Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että välttelet mua, koska oon ylittänyt jonkun rajan mitä et itse halunnut ylittää.
ehkä, tai et sä ole ylittänyt, ehkä me molemmat ollaan. ei ole paluuta takaisin siihen miten meidän välit ennen oli - onko ne koskaan ollut puhtaan etäiset platoniset ja toverilliset? Vai olitko sä alusta lähtien enemmän? Olinko mä alusta lähtien enemmän? Mikä meissä on vikana, kun ei osattu olla eri tavoin? Sun kello tikittää ja kohta se on ohi. mulla tikittää eri kello ja mun osalta asiat on ohi myös pian. ei tullut meitä, en usko enää et tulee. ellet sä tee jotain radikaalia.
Vierailija kirjoitti:
Käännän eilisen gallupin toisinpäin: Kaivattusi nimessä on i, mikä kirjain itselläsi on samassa kohtaa? Laita myös, onko kyseessä etu- vai sukunimi.
Hänen toisessa nimessä on i samassa kohtaa kuin minulla a.
Vierailija kirjoitti:
Voisit kirjoittaa mulle jotakin tuhmaa.
Keskiviikkoiltana riisuin sut mielessäni ja ihailin alastonta vartaloasi kun siinä loppuvaiheessa käveleskelit ja häärit edestakaisin. Sen jälkeen automatkalla ajattelin sua kuinka ratsastaisit mulla kun olisin ihan kovana pystyssä. Sitä ajatusta hellien olen yhä säästänyt itseäni paineita kasvatellen. Kun en enää kestä, purkaudun. Voit myös olla siinä avuksi, jos haluat, kunhan toimit nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Lapset tykkää vaan aidosti kivoista, hyvistä aikuisista ja ne vaistoo sen hyvyyden terävästi.
Jotkut lapset ovat pienestä pitäen varsinaisia mulkkuja ja he pitävät vain sellaisista aikuisista, jotka eivät tee loppua heidän harjoittamalleen terrorille. Aikuisten tehtävä on asettaa lapsille rajat ja säännöt, ei heidän parhaana kaverina oleminen.
Vierailija kirjoitti:
Huulesi kuiskaavat lupauksia, joita ei ääneen lausuta, mutta poskiesi hehku juoruaa kaiken.
Käteni jälki jää ihoosi kuin tuulen kosketus hiekkaan, hetkeksi, mutta silti iäksi, ja minä vajoan ajatukseen, että saisin sukeltaa sinuun, yhä uudelleen.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun kanssa ollaan molemmat hyväpyllyisiä. 🤭
Millainen on hyvä pylly? Itse tykkään jos miehellä on "kyykkypylly". Melko kapea sivusuunnassa, mutta pyöreä. Ja kerron salaisuuden. Olen heikkona sellaisiin olkapäihin jotka ovat muhkeat ja erottuvat selvästi.
Mutta tärkein tietysti on koko persoona. "Ruma" ja lyhyt mies voi olla kaikkein haluttavin, jos on muuten kiva persoona ja sinut itsensä kanssa.
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huulesi kuiskaavat lupauksia, joita ei ääneen lausuta, mutta poskiesi hehku juoruaa kaiken.
Käteni jälki jää ihoosi kuin tuulen kosketus hiekkaan, hetkeksi, mutta silti iäksi, ja minä vajoan ajatukseen, että saisin sukeltaa sinuun, yhä uudelleen.
😍 Vaikkei mulle ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Pyllyni on aina uskollisesti ja luotettavasti hoitanut tehtävänsä ja seurannut minua kaikkialle. Se on hyvä pylly. En siitä luopuisi mistään hinnasta. Yksinäinen se kuitenkin on. Pyllyni kaipaisi vierelleen kumppania, sille sopivaa. Voisitko mitenkään harkita mahdollisuutta raahata omasi tänne näin, niin että pyllymme voisivat tutustua toisiinsa ja katsoa, olisiko heistä toistensa kumppaneiksi matkalla hautaan?
Onkohan pyllyt ja posket aina toistensa kaltaisia. Mun pylly ja posket on molemmat vähän lommoilla 🧐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun kasvoista näkee aina sen hetken kun alat valumaan.
Ei kyllä näe, koska tuota ei tapahdu julkisilla paikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan sitten, kun on lasten uniaika.
Haluaisin ottaa sinua kädestä kiinni ja suudella kiihkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä näe, koska tuota ei tapahdu julkisilla paikoilla.
Puhun alle kolmekymppisestä, sori.
Vierailija kirjoitti:
Osu uppos auts😭😄
Jep. Mutta kysymys kuuluu, miksi tänne sitä viestit?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin ottaa sinua kädestä kiinni ja suudella kiihkeästi.
Ota.