ihmeellistä ....
kauhee meteli jatkuvasti miehen kalun koosta. Tuntuu et mikään ei naiselle riitä, mutta hehän ovatkin aivan täydellisiä. Puhuuko mies koko ajan naisen ulkomuodosta.? Luuleko naiset olevansa niin täydellisiä joka asiassa, varsinkin ulkomuodossa?. Hah, sanon minä. Nainen joka on kotona niin hampsu iita se on. Ei kovin ilo silmäle. Löysät velliverkarit, löysää siellä sun täällä ja siinä sitä istutaan koneella ja arvostellaan miehen kalun kokoa. ai kuinka suloista. Koti kun pommin jäljiltä ja armas vaimo itse" kaunotar" .
Kommentit (67)
En koe olevani minkään ääriliikkeen kannattaja. En katso, että ihmistä pitää arvottaa sen mukaan, onko hänellä munat vai munasarjat.
Vierailija:
Minä olen kyllä feministi, mutta en tunnista tällaista miehisen perisynnyn olemassaoloa, johon sinä viittaat
En koe olevani minkään ääriliikkeen kannattaja. En katso, että ihmistä pitää arvottaa sen mukaan, onko hänellä munat vai munasarjat.
Feminstien mielestä biologialla ei ole mitään tekemistä sukupuolen määrittymisen kanssa.
Heidän mielestään sukupuoli on sosiaalinen konstruktio.
Em. kaltaista jargonia viljelevät erityisesti feministiset naistutkijat.
Suomalaiset feministit ihannoivat erityisesti ruotsalaista ROKS-liikettä. ROKS:in edustajien mukaanhan kaikki miehet ovat potentiaalisia raiskaajia ja että miehet ovat käveleviä dildoja.
Muutamia feministisiä lausuntoja:
Marilyn French:
" All men are rapists and that' s all they are."
Catherine Comin:
" Men who are unjustly accused of rape can sometimes gain from the experience."
Andrea Dworkin:
" I want to see a man beaten to a bloody pulp with a high-heel shoved in his mouth, like an apple in the mouth of a pig."
Mahtavaa feminismiä!
Vierailija:
No minä en ihaile sitä ja minä olen feministi. " Me, he, ne" .
Näinhän sitä aina " suojaudutaan" - en minä, mutta ne muut.
Kaikilla feministeillä tuntuu olevan feminismistä oma käsitys, kaikki käsitykset eroavat toisitaan.
" En minä ole tuollainen feministi, vaan tämmöinen..."
Miksi sitten edes puhua feminismistä, jos ei mitää yhteistä linjaa löydy.
Lausun omana käsityksenäni, että feministit ovat sukupuolirasisteja jotka valheellisella ja tarkoitushakuisella uutisoinnilla, naistutkimuksen suosiollisella avustuksella, keinotekoisesti pitävät yllä mielikuvaa naisten heikommasta asemasta.
Vierailija:
Lausun omana käsityksenäni, että feministit ovat sukupuolirasisteja jotka valheellisella ja tarkoitushakuisella uutisoinnilla, naistutkimuksen suosiollisella avustuksella, keinotekoisesti pitävät yllä mielikuvaa naisten heikommasta asemasta.
Minulle feminismi edustaa tasa-arvoa. En voi puhua muiden puolesta. Otan itselleni vapauden omaan käsitykseeni sekä omiin tulkintoihini.
Vierailija:
Jos feminismi on ideologinen suuntaus eikä eksakti tiede, niin eikö se olekin melko selvää, ettei ole vain yhtä, fundamentalistista totuutta?
Totta! Siksi ei pidäkään väittää yleispätevästi, että feminsismi ajaa tasa-arvoa.
Koska näitä feminismin lahkoja on niin monia, ja " omia" variaatioita on vähän joka feministillä, kannattaisi ensi tehdä selkoa minkälainen feministi kulloinkin on kyseessä.
Vierailija:
Vierailija:Minä olen kyllä feministi, mutta en tunnista tällaista miehisen perisynnyn olemassaoloa, johon sinä viittaat
En koe olevani minkään ääriliikkeen kannattaja. En katso, että ihmistä pitää arvottaa sen mukaan, onko hänellä munat vai munasarjat.Feminstien mielestä biologialla ei ole mitään tekemistä sukupuolen määrittymisen kanssa.
Heidän mielestään sukupuoli on sosiaalinen konstruktio.Em. kaltaista jargonia viljelevät erityisesti feministiset naistutkijat.
Suomalaiset feministit ihannoivat erityisesti ruotsalaista ROKS-liikettä. ROKS:in edustajien mukaanhan kaikki miehet ovat potentiaalisia raiskaajia ja että miehet ovat käveleviä dildoja.
Muutamia feministisiä lausuntoja:
Marilyn French:
" All men are rapists and that' s all they are."Catherine Comin:
" Men who are unjustly accused of rape can sometimes gain from the experience."Andrea Dworkin:
" I want to see a man beaten to a bloody pulp with a high-heel shoved in his mouth, like an apple in the mouth of a pig."Mahtavaa feminismiä!
Ihme vinkumista taas. Itse olen pitänyt itseäni feministinä suunnilleen 10-vuotiaasta saakka, vaikka en osaa nimetä yhtään kuuluisaa feministiä, yhtään naistutkijaa jne. ROKSistakaan en ole kuullut yhdenkään naisen ikinä koskaan puhuvan mitään, itseasiassa tästä kummallisesta järjestöstä kuulin vasta netin at-miehiltä, joiden aukottomalla logiikalla kaikki naiset ajattelevat kaikista maailman asioista samalla tavoin ja käyttäytyvät laumaeläinten lailla saman kaavan mukaan vailla kykyä itsenäiseen ajatteluun. (Eli yhtä hyvin minä voin sanoa, että KAIKKI miehet haluavat itselleen isotissisen c-hepatiittia sairastavan blondin, jota voi hakata ja jonka voi raiskata jos huvittaa, koska eräs kuuluisa mies eli Tommy Lee on näin tehnyt.)
Ja ovathan kaikki miehet potentiaalisia raiskaajia. Ja pahoinpitelijöitä. ja muita rikollisia. Mutta arvaapas mitä? Niin ovat kaikki naisetkin.
Vierailija:
Tällaisen kuvanhan nämä feministit haluavat juuri rakentaa, tahallista vastakkainasettelua.
Keinot on monet sano feministi kun miehellä pöytää pyyhki.
Feminismi on vaarallisempi ja haitallisempi ideologia kuin natsismi ja stalinismi konsanaan.