Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
"Sanoisin että haluan jos uskaltaisin."
Onko kiinni siitä, että et uskalla sanoa vai uskalla haluta?
Minkälainen ihminen olet oikeasti? Saanko koskaan tietää? Haluaisin oppia tuntemaan sut oikeasti. Mielikuvien ihasteluun mulla ei ole varaa. 😔
Vierailija kirjoitti:
Käsitinköhän kaiken väärin? Kuvittelinko?
Jos olet ihana kaivattuni, voit olla varma siitä, että oli meidän välillä jotakin ihmeellistä. Mutta tiedät kyllä, miksi homma oli tuhoon tuomittu heti ensimmäisistä tunteista lähtien. Tulet silti aina olemaan minulle unohtumaton henkilö, jos sillä nyt enää mitään väliä on. Ww
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen olet oikeasti? Saanko koskaan tietää? Haluaisin oppia tuntemaan sut oikeasti. Mielikuvien ihasteluun mulla ei ole varaa. 😔
Miksei ole?
Vierailija kirjoitti:
Keneltä kysyt? Kerro, millainen mielikuva sulla on. Jos kyse olisi minusta, käsitys lienee aika lähellä oikeaa, koska en feikkaa, harrasta rooleja tai naamioita.
Ihana sää, näin sut hämärässä hiippaamassa. 😍
Vierailija kirjoitti:
Ulkona vai ikkunassa?
Vierailija kirjoitti:
Ujo (weirdo) haaveilija ystävien mukaan. Erakkoluontoinen. Oman elämänsä Emily Dickinson kuka ei vaan jaksa lukea kirjoja, mutta välillä intoutuu runoilemaan.
Niin siis: sininen paita tänään. Aamulla oli harmaa. Nyt on ujutettu sininen ovelasti ja huomaamatta keskusteluun.
Katsoit mua niin suloisesti huoneen toiselta puolelta. 🥰
Lämmin halaus ihanalle naapuritalon naiselle 🤗
-ihastunut mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkona vai ikkunassa?
Sää oli ulkona.
Kaivatulla Jepu Neulasen muodot🤩
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mitä voit odottaa kaivatultasi? Mikä on realistista?
Realistisinta on se, että hänellä ei ole mitään mielenkiintoa suuntaani. Odotan, että tervehtii tavatessa. Aina voi silti haaveilla muustakin.
Oisit varmaan just sopivan mittainen istumaan sylissäni ja suutelemaan kädet toistemme ympärillä tiukasti ja tappilukituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kaipaa JR:ää? Joku meidän välinen vihje paikallaan.
Lohikäärmetorni.
Mikäs se semmoinen on 😆
Kaivattuni tietäisi kyllä.
Tavallaan ehkä tiedänkin, mutta voisitko tehdä mulle lisävarmistuksen IRL tai tänne. Oishan se erikoista, jos kaiken tän jälkeen oltaisiinkin molemmat umpirakastuneina täällä.
Käsitinköhän kaiken väärin? Kuvittelinko?