Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Mitä vitsii, siitä tulee jo kohta kaks vuotta, kun on viimeks viestitelty. Oon mielenvikanen ja palsta addikti.
No miksi et laita viestiä ja avaa yhteyttä uudelleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina vaan, kerta toisensa jälkeen saat mut ihan(asti) sekaisin halusta. Ja kaipuusta ja hellyydestä. Ja tuntemaan, että ymmärrät mua paremmin kuin kukaan muu. Paremmin kuin minä itse.
Onko tosiaan noin? 🥹💕
Tämä on tilanne. Taidan potea vakavaa ihastumista kaikkine liitännäisoireineen.
Kuulostaa kieltämättä kohtalokkaalta.
Hän pääsi ihon alle. Aloin välittämään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat että teen.
Tee, mitä haluat. 🙃
Vierailija kirjoitti:
Kuka on se oikea?
Katu täyttyy askelista, elämä on kuolemista laita käsi käteen ollaan hiljaa
Sulla on oikea vierellä.
Vierailija kirjoitti:
Pelko.
Sama. Mitä sinä pelkäät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vitsii, siitä tulee jo kohta kaks vuotta, kun on viimeks viestitelty. Oon mielenvikanen ja palsta addikti.
Aika jännä, kun aiemmin joku mainitsi että alkoi kaipaamaan vajaa kaksi vuotta sitten. Nyt ketjussa on yhtäkkiä ainakin kolme joilla "sama tilanne" & "kaivataankohan samaa?"
En alkanut kaivata vajaa kaksi vuotta sitten vaan viestittelin silloin hänen kanssaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Pelko.
Mistä?
Vierailija kirjoitti:
Hän pääsi ihon alle. Aloin välittämään.
Hyvin sanottu.
Haluaisin, että puhuttaisiin toisillemme rennosti, aidosti, rehellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä, kun aiemmin joku mainitsi että alkoi kaipaamaan vajaa kaksi vuotta sitten. Nyt ketjussa on yhtäkkiä ainakin kolme joilla "sama tilanne" & "kaivataankohan samaa?"
En alkanut kaivata vajaa kaksi vuotta sitten vaan viestittelin silloin hänen kanssaan. Ap
Miksi sitten lopetit? sivusta
Luulen että mä haastan häntä ja hän haastaa mua. Tiedän myös että osataan ottaa rennosti.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin, että puhuttaisiin toisillemme rennosti, aidosti, rehellisesti.
Ei olisi vaikeaa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat että teen.
Otat yhteyttä heti. Olen jaksamisen äärirajoilla kaikesta. Nyt tarvitaan sua lääkkeeksi
Vierailija kirjoitti:
Minulle on tänään viestitellyt neljä miestä joiden kaikkien kanssa olen ollut intiimisti.
Joistain tykkää kaikki, toisista ei kukaan.
Olet sinkku? Varmasti, koska varatulla ei ole varaa tuollaisesta valittaa.