Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Uskoakseni olemme jo nähneet, että muodostamme toimivan tiimin erilaisissa tilanteissa. Melkein väittäisin, että jos siinä seurapiirissä pitäisi valita yksi ja vain yksi henkilö työparikseen tekemään haastavia ja tärkeitä asioita, valitsisimme toisemme heittämällä. Kaikista vaihtoehdoista kaivattu olisi se, jonka varaan voisi aina laskea ja luottaa mitä kuvitteellisimmisakin kriisiskenaarioissa.
Olen tätä miettinyt itsekin, ja myös sitä että oisitpa mun työpari ja tiimikaveri elämässä muutenkin. Vaikka totta puhuakseni olettaisin sinun kyllä valitsevan erään toisen noihin työjuttuihin, tosin täysin muilla perusteilla kuin mitä omani tässä olivat. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Olen hirveä ihminen. Siksi välttelen muita. En halua levittää ripuligeenejäni eteenpäin.
Kuulostat totta vie hirveältä, jos välttely ja lisääntyminen ovat ainoat kaksi vaihtoehtoa sosiaalisen kanssakäymisen kirjastossasi.
Vierailija kirjoitti:
Olen hirveä ihminen. Siksi välttelen muita. En halua levittää ripuligeenejäni eteenpäin.
Hirveä kuinka niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä kuinka niin?
No geenitestistä selvisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä kuinka niin?
Mikä selvisi?
Eihän ihminen voi olla hirveä...tai siis jos on niin ei kai sitä saa ampua?
Vierailija kirjoitti:
Tarttisin halin, ja pitkän viikonlopun kainalossa.
🥰😍🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä kuinka niin?
Ihmiset eivät tykkää kuulla minun ajatuksiani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä kuinka niin?
Mikä selvisi?
Voi peura, että olen hirveä, en palanut poroksi.
Jos susta ei tänä viikonloppunakaan kuulu, lakkaan odottamasta ja kaipaamasta. Itseni takia.
Vierailija kirjoitti:
Sä tekisit mulle drinkin ja saunottaisit työviikosta rähjääntyneen.
Ja hieroisin sun lihaksia niska-hartiaseudulta. Drinkki ois holiton, niin yhdessä voitaisiin kilistellä ja käydä saunassa.
Harmittaa, kun sua ei näy, niin ei voi edes yrittää vokotella.
Meillä on etäpalstasuhde reippaalla ripauksella mielikuvitusta ja muistojen hippusia.
Vierailija kirjoitti:
Oon vihkiytynyt erakkoelämälle. (Lue palstalle kirjoitteluun ajoittain)
Vierailija kirjoitti:
Voi silti😁
Vierailija kirjoitti:
Sä tekisit mulle drinkin ja saunottaisit työviikosta rähjääntyneen.
Baarimikkona oon surkea. Joutuisit tyytymään kylmään kaljaan. Saunassa voisin kyllä hemmotella (ja muutenkin) 😉
Henna, sua edelleen rakastan. Ei mun pitäis täällä enää käydä, mutta en minä sinua voi olla ajattelematta. Kunpa voitaisiin jotenkin vaan ottaa tämä meidän juttu uudelleen puheeksi ja tunnustettaisiin rakkaus. Olen miettinyt, tuntuu etten voi elää ilman sinua. Sinussa on jotain semmoista, mikä saa mut syttymään. En käsitä miten saat minut ajattelemaan jatkuvasti sinua. Kunpa voisin kerran saada mahdollisuuden tunnustaa sulle kaiken mitä sydän sisällään pitää. Sinua kaivaten &&&&& PS. Ja kaikki tai mitään on mielessä