Miten kertoa vaimolle aisurihaaveesta?
Oon ihan lukossa.
Monesti ollut sanomassa mutta ei tule asia suusta ulos.
Kommentit (21)
Muutama viinilasillinen alle. Kun teillä on hellä hetki, kysyt vaimon haaveista.
Vierailija kirjoitti:
Muutama viinilasillinen alle. Kun teillä on hellä hetki, kysyt vaimon haaveista.
Toive ei ole vaimon vaan tuon aloituksen piilohomppelin.
Tämä taitaa tuntea piilohomppelit :)
Vierailija kirjoitti:
Aisuri = piilohomppeli, joka elää vielä kaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toive ei ole vaimon vaan tuon aloituksen piilohomppelin.
Jos vaimo haluaa erilaista seksiä sanot että naapurin make hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aisuri = piilohomppeli, joka elää vielä kaapissa.
Ihan samaa mieltä.
Eihän aisuri nyt mikään homppeli ole, eihän sitä tässä mulkulla törkitä?
Vierailija kirjoitti:
Ensin piilohomppeli haluaa vaimon panevan vierasta, jotta saa nuolla mällit pillusta.
Seuraavaksi se sitten ehdottaakin, että vieras tulee kotiin panemaan.
Seuraava askel onkin sitten kysyä lupaa imeä vieraan kalua.
Viimeisessä vaiheessa pyydetään lupaa saada ottaa vieras mela omaan kakkoseen.
Ei tää ole mitään rakettitiedettä.
Mä e oikein ymmärrä tota ajatusta. Miksi ne aisurit ei itse pane omaa vaimoaan. Lienevät kykenemättömiä koko hommaan. Ja miksi tyytyväinen vaimo menisi muualle panemaan?
Kyllä nää aisurit on vaan perusrunkkareita, jotka nyt jostain kumman syystä elävät parisuhteessa.
Kuinka yksikään nainen haluaa tuollaisen miehen itselleen? Mä näyttäisin ovea sellaiselle.
Ihmiset on erilaisia. Itse naisena haaveilen että saisin olla kahden miehen hyväilyä tänä, mutta tämä on aiheuttanut mustasukkaisuutta miehissä.
Olisi ihanaa jos olisi mies, ja sitten paljastuisi että hänellä on sama toive. Itse en näe sitä pettämisenä kun sovitaan rajat. Onko kyse yhdestä kokeilusta, halutaanko pitää jotain vain meidän kahden välisenä juttuna (esim. sovitaan ettei suuseksiä toisen kanssa tms)...
Seksi miehen ja naisen välillä pimeässä ei ole homoa, kaikki muu on, mutta ihan sama kun vain on kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on erilaisia. Itse naisena haaveilen että saisin olla kahden miehen hyväilyä tänä, mutta tämä on aiheuttanut mustasukkaisuutta miehissä.
Olisi ihanaa jos olisi mies, ja sitten paljastuisi että hänellä on sama toive. Itse en näe sitä pettämisenä kun sovitaan rajat. Onko kyse yhdestä kokeilusta, halutaanko pitää jotain vain meidän kahden välisenä juttuna (esim. sovitaan ettei suuseksiä toisen kanssa tms)...
Sulla on jokin väärinymmärrys asiasta. Kun vaimo nussiin vieraan kanssa, niin aisuri runkailee kotonaan. Ei sua hyväile, kun yksi mies. Aisuri hyväilee pippeliään yksin kotonaan. Ja nuolee pillun puhtaaksi.
Joko ap on saanut suunsa auki ja pakannut tavaransa?
Se nimittäin on sun kohtalosi, jos alat asiasta kyselemään- Parempi vaan runkkailla fantasiasi kanssa.
Miksiköhän nää reppanat aina kuvittelee, että niiden fantasia olisi myös vaimon fantasia?
Vierailija kirjoitti:
No yleensä tökitään.
Kerrot vaan suoraan haluavasi kullia.