Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
03.12.2024 |

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle. 

Kommentit (8702)

Vierailija
5541/8702 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mistä sinä pidät. 🙂 Ei riitä, että minusta.

Pistaasijäätelö, espresso, patikointi, puutarhanhoito.

Tykkään kävelyistä, mutta patikointi kuulostaa tosi karseelta, jos pitäisi viellä luonnossa yöpyä. Huh!

Vierailija
5542/8702 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivatun kanssa ollaan molemmat hyväpyllyisiä. 🤭

Millainen on hyvä pylly? Itse tykkään jos miehellä on "kyykkypylly". Melko kapea sivusuunnassa, mutta pyöreä. Ja kerron salaisuuden. Olen heikkona sellaisiin olkapäihin jotka ovat muhkeat ja erottuvat selvästi.

Mutta tärkein tietysti on koko persoona. "Ruma" ja lyhyt mies voi olla kaikkein haluttavin, jos on muuten kiva persoona ja sinut itsensä kanssa.

Hyvä pylly on sellainen, johon vilkaisee vahingossa kerran, ja toisen, ja kolmannen, ja sitten onkin jo kyse ahdistelusta. Kannattaa siis välttää hyviä pyllyjä. Puhkoo vaikka silmät, jos ei muu auta.

- siveyden sopuli

Ihana 😂

Mulla on kova pissahätä ja laiskottaa, mutta varmaan pitää raahautua vessaan. Lisää tuollaisia juttuja, niin pitää laittaa kohta jalat ristiin. Tai hankkia sellainen kusikippo jollaisia on sairaaloissa.

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5543/8702 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ihana nainen tavata jossain ja karataan elämään meidän loppuelämä yhdessä. Olisi ihana suojella ja tukea sua aina kun tarvitsee. Jos pääsisin takaisin aikoihin, kun tavattiin ja tutustuttiin, niin olisin ilmaissut mitä tunnen ja tehnyt aloitteen. Kiitos että olet.

Vierailija
5544/8702 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ihana nainen tavata jossain ja karataan elämään meidän loppuelämä yhdessä. Olisi ihana suojella ja tukea sua aina kun tarvitsee. Jos pääsisin takaisin aikoihin, kun tavattiin ja tutustuttiin, niin olisin ilmaissut mitä tunnen ja tehnyt aloitteen. Kiitos että olet.

Minne haluaisit karata rakkaasi kanssa?

Vierailija
5545/8702 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Minä olen ihana, mutta tykkään asua omassa taloudessa. Joskus voisin kyllä yökylään tulla. Mutta ei tässä iässä enää karkailla. No, korkeintaan kiertävän sirkuksen mukaan.

Vierailija
5546/8702 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käännän eilisen gallupin toisinpäin: Kaivattusi nimessä on i, mikä kirjain itselläsi on samassa kohtaa? Laita myös, onko kyseessä etu- vai sukunimi.

ä, suku

Oho.

-kaukaa kaukaa sivusta 

Vierailija
5547/8702 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunan jälkeiset lämpimät terveiset kaipaamalleni.

Vierailija
5548/8702 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen kun Sayaka laulaa ranskaksi 'Happy Sensationin' 🤗

Vierailija
5549/8702 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisit kirjoittaa mulle jotakin tuhmaa.

Keskiviikkoiltana riisuin sut mielessäni ja ihailin alastonta vartaloasi kun siinä loppuvaiheessa käveleskelit ja häärit edestakaisin. Sen jälkeen automatkalla ajattelin sua kuinka ratsastaisit mulla kun olisin ihan kovana pystyssä. Sitä ajatusta hellien olen yhä säästänyt itseäni paineita kasvatellen. Kun en enää kestä, purkaudun. Voit myös olla siinä avuksi, jos haluat, kunhan toimit nopeasti.

Hupsista, mäkin saatoin silloin keskiviikkona autossa pohtia jotain hyvin samanlaista. Ja oikeastaan vähän pitkin päivää kun sua katselin.

Vierailija
5550/8702 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Sayaka Riikka tai Henna?

Vierailija
5551/8702 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Sayaka Riikka tai Henna?

Ei.

Vierailija
5552/8702 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käännän eilisen gallupin toisinpäin: Kaivattusi nimessä on i, mikä kirjain itselläsi on samassa kohtaa? Laita myös, onko kyseessä etu- vai sukunimi.

ä, suku

Oho.

-kaukaa kaukaa sivusta 

No, näyttää olevan!

Vierailija
5553/8702 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskiviikkoiltana riisuin sut mielessäni ja ihailin alastonta vartaloasi kun siinä loppuvaiheessa käveleskelit ja häärit edestakaisin. Sen jälkeen automatkalla ajattelin sua kuinka ratsastaisit mulla kun olisin ihan kovana pystyssä. Sitä ajatusta hellien olen yhä säästänyt itseäni paineita kasvatellen. Kun en enää kestä, purkaudun. Voit myös olla siinä avuksi, jos haluat, kunhan toimit nopeasti. 

Missä oltiin?

Vierailija
5554/8702 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

👩🏫🔥🧡👨🏼🏫

Vierailija
5555/8702 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ä, suku

Oho.

-kaukaa kaukaa sivusta 

No, näyttää olevan!

Täälläkin, kaipaan myös!     -sivusta kai

Vierailija
5556/8702 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin lempeä. 

Vierailija
5557/8702 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne haluaisit karata rakkaasi kanssa?

Ihan mihin vaan kunhan saataisiin toisemme. AP

Vierailija
5558/8702 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään omisin mielelläni pari viestiä. Mutta happamiahan ne ovat, mielikuvitusmaailmaa. Höh.

Vierailija
5559/8702 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sulle tunnisteita siihen saakka kun taas nähdään: 🚜🧸9 

Vierailija
5560/8702 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tavataan?

Ketju on lukittu.