Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Tää taitaa nyt olla tässä. Viimeinkin. Olkaa kiltisti. 😚
Kenelle tämä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei enää jaksa.
Lopetetaanko?
Jos kaivattuni sanoo eka nimeni 2.kirjaimen ja sukunimeni 2.kirjaimen nyt, lupaan etten huomenna enää palaa tänne, enkä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä aiotte huomenna tehdä? Minä aion olla ahkera. Tänään oli laiskiaispäivä, koska jokainen lihas hapoilla. Huomenna - jos Luoja suo - vietän ruuduttoman päivän ja teen rästihommia. Mobiilidata kiinni, tv kiinni. Olin monta vuotta ilman telkkaria, enkä pyörinyt netissä. Nyt nämä vie kaiken ajan huomaamatta.
Nyt... hyvää yötä! 😴
Voimia huomiseen..👍 Hyvää yötä!
Vierailija kirjoitti:
Ei enää jaksa.
Näihin sitten aina joku tunniste, kiitosssss.
Elämäin elosalle ihmenaiselle hyvää yötä 30km ja kuntarajain paremmalle puolelle miulta mieheltä mitättömältä halein suukoin. Huomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Suutelisin silmät auki.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei enää jaksa.
Lopetetaanko?
Jos kaivattuni sanoo eka nimeni 2.kirjaimen ja sukunimeni 2.kirjaimen nyt, lupaan etten huomenna enää palaa tänne, enkä ikinä.
a ja a
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuntuu ajatuksissani siltä, kuin tähdet olisivat syttyneet uudestaan taivaalle, vaikka siellähän ne oikeasti ovat olleet koko ajan. Vähän hymyilyttääkin, hämmentyneenä. Eiköhän me vielä joskus nähdä. Nuku hyvin, onnellisia unia sinulle.
🌟🌟🌟🌟
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei enää jaksa.
Lopetetaanko?
A ja O. Nähään irl!!
Haaveita ja ihan toteutettavia. Venetsiaan ois yks sun kans, karnevaaliaikaan? Olit oven takana maski kasvoilla, kun juteltiin ne pari kertaa. Vai sittenkin munkkiaratteja katsomaan ja samal Caminito del Rey. Ekaks vois kyl käydä kävelyllä take away kaffet meges ja tutustua. Kauniita unia, fiksaaja 💛
Hän meni . Minä jäin . Olen yksin.
Mitä pyydät anteeksi, kiukuttelua?
Vai sitä ettet tiedä, mitä et tiedä?
Tai ettet näe sitä, mitä muut näkevät omista kulmistaan?
Mammoille huomenet. Olkaa ahkeria nykyajan
lotta naisia.
Vierailija kirjoitti:
Mammoille huomenet. Olkaa ahkeria nykyajan
lotta naisia.
Tottakai! Koirat ulos 3 kpl.
Nyt tuntuu ajatuksissani siltä, kuin tähdet olisivat syttyneet uudestaan taivaalle, vaikka siellähän ne oikeasti ovat olleet koko ajan. Vähän hymyilyttääkin, hämmentyneenä. Eiköhän me vielä joskus nähdä. Nuku hyvin, onnellisia unia sinulle.