Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Miten miehesi kosi sinua? Kauanko olette olleet yhdessä?

Vierailija
23.02.2007 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huisin romanttista..

Vierailija
2/14 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitä ennen kokannut kotona hienon aterian (ihmettelin vähän) ja jälkiruoan jälkeen, viinilasillisia nautittaessa kosi.

Oltiin seurusteltu n. viisi kuukautta siinä vaiheessa, ja asuttu yhdessä pari kuukautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolloin oltiin oltu yhdessä vuosi. Häitä vietimme vasta kolmen vuoden kihlauksen jälkeen, ei vaan muka ehtinyt kun oli muuttoja ympäri maata, talonrakennusta ja pienet lapset..

Nyt ollaan oltu onnellisesti yhdessä kuusi vuotta, perheen kolmas lapsi (toinen yhteinen, mulla siis esikoinen ekasta liitosta) syntyy kuukauden päästä :)

Vierailija
4/14 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosi puolen vuoden yhdessäasumisen jälkeen. Paistoin juuri kalapuikkoja ja mies sanoi muina miehinä, mentäiskö kirkkoherranvirastossa käymässä. Ensin en tajunnut koko juttua, mutta sitten kalapuikot jäivät.

Vierailija
5/14 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, hui, kauanko olette yhteensä ollut yhdessä?

Vierailija
6/14 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Vierailija
7/14 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden seurustelun jälkeen (tai ehkä oikeammin 8 kuukauden) mutta olimme tunteneet jo seitsemän vuotta silloin - täältä AV:lta hain rohkaisua asiaan, muuten ;)

Nyt mies kohkaa häiden kanssa...

Vierailija
8/14 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosinnasta kolmen viikon päästä oltiinkin jo naimisisssa ja kohta tulee 9 vuotta täyteen.

Mies halusi ehdottomasti naimisiin ennenkuin aletaan perhettä perustamaan ja eka lapsi syntyikin vasta kun oltiin oltu melkein 4 vuotta naimisissa

Vierailija
9/14 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin niinkuin kahvepöytä keskusteluna, vastasin aina, etten tiedä. Sitten eräänä kertana sanoin, että joo, oon varannu kirkon ja papin, että ens kesänä käy. Seiso silmät tapillaan eikä sanonut enää mitään ; )

Yhdessä nyt 16 vuotta

Vierailija
10/14 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies sanoi että jaa pitäisköhän sitten mennä naimisiin

minä sanoin että tässä konkurssissa mennään vaan.

mulla on ihana mies. rakastan!

Vierailija
11/14 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä kohta 7vuotta ja siitä naimisissa 3 vuotta !

Vierailija
12/14 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta ehdittiin seurustella, eskoinen oli vuosikas, ennekuin mies " tajusi" kosia. Olin päättänyt etten rupea kinuaan naimisiin menoa, ellei mies oma-alotteisesti mua kosi.

No eräänä lauantaina mies ehdotti, että mentäisiin yhdessä ulos syömään ja vietäisiin poika matkalla mummolaan hoitoon. No siinä pikkutiellä ajellessamme, miehen raskas kaasujalka kostautui. Poliisit tietysti pysäyttivät ja mies tuli poliisiautosta sakkolappu kourassa. Jatkoimme ajoa rauhallisesti ( mies) mummolaan ja minä raivosin naama punaisena sakoista vieressä.

Vielä vanhempieni pihamaalla, minä paukuttelin ovia ja kieltäydyin lähtemästä minnekään, koska mies oli jo " tuhlannut" kuukauden ruokarahat ylinopeussakkoihin. Mun äiti koetti siinä rauhoitella ja puolusteli tietysti kilttiä miestäni. Sanoi mulle vielä kahden kesken, että eihän se ikinä mene mun kanssa naimiisiin kun olen tommoinen tiuskija.

Siinä minä kuitenkin aikani raivottua lepyin ja suostuin lähtemään sinne ravintolaan. Siellä se mies sitten mua kosi, ja kertoi, ettei sakot kyllä kuuluneet suunnitelmiin.

Hakiessamme poikaa mummolasta, kerroin kosinnasta äidilleni. Hän luuli sitä ensin pilaksi, mutta hetken päästä suunniteltiin jo tohinalla häitä!

Riittihän tuosta kosinnasta vielä monet naurut jälkeenpäin ja vielä hääjuhlissa mies sai tapahtumasta " kärsiä" . Ihanat ja ikimuistoiset olivat hääjuhlamme. Yhdessä ollaan oltu nyt 16 vuotta.

Vierailija
13/14 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiseloa nyt reilut 10v ja naimisissakin ollaan jo tovi oltu.

Vierailija
14/14 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: kahden lapsen naimaton yh, kohta 3-vuotta yksin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme