Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
03.12.2024 |

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle. 

Kommentit (8702)

Vierailija
7081/8702 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monenlaisin viestein olen kaivannut. Et ehkä löydä niitä tai löydät vain ne, jotka pistävät silmään. Silmään tosin ei ole tarkoitus pistää. Tarkoitus on pistää sinut reflektoimaan omaa kaipaustasi.

Ymmärrän vain irl-viestejä. Kaikki palstaviestit tulkitsen vain trol lien toimintana.

Sama.

Vierailija
7082/8702 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veistelin kaivatulleni kuksan omin pikku kätösin. Siihen voit sujauttaa hammasharjasi kun muutat yhteiseen rakkaudella pyhitettyyn kotiimme.

Ihastuttavan rakkaudellinen teko. 🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7083/8702 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten joskus sanoit, viime kädessä sinä teet päätökset ja vastaat isoista linjoista. Jos tuplaan painoni, vastaatko myös silloin isoista linjoista?

Aloitan tekemällä ensimmäisen päätöksen: sinun painosi ei saa tuplaantua. Siihen saa tulla väliaikaisesti n. 10 kg lisää, noin vuoden ajaksi. Vastaan siitä, että painon nousu saatetaan alulle.

Kaivattu voisi puhella tällaisia. Syttyisin. 🤭 erisivu

Vierailija
7084/8702 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinterestissä näet kyllä ketä minä rakastan. En ketään toista kaipaa, kuten sua kaipaan. Kunpa sen ymmärtäisit ja antaisit varmuuden minullekin siitä, rakastatko minua. En tiedä miten tämän tekisin. Kaikki on niin toivottoman vaikeaa ja sekavaa. Haluaisin vaan sulkea sut syliini ja rakastaa, rakastella rakastelemisen jälkeenkin uudelleen ja uudelleen.

Vierailija
7085/8702 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pinterestissä näet kyllä ketä minä rakastan. En ketään toista kaipaa, kuten sua kaipaan. Kunpa sen ymmärtäisit ja antaisit varmuuden minullekin siitä, rakastatko minua. En tiedä miten tämän tekisin. Kaikki on niin toivottoman vaikeaa ja sekavaa. Haluaisin vaan sulkea sut syliini ja rakastaa, rakastella rakastelemisen jälkeenkin uudelleen ja uudelleen.

Mitä, onko kaipaajani Pinterestissä? Mutta enhän minä edes käytä sitä palvelua.

Vierailija
7086/8702 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko koskevani sinua koskaan, koska se oikeus ei koske minua. En kaipaa sinua siis koskettavasti vaan koskemattomasti.

Saat koskea pitkällä tikulla, lyhyellä tikulla tai mieluiten täysin ilman mitään apuvälineitä.

Vierailija
7087/8702 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivattuun ei saa koskea pitkällä tikullakaan.

Nitriilikäsineet käsissä tutkimusmielessä saa.

Etusormeen ja keskisormeen sitten reilu tursaus vaseliinia ja tutkimus voi alkaa.

Tutkisiks mua? 

Vierailija
7088/8702 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko koskevani sinua koskaan, koska se oikeus ei koske minua. En kaipaa sinua siis koskettavasti vaan koskemattomasti.

Olet tehnyt lähtemättömän vaikutuksen, vaikka et mihinkään ole lähtenytkään - ajatuksistani, minusta.

Vierailija
7089/8702 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veistelin kaivatulleni kuksan omin pikku kätösin. Siihen voit sujauttaa hammasharjasi kun muutat yhteiseen rakkaudella pyhitettyyn kotiimme.

Ihana😭😭😭😭🤍🤍🤍

Vierailija
7090/8702 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat koskea pitkällä tikulla, lyhyellä tikulla tai mieluiten täysin ilman mitään apuvälineitä.

Otan seuraavaksi virvelin ja nappaan ison vonkaleen haaviin.

Vierailija
7091/8702 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivattu nappisilmä mies,

Lähetän paljon haleja etänä <3

Vierailija
7092/8702 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tehnyt lähtemättömän vaikutuksen, vaikka et mihinkään ole lähtenytkään - ajatuksistani, minusta.

Ei ole tarkoitus lähteäkään, jos se sinulle sopii. 🤗

Vierailija
7093/8702 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastuttavan rakkaudellinen teko. 🤗

Eiks ookkin. Haaveeni.

Vierailija
7094/8702 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Mitä olet saanut tai saat kaivatultasi? Mitä hän saa sinulta?

Sain häneltä paikan  eturivistä vuoristorataan.

Vierailija
7095/8702 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maski ja hanskat, jesarikin megessä, mut sitä ei tarvittu. Oli kiva jutella...Menin ohi tuon paikan, näkyi 2 lumikasaa. Ihana ilma nauttia ulkoilusta, kevään tuntua. Haluaisin tarjota kahvihetken, kun nähtäisi. Voi hyvin!

Vierailija
7096/8702 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauvavauvan aattelin hankkia. Sopiskohan meidän hauvat yhteiseen kotiimme kaivatun kanssa?

Mitä rotua? 

Kultainennoutaja.

Ohi. 

Vierailija
7097/8702 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän häviä. 

Vierailija
7098/8702 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten joskus sanoit, viime kädessä sinä teet päätökset ja vastaat isoista linjoista. Jos tuplaan painoni, vastaatko myös silloin isoista linjoista?

Aloitan tekemällä ensimmäisen päätöksen: sinun painosi ei saa tuplaantua. Siihen saa tulla väliaikaisesti n. 10 kg lisää, noin vuoden ajaksi. Vastaan siitä, että painon nousu saatetaan alulle.

Oudosti ilmaistu mutta jotenkin ihanasti sanottu :P - sivusta 

Vierailija
7099/8702 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin painaisin enemmän kuin koskaan. Miehelle. 

Vierailija
7100/8702 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla kertoa tunteistani koska pelkään että menetän ystävyytesi.

Ketju on lukittu.