Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Riittäisikö sulle tunti tai kaksi, joka kolmas päivä?
Riittäisi ja huh, kuinka täydellistä se olisi. Tiedän ja tunnen sen, intuitio.
Hellä hipaisu poskellesi, nuku hyvin
Vierailija kirjoitti:
Lohdullista tässä on se, että tiedän toimineeni koko ajan omien arvojeni mukaisesti ja omasta mielestäni oikeinta ratkaisua hakien. Olettaen, että näin olet sinäkin, niin ollaan juuri siinä tilanteessa missä kuuluukin olla.
Mutta voisiko edes pienen ujon vihjeen antaa, että haet sitä ratkaisua myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin mikä kaiverrus tulisi sun sormukseen.
Jarkko?
Ei valitettavasti. Sormuksen isäntä kyllä olisi Jmies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kummaa, että ei kiinnosta liikahtaa nähdäkseen ihmisen, josta päivittäin haaveilee. Kiinnostaisiko sitten arjessakaan? En tiedä.
Vielä kerran: osa meistä ei edes halua muuta kuin haaveilla täällä. Ei ole tulossakaan mitään arkea kyseisen henkilön kanssa. Ja on aivan sama, onko se sinusta kummaa vai ei, ethän sä asiaan mitenkään liity. 😅
Sinä se jaksat aina viisastella sanoin lausein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet juuri nyt?
Milloinkohan pääsen juttelemaan sun kanssa taas kahden.
Heti kun soitat.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Koko päivän ollut ikävä sua ja on edelleen. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Samat fiilikset on ollut mullakin. Näkisinpä susta edes unta. Suukko ja halaus. Hyviä unia.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
"Kahlittu"
Vierailija kirjoitti:
Mikä? 😍
Vierailija kirjoitti:
Sä vaan edelleen pyörit mun mielessä ja nyt oot ollut mun unissa. Et näytä voivan hyvin ja luulen että se on merkki päästää jo irti... Toivon sulle silti pelkkää hyvää M
Et voi sitä nähdä, unet on unia🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uinu uinu lemmikkini <3
Eikö tuo ole joku kamala kauhuelokuva? Miksi sellaista?
Ihastunut zombiin. Varmaan haitilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kummaa, että ei kiinnosta liikahtaa nähdäkseen ihmisen, josta päivittäin haaveilee. Kiinnostaisiko sitten arjessakaan? En tiedä.
Vielä kerran: osa meistä ei edes halua muuta kuin haaveilla täällä. Ei ole tulossakaan mitään arkea kyseisen henkilön kanssa. Ja on aivan sama, onko se sinusta kummaa vai ei, ethän sä asiaan mitenkään liity. 😅
Sinä se jaksat aina viisastella sanoin lausein.
Jos kerran näin on, niin miten edelleenkin joku kummastelee aloittajan lailla?
Vierailija kirjoitti:
Lohdullista tässä on se, että tiedän toimineeni koko ajan omien arvojeni mukaisesti ja omasta mielestäni oikeinta ratkaisua hakien. Olettaen, että näin olet sinäkin, niin ollaan juuri siinä tilanteessa missä kuuluukin olla.
Minun arvoissani oltaisiin yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kahlittu"
Sinähän se romantikko olet.
Vierailija kirjoitti:
Näkisinpä susta edes unta.
Näkisinpä susta edes painajaisunta.
Sä vaan edelleen pyörit mun mielessä ja nyt oot ollut mun unissa. Et näytä voivan hyvin ja luulen että se on merkki päästää jo irti... Toivon sulle silti pelkkää hyvää M