Aiotko katsoa linnanjuhlat 2024?
Kommentit (62)
Ne juhlat kutsuttuineen on niin päälleliimattuja ja pinnallisia, moni heistä ei edes välitä onko Suomi itsenäinen vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Ne juhlat kutsuttuineen on niin läpinäkyvän päälleliimattuja ja pinnallisia, moni heistä ei edes välitä onko Suomi itsenäinen vai ei.
Se on totta.
Vierailija kirjoitti:
Olen aikaisemmin katsonut, mutta tuo nykyinen presidentti tökkii sen verran että skippaan.
Minua tökkii nyt erityisesti kaljakaveri-pääministerin palkitseminen. Mistä pahasta? Se siitä presidentillisestä puolueettomuudesta.
Voi olla vaarallista katsoa. Täältä poistettiin aloitukset Itsenäisyyspäivän Linnanjuhlat 1983 ja 1994. Vinkkasin siis, että nuo tuli telkkarista ja oli ihan mukavaa keskustelua vaatteista ym. Moden mielestä aloitukset eivät olleet sopivia.
En tiedä, äärimmäisen puuduttavaa katsottavaa se kättely
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, äärimmäisen puuduttavaa katsottavaa se kättely
Jos katsominenkin on puuduttavaa niin mieti kättelevää presidenttiparia. Suzannenkin "hymy" on jo alun alkaenkin väkinäinen i*vistys, joka loppua kohden vaan pahenee.
No eh. Katotaan muksujen kanssa repesorsaa tai muita piirrettyjä. Ei tee mieli katsella mitään alimman luokan kansalaisten kemuja .
Maanpetturien juhlat. En todellakaan katso vähä-älyisten wokettajien kättelyä.
Ei vaan haluan samanlaiset juhlat itselleni missä on samat tarjoilut yms. sillä nyt rikas eliitti juhlii linnan juhlissa minun ja muiden veronmaksajien rahoilla enkä ole mitään lupaa tähän antanut...
En. En katso myöskään paraatia enkä tuntematonta. Hyvä jos avaan tv:n ollenkaan.
En katso. Katson youtubesta soihtukulkuetta. En koko aikaa mutta katkelmia.
En katso. Perinne on ollut katsoa kun veteraanit ja lotat kättelevät. En aio katsoa kun kaikenmaailman turhia julkkiksia on.
Kukaan ei muka katso ja silti katsojia on kuitenkin lähes kolme miljoonaa, kuten joka vuosi. Kukaan ei myöskään lue Seiska-lehteä.
Paljonko ajattelit antaa mulle, nr 12? Satku olis ihan kiva.
Aion katsoa, olen jo vuosia katsonut ja kerran tehnyt kampauksenkin yhdelle kunnanjohtajan vaimolle kun menivät Linnan juhliin.
En aio. Juhlin itse Suomen kunniakonsulin järjestämissä juhlissa, iltapuku päällä nauttien monen ruokalajin illallisesta hienoissa puitteissa..
En katso. Menetetyn itsenäisyyden muistojuhlassa ei ole oikein juhlan tuntua. Stubbin ylimielinen pärstä ärsyttää jo itsessään. Katsoisin ennemmin Kummeleita.
Katson. Se on perinne ja tykkään katsella kauniita iltapukuja. Juon samalla skumppaa ja seuraan av:n kommentteja.