Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun vaatteet on liian lyhyitä jos on vähänkään pidempi ja normaalipainoinen

Vierailija
07.09.2023 |

Olen 170 cm ja minulle S-koon housut olisi lähes aina parhaimman kokoiset muuten paitsi pituudelta. Ilmeisesti S-koko yleensä suunnitellaan n. 165 cm pituisille.

Pitäis varmaan lihottaa itsensä, että saisi sopivan mittaisia housuja.

En nyt edes ole kovin pitkä, niin voin vaan kuvitella miltä 175 cm ylöspäin tuntuu ostaa kokoa 34 - 38...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Itse kyllä 162cm ja s kokoisena jouduin aina lahkeita lyhentämään sen kymmenisen senttiä. Nykyään kyllä tyydyn vaan käärimään lahkeet enkä lyhennä.

Vierailija
2/10 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 175 cm ja just ostin s-kokoiset housut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai. Itse kyllä 162cm ja s kokoisena jouduin aina lahkeita lyhentämään sen kymmenisen senttiä. Nykyään kyllä tyydyn vaan käärimään lahkeet enkä lyhennä.

Niinkö? Mistä sä ostat housusi?

Ap

Vierailija
4/10 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi 30 tuuman lahkeita eli 76 cm. Toinen konsti on ostaa nilkkapituiset housut, ovat passelit pitkiksinä. Vähän joutuu etsiskelemään, mutta löytyy kumminkin, eikä tarvitse lyhennellä.

T 159 cm S-kokoinen

Vierailija
5/10 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö? Mistä sä ostat housusi?

Ap

Mikä kauppa tahansa missä housuja myydään.

Vierailija
6/10 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 175 cm ja just ostin s-kokoiset housut.

Olet vissiin aito persjalkainen.

Mä olen 172 pitkä ja mulla on pitkät jalat. S-koossa tai numeromitoituksella 36 lahkeet yltää puoleen sääreen.

Ainut taoa löytää housut on tuumamitoituksella. Niitä oikeasti sopivia niistäkin saa etsiä kun monessa paikassa on 34 tuumainen pisin.

Argh, housujen ostaminen on kauheeta hommaa.

Vierailija
7/10 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap varma ettei sulla ole vain tavallista pidemmät jalat? Ihmisten mittasuhteet vaihtelee ja ihan hyvin voi olla että toiselle 170-senttiselle ne samat housut on sopivat. Et kerro esim. ollenkaan lahkeen sisämittaa. Ei välttämättä auta ollenkaan vaikka täällä listaisi mistä kaupoista kukin on housunsa ostanut, kun nekin housut voi ihan hyvin olla liian lyhyitä vaikka olisi samanpituinen ihminen.

Jos et jaksa kivijalkaliikkeistä etsiä, niin netissä on liikkeitä missä myydään pidempilahkeisiakin. Esim. Cellbes on ihan toimiva.

Vierailija
8/10 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy ymmärrystä. Itselläni pituutta 176cm ja koko S / 36 tavanomaisin. On muuten housujen ostaminen kamalaa. Mieskin niin monesti asian todistanut et kun löytyy edes suht riittävän pitkät, niin on sitä mieltä, että ei kannata katella, mitä maksaa😂 farkuissa on pituuteen tuumat, mutta ne ulkoilu- ja urheiluhousut🙄 onneksi mm.haglöffs myy lahjetta pituudella long, kun tilaa heidän omilta verkkosivuiltaan. Regular-pituiset housut näyttävät jalassani mielenkiintoisilta🤭

Vierailija
9/10 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housujen ja varsinkin farkkujen ostaminen tuntuu aina olevan hankalaa riippumatta siitä, minkälainen vartalo on. Mä olen 165cm, M/L kokoa ja housujen lahkeet AINA liian pitkät. Onneksi nykyään petite-housut on yleistyneet, näissä lahkeet on yleensä olleet hyvän pituiset vaikka sanotaankin, että ne on max. 160-senttisille. En keksi, mikä auttaisi liian pitkiin vaatteisiin :/ Mutta vaatteet on aina sellaiselle tietynlaiselle ihanteelle tehty eikä sovi täydellisesti oikealle ihmiselle. Surkeaa :(

Vierailija
10/10 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle xs neulekin on monesti ihan liian leveä ja lyhyt. En tiedä minkälaisille pullohartiatynnyreille nää nykyvaatteet on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän