Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Sun vuokses söisin vaikka pakkopullaa. Ja se on taivahan tosi.
😘
Vierailija kirjoitti:
Haluan antaa sinulle henkistä ja fyysistä euforiaa. Himoitsen sieluasi ja kehoasi. Jo pelkkä läsnäolosi kiihottaa minua sellaisella tavalla jolla kukaan ei ole aiemmin pystynyt. Saat seksuaalisuuteni puhkeamaan kukkaan. Olet aina saanut minut tuntemaan itseni hyvin naiselliseksi, sillä tavalla miten naisellisuuden käsitän. Olet rakkauden ja intohimon lähde. Kallein aarre. <3
Oisitpa Kallen aarre.💙
Tarkoitukseni on aina hyvä, keinot taas kömpelöitä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitukseni on aina hyvä, keinot taas kömpelöitä.
💕
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kummaa, että ei kiinnosta liikahtaa nähdäkseen ihmisen, josta päivittäin haaveilee. Kiinnostaisiko sitten arjessakaan? En tiedä.
Osa täällä kaipaa varattuja henkilöitä. Tämä voi olla myös itsesuojelua, sillä ei haluta nähdä heidän intiimejä hetkiä puolisoidensa kanssa.
Tarkoitukseni on puhdas, keinoni taitavat.
"Tulisit aivan hiljaa, tulisit juuri nyt." Ei nukuttaisi. Kauniita unia, lempilintuni.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitukseni on puhdas, keinoni taitavat.
Sama vika.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kummaa, että ei kiinnosta liikahtaa nähdäkseen ihmisen, josta päivittäin haaveilee. Kiinnostaisiko sitten arjessakaan? En tiedä.
Osa täällä kaipaa varattuja henkilöitä. Tämä voi olla myös itsesuojelua, sillä ei haluta nähdä heidän intiimejä hetkiä puolisoidensa kanssa.
En minäkään halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä tässä ketjussa roikkuisi vuosikausia, jos en uskoisi että jotain tässä meidän jutussa on vieläkin. Kiitos taas musiikista (ei täällä vaan toisaalla).
Mitä musiikkia hän tarjosi?
Mm. meidän kohtaamisiamme ja keskustelujamme kuvaavia kappaleita.
Vierailija kirjoitti:
Joku kanssani sinut jakaa
Ei kyllä jaa. Lopeta nyt ja heti selvästi itsellesi hyvin mieleinen mielenvikainen mielenvikailusi.
Hyvää yötä koilliseen kaakkoon, eniten sulle joka pääsit ihoni alle.
Vierailija kirjoitti:
Joku kanssani sinut jakaa
Etkä selviä veloistasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään siitä kun susta tulee esiin koko ajan vaan tuhmempia puolia. Jaksat yllättää, oot fiksu kun saat pidettyä mut koukussa.
Hani, sinä saat tuhmimmat puoleni pintaan. Haluan sua ihan hulluna.
Fiksu olen, mutta se, että olen itse jäänyt sinuun koukkuun, ei varsinaisesti fiksuuttani ilmennä, vaan vahvaa keskinäistä vetovoimaamme.
Sivusta varmaankin, kuten tavallista
Minäkin haluan sua. Voisitpa ajaa pihaan ja viedä mut yöksi pois. Tai loppuiäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lohdullista tässä on se, että tiedän toimineeni koko ajan omien arvojeni mukaisesti ja omasta mielestäni oikeinta ratkaisua hakien. Olettaen, että näin olet sinäkin, niin ollaan juuri siinä tilanteessa missä kuuluukin olla.
Olen eri mieltä. En missään nimessä haluaisi olla tässä tilanteessa ja tilassa. Sinulle asiat menivät varmasti suht sileästi.
En väitäkään että olisi hyvät tilanne, tai että olisi juuri minun mielestäni paras ratkaisu saavutettu. Mutta se on sellainen paras kompromissi olosuhteita huomioiden, kummankin tahdosta ja näkemyksestä löytynyt yhteinen nimittäjä.
Ei mulla ainakaan ole mahdollisuuksia nähdä sinua yhtään missään muualla.