Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
03.12.2024 |

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle. 

Kommentit (8702)

Vierailija
8521/8702 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, mikä ilosta alkoi, suruksi muuttui.

Itku pitkästä ilosta.

Vierailija
8522/8702 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä hyväksi näkee, sen hyvänä pitää.

💯💯💯

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8523/8702 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele, että näkisit minut jatkuvasti puhumassa vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa, mutta sinua en edes moikkaisi. Tulisiko sinulle sellainen olo, että olet minulle erityinen positiivisella tavalla?

Vierailija
8524/8702 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt, tapasinko erään ihmisen jo lapsena toisella paikkakunnalla. Ehkä se on vaan tuulesta temmattu ajatus.

Vierailija
8525/8702 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin se Kreetan matka on?

Milloin sä haluat lähteä?

19.7.

Käy

Ei käy. 

Käy mulle.

Hyvä. Kaikki oleellinen olikin tässä. On siis sovittu niin ettei käy ja se käy kaikille. 👌🏻

Jipii! Ryhmämatka Kreetalle! 🏖🍻

Vierailija
8526/8702 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä ttk. 

Vierailija
8527/8702 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittele, että näkisit minut jatkuvasti puhumassa vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa, mutta sinua en edes moikkaisi. Tulisiko sinulle sellainen olo, että olet minulle erityinen positiivisella tavalla?

Oletko itse moikannut?

Vierailija
8528/8702 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista ala-asteporinoista tuli mieleen kirjoitella. Eka mietin, että hassua, kuinka jolllain on samoja kokemuksia. Sit mietin että voihan se piru vie olla mun kaivattu, jos on samaa historiaa. Juu, ala-asteella varmuudella ainakin tavattiin. On mahdollista, että aikaisemminkin. Ollaan voitu jossain samoissa kyläjuhlissa jo nappulana olla.

Oon aina pitäny hänestä. Kiva ja söpö tyttö. Kaverin sisko. Ihastuin varmaan jo ala-asteella silleen lapsekkaan puhtoisesti ja eihän nyt niin paljon nuorempaan ollut soveliasta olla esim. pihkassa. Hänestä tuli sit superkaunis neito teininä. Silloin ihastuin ihan jo sillee vakavasti, tai tiesin aika paljon enemmän mistä on kyse. Mut sit kohta olin täysi-ikäinen ja hän alaikäinen ja eihän se nyt voinu olla OK. Sitä paitsi kaverin sisko. Siinä oli hyvä puoli se että nähtiin usein.

No se vähä oli ongelma että superkaunis ja tosi mukava nuori neito tietty löysi poikakavereita helposti. Minäkin kyllä tyttökaverin. Että sit nyt ei aineskaa mitään voinu oikein olla. Mut aina vaan ihan tosi kiva likka ja kai mustakin vähä tykkäsi, hyvin ollaan aina tultu toimeen. Ja aina oon aatellu lämpimästi. Paljon nuoruuden kokemuksiakin saatu yhessä, festareita ja baarireissuja ja koti- sekä opiskelijabileitä ja kaikenmoista hauskaa. Koko ajan mä ihastuneena kovasti häneen. 

Sit meistä tuli aikuisia. Elämä vei kiireisiinsä eikä aikoihin ees nähty, kunnes aikuisjuhlissa sit taas. Halattiin. Juteltiin paljon. Ja tsadaa, olin ihan pihkassa. Yhä tai edelleen mut nyt paljon elämää takana tajusin enemmän kaikesta. Jaa no taas on niitä esteitä monenlaisia. On yhä kaverin sisko. Mut ku siskotkin on nelikymppisiä, nii ehkä sitä ei enää tartte miettiä. Kai häneen rakastuisin jos itseni antaisin.

Vierailija
8529/8702 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tosi vahva tunne, että nään sut ens viikolla. En tiedä miksi.

Mulla myös vahva intuitio,että nähdään. 🤗😉

Vierailija
8530/8702 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää alkaa panostaa siihen, mihin voi.

Vierailija
8531/8702 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tosi vahva tunne, että nään sut ens viikolla. En tiedä miksi.

Etkö tiedä oikeasti yhtään mistä tämä tunne tulee vai etkö kuitenkaan kerro joitakin asiayhteyksiä?

Ei ole mitään asiayhteyksiä tai muitakaan yhteyksiä. Ei olla nähty vähän aikaan eikä olla ikinä vaihdettu yhteystietoja. Tiedän hänestä etunimen, hän ei minusta mitään.

Vierailija
8532/8702 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko antanut ymmärtää, että sinua on hyväksyttävää tervehtiä?

Vierailija
8533/8702 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä mies kaivat itse omaa kuoppaasi. Luulet ettet kärsi siitä mutta kärsit. Enkä mä jaksa olla enää se isompi ihminen , joka kerta. Milloin sä aikuistut ? Siinä onnistut, että karkotat mut pois. Mä haluan ihania, lempeitä, kannustavia, empaattisia ihmisiä ympärilleni. Sellaisia minkälainen sä hyvinä hetkinä olet. Mut se ei riitä. Lykkyä tykö, elämä opettaa . 

Hyviä hetkiä kannattaa vaalia, niitä ei ole jatkuvasti tarjolla.

Vierailija
8534/8702 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaivattu tietää tänään?

Vierailija
8535/8702 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läski miks kukaa ei seurustele sunkaa?

Pitää vielä toipua yhestä läskistä.

Vierailija
8536/8702 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Olet rakas. Niin kovasti haluaisin jakaa elämääni kanssasi enemmän.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
8537/8702 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi kukaan vastaisi tässä ketjussa toisten viesteihin.

Mä ymmärrän paremmin kuin hyvin. Osa meistä vastailee koska kaivattu ei vastaile irl.

Vierailija
8538/8702 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuma <3

Vierailija
8539/8702 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä

Vierailija
8540/8702 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas nopee reagointi. Kyllä mä tiiän mitä sä tarviit, aloin oikeesti jo lämpenemään. Otan palautteen vastaan mieluummin kasvotusten. Aika lepsu arviointi, jos kymppi tuli.

Ketju on lukittu.