Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Pallo on sillä, joka on kieltänyt pitämästä yhteyttä.
No, oletko eronnut?
Mun tapauksessa en ole halunnut enää pitää yhteyttä kun en halua enää olla naimissaolevalle kakkosluokan jännitysleikkikalu. Koska sitähän se minua kohtaan on jos ei eroamaankaan suostu. Joten ei, en halua olla yhteydessä ihmiseen jolle on ok pitää mua vuosia tuossa asemassa ja jolle mun kipu ja paha olo on merkinnyt niin vähän. Joten pallo ei kyllä mulla sinkulla ole.
Vierailija kirjoitti:
Muru
No?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sitä voikin olla niin pöljä että kuvittelee toisen tuntevan samoin😔
Sanos muuta. Vieläpä menin kertomaan tunteistani.
Onhan se pudotus aina, kun kuulee ettei toinen tykkääkkään takaisin. Tunteita ei voi pakottaa. Jokaiselle löytyy kuitenkin joku joka tykkää.
Ei välttämättä löydy ja vaikka löytyisi, niin useimmiten ovat sellaisia, joista ei itse tykkää. Jos se josta minä olen kiinnostunut ei ole kiinnostunut takaisin, miksi minun pitäisi olla se, joka joustaa omissa kriteereissä. Mieluummin vaikka ilman.
Samaa mieltä. Löytyy jos löytyy joskus joku oikealta tuntuva, itsekseenkin on vallan hyvä. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Muhkeita muotoja muistelen.
Milloin viimeksi ne nähnyt?😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkin vastikään sukupuita ja huomasin, että kaivattuni isän esivanhemmat toden totta muuttivat samalle paikkakunnalle, jossa isäni suku asui jo valmiiksi. Ja mikä hurjinta: perheet elivät 1800-luvun lopulla naapuruksina samassa pihapiirissä. Sitten syntyi kaivattuni tuoreempi esi-isä, joka muutti pois, satojen kilometrien päähän.
Reilut sata vuotta myöhemmin tapasin tyystin eri paikkakunnalla kaivattuni ja tunsin heti, että välillämme on jotain mystistä. Ennen kuin tiesin hänen sukuhistoriastaan mitään, näin unta, jossa olimme tuolla esi-isiemme yhteisellä kotiseudulla ja mikä hulluinta: olimme unessani vain parin kilometrin päässä tuosta muinaisesta pihapiiristä.
Terkkuja A:lle. 😘
Oletko Nike-mies? 😘
Joo, toisinaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkin vastikään sukupuita ja huomasin, että kaivattuni isän esivanhemmat toden totta muuttivat samalle paikkakunnalle, jossa isäni suku asui jo valmiiksi. Ja mikä hurjinta: perheet elivät 1800-luvun lopulla naapuruksina samassa pihapiirissä. Sitten syntyi kaivattuni tuoreempi esi-isä, joka muutti pois, satojen kilometrien päähän.
Reilut sata vuotta myöhemmin tapasin tyystin eri paikkakunnalla kaivattuni ja tunsin heti, että välillämme on jotain mystistä. Ennen kuin tiesin hänen sukuhistoriastaan mitään, näin unta, jossa olimme tuolla esi-isiemme yhteisellä kotiseudulla ja mikä hulluinta: olimme unessani vain parin kilometrin päässä tuosta muinaisesta pihapiiristä.
Oletko Nike-mies? 😘
Joo, toisinaan...
Kaipaamasi A myös usein Nike-asusteissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko Nike-mies? 😘
Joo, tois
Muutama vuosi sitten hänellä oli iso Nike-paita. Sen muistan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano jotakin, josta tiedän, jos kaipaat vielä.
Sanon jotakin, jotta tiedät kaipauksestani edelleenkin. Jotakin.
Lue viesti, ymmärrä se ja kokeile uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tuumisit siitä mitä aattelen just nyt.
Ensin pitäisi tietää, mitä ajattelet. Sitten voin muodostaa mielipiteen.
Vierailija kirjoitti:
No ikävä
No nähdäänkö
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä tästä paremmaksi muutu. Kylmään veteen.
Se viimeistään sydämen pysäyttää jos ei tämä suru
Vierailija kirjoitti:
Ei kyl kiinnosta enää yhtään 👋
Niinhän sinä väität.
Vierailija kirjoitti:
Hei kulta, sattuiko sua kun putosit taivaasta?
Kun oot tollanen enkeli.
Ei, mutta elämän aikana on sattunut hiton monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kylmään veteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kylmään veteen?
Metafora.
Vierailija kirjoitti:
Emilia <3
Mullakin on tuollainen mielessä. Sellaisen kun kohtaa, sydän kuumana hohtaa. Eikä unohdu koskaan.
No varmasti nähdään,mutten tiedä milloin
Ei välttämättä löydy ja vaikka löytyisi, niin useimmiten ovat sellaisia, joista ei itse tykkää. Jos se josta minä olen kiinnostunut ei ole kiinnostunut takaisin, miksi minun pitäisi olla se, joka joustaa omissa kriteereissä. Mieluummin vaikka ilman.