Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle.
Kommentit (8702)
Varmaan tajuat, että sinun ehdoillasi mennään. Kun koetan esittää omia toiveitani, ne eivät näytä vaikuttavan mihinkään.
Turhauttaa, kun ei saa ääntään kuuluviin tai sanomaa ei vastaanoteta. Sellainen tuntuma mulla on, voi olla vääräkin.
Vierailija kirjoitti:
Turhauttaa, kun ei saa ääntään kuuluviin tai sanomaa ei vastaanoteta. Sellainen tuntuma mulla on, voi olla vääräkin.
Se on turhauttavaa kyllä. En osaa sanoa miksi näitä asioita ei osaa hallita.
Vierailija kirjoitti:
Minut olisi niin helppo pyytää melkein mihin vain millä tahansa tekosyyllä. Ilmeisesti minua kaipaavilla on kaikilla huono mielikuvitus? Niin kuin kukaan nyt edes kaipaisi. Not.
Ihmiset elää raa an realismin keskellä. Ei ole aikaa mielikuvitukselle kun loogisuus ohjailee heidän toimintaansa.
Kuten joskus sanoit, viime kädessä sinä teet päätökset ja vastaat isoista linjoista. Jos tuplaan painoni, vastaatko myös silloin isoista linjoista?
Kysyn suoraan ja odotan aitoa vastausta. Miten sinä haluat kaipauksen jatkuvan ja olevan olemassa konkreettisesti? Ei haaveissa vaan oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Kuten joskus sanoit, viime kädessä sinä teet päätökset ja vastaat isoista linjoista. Jos tuplaan painoni, vastaatko myös silloin isoista linjoista?
Aloitan tekemällä ensimmäisen päätöksen: sinun painosi ei saa tuplaantua. Siihen saa tulla väliaikaisesti n. 10 kg lisää, noin vuoden ajaksi. Vastaan siitä, että painon nousu saatetaan alulle.
Vierailija kirjoitti:
Kysyn suoraan ja odotan aitoa vastausta. Miten sinä haluat kaipauksen jatkuvan ja olevan olemassa konkreettisesti? Ei haaveissa vaan oikeasti.
Teen aloitteen. Kutsun kahville. Tai ehkä parempi olisi tehdä hyvää ruokaa kun tie naisen sydämeen käy vatsan kautta. Pelkään vaan että rakastuneena poltan kastikkeen pohjaan.
Aloitan tekemällä ensimmäisen päätöksen: sinun painosi ei saa tuplaantua. Siihen saa tulla väliaikaisesti n. 10 kg lisää, noin vuoden ajaksi. Vastaan siitä, että painon nousu saatetaan alulle.
😅🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti muumimukimenetelmällä? 🙃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen aloitteen. Kutsun kahville. Tai ehkä parempi olisi tehdä hyvää ruokaa kun tie naisen sydämeen käy vatsan kautta. Pelkään vaan että rakastuneena poltan kastikkeen pohjaan.
Ei se pala. Joku muu palaa. 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosin luonnonmenetelmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monenlaisin viestein olen kaivannut. Et ehkä löydä niitä tai löydät vain ne, jotka pistävät silmään. Silmään tosin ei ole tarkoitus pistää. Tarkoitus on pistää sinut reflektoimaan omaa kaipaustasi.
Ymmärrän vain irl-viestejä. Kaikki palstaviestit tulkitsen vain trol lien toimintana.
Oliko edellinenkin trollin kirjoittama? Tuskin. Minulle saa laittaa irl-viestejä, mutta minä en saa kaivatulleni.
Voin ymmärtää tämän.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosin luonnonmenetelmää.
Sitä ei voi suorittaa etänä.
Veistelin kaivatulleni kuksan omin pikku kätösin. Siihen voit sujauttaa hammasharjasi kun muutat yhteiseen rakkaudella pyhitettyyn kotiimme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katseeni etsii, olen eksynyt. Olen niin kovin eksynyt.
Ketä?
No tulee varmaan yllätyksenä, mutta kaivattuani. Taidan olla säälittävin tapaus Telluksella, kun edes vaivaudun pyrkimään hänen läheisyyteensä. Ei pelkoa, en harrasta häiriköintiä.
Vierailija kirjoitti:
Veistelin kaivatulleni kuksan omin pikku kätösin. Siihen voit sujauttaa hammasharjasi kun muutat yhteiseen rakkaudella pyhitettyyn kotiimme.
Entäs jos kaivattu ei halua kuksia?
Vierailija kirjoitti:
Asiat eivät voi toimia jos vain minä teen töitä niiden eteen etkä yhtään hoida vastavuoroisesti omaa osuuttasi.
Jos vain tietäisin, mitä voisin tehdä, tekisin varmasti kaiken mahdollisen - ja enemmänkin. Tilanne on tällaisenaan perustavanlaatuisen turhauttava. Aina voi tehdä jotain, totta, mutta mitä ja miten ja milloin...
Ok. Olisiko sinun myös helppo pyytää? Mun mielestä olisi.