Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Miksi arastelet, ujostelet tai pelkäät kaivattuasi?
Koska on arvaamaton hemmo.
Vierailija kirjoitti:
No jos toinen juoksee kirves kädessä sun perässä niin kyllä sinäkin vähän ujostelisit...
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, miten saat ainakin minun kaipaukseni taatusti loppumaan. Tulet sanomaan minulle henkilökohtaisesti sen kaiken, mitä sanoit eräälle toiselle minusta. Sen jälkeen lupaan olla kaipaamatta sinua enää koskaan. Se olisi yhden sortin armomurha.
Toisten raportointia ei kantsi varauksetta uskoa. Ihmiset voi olla tosi kieroja ja manipuloida perättömin väittein omaksi edukseen tai ihan vaan kuvitellen olevansa avuksi (esim uskoen kaivattusi olevan sulle huono ja yrittäen saada sut muuttamaan käsitystäsi hänestä).
Vierailija kirjoitti:
Toi arastelu menee automaattisesti päälle, kun tajuaa tykkäävänsä joskusta. Sitä ennen ei ole mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi arastelu menee automaattisesti päälle, kun tajuaa tykkäävänsä joskusta. Sitä ennen ei ole mitään ongelmaa.
jostakusta siis, en tiedä, kuka on josku...
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pukea musta vyö, mikäli haluat minut. Luovutus käy perusteeksi veripalvelun tiskillä. 😉
Vastasin, mutta vastaus poistui. En harrasta taistelulajeja. Olen naiivi pasifisti, joten suosin diplomatiaa, vaikka siitä ei ole vielä suotuisia tuloksia. Tappelemaan en ala. Se, mikä ei tule omin jaloin, ei halua tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäin sulle viestittelystä eilen kiinni. Tiedoks vaan tänne.
Sorry
Eri. Mutta ei se minua haittaa. Mutta etkä jääny😅
Jos joku kajoais minun phoneen ilman lupaa, se olis bye bye😁 mutta 😘
Joku ilmeisesti jäi kiinni, kukakohan hän oli?
Ei se oikeasti jääny kiinni. Viestit voi aina poistaa. Jos haluaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäin sulle viestittelystä eilen kiinni. Tiedoks vaan tänne.
Sorry
Eri. Mutta ei se minua haittaa. Mutta etkä jääny😅
Jos joku kajoais minun phoneen ilman lupaa, se olis bye bye😁 mutta 😘
Joku ilmeisesti jäi kiinni, kukakohan hän oli?
Ei se oikeasti jääny kiinni. Viestit voi aina poistaa. Jos haluaa
Sitten siellä on ihminen jonka kohdalla näkyy poistettuja viestejä. Sehän ei ole vielä erikoisempaa. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ethän vaan o alkanut laihduttamaan? Olit niin pienen näkönen.
Come and feed me.
p.s. Olen pieni.
Huh, olen ollut viime aikoina tunnustaa viestitse syvempiä tunteitani ja ajatuksiani sinuun ja meistä. Onneksi en tullut tehneeksi sitä. Muuten olisi paljastunut liikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, miten saat ainakin minun kaipaukseni taatusti loppumaan. Tulet sanomaan minulle henkilökohtaisesti sen kaiken, mitä sanoit eräälle toiselle minusta. Sen jälkeen lupaan olla kaipaamatta sinua enää koskaan. Se olisi yhden sortin armomurha.
Toisten raportointia ei kantsi varauksetta uskoa. Ihmiset voi olla tosi kieroja ja manipuloida perättömin väittein omaksi edukseen tai ihan vaan kuvitellen olevansa avuksi (esim uskoen kaivattusi olevan sulle huono ja yrittäen saada sut muuttamaan käsitystäsi hänestä).
Laittaisin välit poikki jos joku menisi uskomaan toisen käden lähdettä.
Aika kaukana ovat ne ajat kun vielä silloin tällöin saatoit vaihtaa kanssani sanasen tai pari. Pääasiassa motskareista ja sen sellaisesta.
Et todellakaan ole ainut joka minua hyljeksii, mutta en anna asian masentaa. En edes tiedä miksi tätä kirjoitan, joten eipä mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Huh, olen ollut viime aikoina tunnustaa viestitse syvempiä tunteitani ja ajatuksiani sinuun ja meistä. Onneksi en tullut tehneeksi sitä. Muuten olisi paljastunut liikaa
Olisiko se paha juttu? Jos kumpikin on tahollaan vapaa, niin en näkisi mitään syytä jarrutella.
Vierailija kirjoitti:
Pystyisinpä puhumaan normaalisti.
Samoin. Musta tuntuu että kun ollaan kahdestaan, sä ujostelet ja olet siksi hiljaisenpuoleinen ja mä hermostuksissani höpötän liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo mä tiedän, sä oot mun randomi hani mut voisit sä vähän itekin yrittää, meidän rakkaus olis kuin kivitalot, yhtä lujaa ja pysyvää.
Kerropas millä lailla mitään voisin yrittää? Oon kyllä heti mukana jos sä aloitat ja avaat yhteyden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyisinpä puhumaan normaalisti.
Samoin. Musta tuntuu että kun ollaan kahdestaan, sä ujostelet ja olet siksi hiljaisenpuoleinen ja mä hermostuksissani höpötän liikaa.
Mulla sama. Höpötän ihan outoja ja olen kuin jossain helv...psykoosissa, jos törmään kaivattuun irl. Muuten olen ihan "järkevä" ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa, kuulostat trollilta. Kukaan ei missään tekstiviestissä yhtäkkiä paljasta tunteitaan ja ajatuksiaan -meistä.
Vierailija kirjoitti:
Nolasin itseni kertomalla tunteistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa, kuulostat trollilta. Kukaan ei missään tekstiviestissä yhtäkkiä paljasta tunteitaan ja ajatuksiaan -meistä.
Sun ei tartte uskoa, koska et ole kaivattuni.
No koska olen vain tällainen jäteläjä.