Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
03.12.2024 |

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle. 

Kommentit (8702)

Vierailija
1481/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ymmärsin sun Pinterest ajatukset. Haluaisit olla koko päiväisessä vaimon ja rakastajattaren roolissa. Näin minäkin sut haluaisin, kaikki tai ei mitään. Uskaltais vaan tehdä liikkeet siihen suuntaan. Mutta nythän en voi sinusta olla millään muotoa varma. Tämä ois järkyttävä hyppy tuntemattomaan.

Vierailija
1482/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuuko sitä muutaman kuukauden päästä sanomaan hyvästi😭💔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1483/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle sopii nykyiset pitkät hiukset, mutta sulle sopii myös lyhyemmät. Ihan miten vain olet kaunis! Dynamic duo

Vierailija
1484/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan tätä ketjua yli kaiken.

Vierailija
1485/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjulle ihan sama. Itse vihaan sitä, että en pääse tästä ketjusta eroon. Olen niin vahva ja kaikessa onnistuva, mutta tämä on mennyt kyllä täysin persiilleen.

Vierailija
1486/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjulle ihan sama. Itse vihaan sitä, että en pääse tästä ketjusta eroon. Olen niin vahva ja kaikessa onnistuva, mutta tämä on mennyt kyllä täysin persiilleen.

Eli yhteys ei ole minkään arvoinen?

Vierailija
1487/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai joku kuviteltu ketjuyhteys? No en kyllä anna sille mitään arvoa, vaikka kaivattua arvostan erittäin suuresti.

Vierailija
1488/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En laita viestiä ennen kuin olet vastannut edelliseen.

Ethän pidätä hengitystä samalla?

En tietenkään, tunnen hänet sen verran hyvin.

Vierailija
1489/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai joku kuviteltu ketjuyhteys? No en kyllä anna sille mitään arvoa, vaikka kaivattua arvostan erittäin suuresti.

Onko jokin muu yhteys?

Vierailija
1490/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jokin muu yhteys?

Nada

Vierailija
1491/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jokin muu yhteys?

Nada

Ok. Sitten ei ole mitään.

Vierailija
1492/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen enää pettymystä ja kiukkua niin sinua kuin itseänikin kohtaan. Olen surullinen siitä, että negatiiviset tunteet ovat ottaneet vallan, enkä enää oikein tahdo nähdä sitä kaikkea hienoa mitä sinussa ja meidän omituisessa suhteessamme on. Olen surullinen myös siitä, että tiedän tämän kehityksen johtavan lopulta siihen, että suhteemme päättyy kokonaan, koska viimeisetkin tunteet sinua kohtaan kuolevat ja tilalle astuu pelkkä välinpitämättömyys. Ei meistä ole ystäviksikään, sillä sitäkin pitäisi tietoisesti rakentaa ja ylläpitää, mutta sinä et halua edes tavata. Olen olemassa sinulle vain puhelimessasi, silloin kun sinä minua ja huomiotani tarvitset.

Kenelle tämä oli ja keneltä? Laita nimikirjaimet.

Vierailija
1493/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jokin muu yhteys?

Nada

Ok. Sitten ei ole mitään.

Ei niin, ei niin.

Vierailija
1494/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut varmuudella kellekään teistä.

t. Se pitkän avautumisen kirjoittanut

Vierailija
1495/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut varmuudella kellekään teistä.

t. Se pitkän avautumisen kirjoittanut

Uusi meemiläinen on syntynyt. Varmuudella tietäjä.

Kaivattuni ei lue vauvaa. Lähes kaikki kaipaajat täällä ovat heteronaisia ja sitten luulevat, että "terveiset" saavuttaisivat kohteensa. Itselleni tämä on ollut päiväkirjamainen tapa purkaa kaipausta ja paikka saada omaan kaipaukseen vertaistukea, ei sen enempää eikä vähempää. Jos alatte oikeasti kuvitella keskustelevanne täällä kaivattunne kanssa, on kunnon tauko vauvasta ja somesta paikallaan.

Vierailija
1496/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä. Ihan oikeasti nyt aikuset ihmiset. Jos tämä on se paikka jota kautta yhteys on, ei ole yhteyttä. Rakastan ja kaipaan minäkin älyttömästi, mutta ei tämä ketju paina tai vaikuta mitenkään. Ei vaikka miten välillä tuntuu tuttuja kaikuja. Niin kauan kuin yhteyttä ei ole irl, yhteyttä ei ole. Niin kauan kun kaivattu on naimisissa, hän on naimisissa eikä mitään ole. Ei vaikka laittaisi mitkä kaipuut tänne omalla nimellään juuri minulle. Mitään mitä täällä lukee tai ei lue ei saa minua toimimaan tai uskomaan mitään muuta kuin sen mitä irl on tapahtunut tai ollut tapahtumatta. Ihan itsestään selvää.

Vierailija
1497/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää nimipäivää. (Laitoin sen jo wa:ssa sivulauseessa, tosin.)

Vierailija
1498/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea välillä realiteeteissä olevien avautumisia. 👍🏻 Ketju on vain mielikuvitusturinointia ja haaveilua varten, eikä sillä ole mitään yhteyttä irliin. -sivub

Vierailija
1499/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

12:06 Kiitos 

Vierailija
1500/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista että oon ajanu itteni tähän. 

Ketju on lukittu.