Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Laita mut insta seurantaan.
Laita sä eka niin seuraan perässä
God natt fru speciallärare 💕 från Helsingfors.
Nyt mä olen jo kotona peiton alla kaipailemassa. Lähiostarilla oli hiljaista, vain minä ja pari muuta asiakasta. Ei yhtään tuttua.
Jäi tavaksi selata tämä läpi iltaisin. En tule koskaan tietämään halusitko hyvää, pahaa, pilkkaa vai mitä. Se vaivaa ja välillä ahdistaa edelleen. Joskus ehkä yritit asiaa selvittää, mutta et saanut sitä sanottua. Tai odotit, että minä sanon. En osaa enää edes puhua sinulle. nm
Mä olisin halunnut nähdä kesällä. Ei vaihdettu numeroita kun hermoillessani ajattelin että viestitään sillä alustalla millä aiemminkin.
Pöljä minä.
Hellä hali yöksi, edelleen kaiun kuulen
Vierailija kirjoitti:
Raamatussa muuten usein erityisesti naisten rukouksiin ja pyyntöihin vastataan, miesten ei läheskään aina.
Naiset on siveämpiä ja nöyrempiä.
Heli, onks tyyny hyvin?
Mul on huonosti. Ehkä tää tästä. Ei aina voi olla helppoo.
t. Tyhjä tynnyri koillisesta
Vierailija kirjoitti:
Onkohan kenenkään kaivattu ollut koskaan täällä?
Vahva epäily, mutta sitä en tiedä onko enää.
Vierailija kirjoitti:
Miten sanot kaivattu sanomatta kaivattu?
Taskuraketti
Hyvää yötä naiselle lounaseen mieheltä. Ikävä on, toivottavasti sinulla on ollut hyvä päivä. Itselläni oli tarkoituksena mennä tänäänkin päivystykseen, vaan heräsin liian myöhään, labra ja röntgen olisivat olleet jo kiinni, paikka on 24/7 auki, mutten halua viettää yötä päivystyksessä, enkä toisaalta halua joutua osastolle. Lisäksi ilta-aikaan maksu on kolminkertainen ilta- ja yöaikaan. Tällaista täällä.
Ei ahdista mikään tällainen. Joskus ahdisti hetkellisesti selvittämättömät, mutta niistä pääsee nopsaan yli. Katse on aina eteen.
Vierailija kirjoitti:
Jäi tavaksi selata tämä läpi iltaisin. En tule koskaan tietämään halusitko hyvää, pahaa, pilkkaa vai mitä. Se vaivaa ja välillä ahdistaa edelleen. Joskus ehkä yritit asiaa selvittää, mutta et saanut sitä sanottua. Tai odotit, että minä sanon. En osaa enää edes puhua sinulle. nm
Hyvää haluan meille.
Itse katselen taakse - nuoruuden ystävien perään. Näissä on taikaa, kun uudelleen tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten sanot kaivattu sanomatta kaivattu?
Rakas.
Vierailija kirjoitti:
Orivesi
Ethän ole kurkistellut korvan takaa, silleen ärsyttävästi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää haluan meille.
Tuo olisi voinut olla mun viesti mut ei ole. Sivunainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan kenenkään kaivattu ollut koskaan täällä?
Vahva epäily, mutta sitä en tiedä onko enää.
En ole koskaan käynyt täällä enkä päivittäin joka iltakin.
Me luvasttiin nähdä. <3