Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihmeellistä ....

Vierailija
23.02.2007 |

kauhee meteli jatkuvasti miehen kalun koosta. Tuntuu et mikään ei naiselle riitä, mutta hehän ovatkin aivan täydellisiä. Puhuuko mies koko ajan naisen ulkomuodosta.? Luuleko naiset olevansa niin täydellisiä joka asiassa, varsinkin ulkomuodossa?. Hah, sanon minä. Nainen joka on kotona niin hampsu iita se on. Ei kovin ilo silmäle. Löysät velliverkarit, löysää siellä sun täällä ja siinä sitä istutaan koneella ja arvostellaan miehen kalun kokoa. ai kuinka suloista. Koti kun pommin jäljiltä ja armas vaimo itse" kaunotar" .

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No keksitkö tähän mitään syytä miksi mittavammat miehet ilmoittelevat " tuloksiaan" ja keskinkertaiset ja pienet eivät?

Tottakai keksin. Se on juuri sama kuin se, miksi en osallistu aihe vapaan " kerro perseesi ympärys" -gallupiin. Tosin siinä mielessä käänteinen, että mitä isompi arse, sen vähemmän mairittelevaa se on.

Tuleeko höpötettyä myös sinun ja mahdollisesti muiden naisten " koosta" ja mitoista?

Tottakai! Olen varmaan kaikilta miehiltä kysynyt, millainen puristus tuntuu hyvältä, kuinka tärkeä on vaginan tiukkuus, rintojen koko, häpykarvojen runsaus/vähyys tai väri, naisen pituus, ottaako munan kokonaan suihin vai ei... No siis kaikenlaista maan ja taivaan väliltä tulee keskusteltua sängyssä.

Koskaan en pyydä miestä vertaamaan minun mittojani kenenkään tietyn ihmisen mittoihin (esim eksän), enkä koskaan kerro seuraaville partnereille, mitä edellisten kanssa on tullut puhuttua.

Mikä on motiivisi osallistua näihin penisgallupeihin? Mitä haet?

Se on ihan samaa hupia kuin osallistua aihe vapaan " kerro pituutesi ja painosi sekä vaatekokosi" -kysely. Jos kävisit siellä, huomaisit että naiset vertailevat JATKUVASTI palkkoja, ammatteja, ulkoisia piirteitä, lasten haalareita, vaunujen hintoja, turvaistuimia, ruokaostosten hintaa, vuokran suuruutta, asunnon neliömääriä... siis aivan kaikkea. Miehen kullin pituus on vain pisara meressä ja yksi teema, ei se isoin ja tärkein. Mutta kun tämä on seksipalsta...

Onko " ruumiin ulkokkeet" joku kilpailun aihe?

No sillä tavalla tietysti hankala, että jos on tällainen lyhytsäärinen, lattarintainen palloperse, niin tuskin sitä muuttuu pitkäsääriseksi pallorintaiseksi lattaperseeksi, vaikka mittakilpailussa senttimetrit eduksi olisivatkin.

Vierailija
42/67 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Koskaan en pyydä miestä vertaamaan minun mittojani kenenkään tietyn ihmisen mittoihin (esim eksän), enkä koskaan kerro seuraaville partnereille, mitä edellisten kanssa on tullut puhuttua.

Tästä pisteet sinulle.

Se on ihan samaa hupia kuin osallistua aihe vapaan " kerro pituutesi ja painosi sekä vaatekokosi" -kysely. Jos kävisit siellä, huomaisit että naiset vertailevat JATKUVASTI palkkoja, ammatteja, ulkoisia piirteitä, lasten haalareita, vaunujen hintoja, turvaistuimia, ruokaostosten hintaa, vuokran suuruutta, asunnon neliömääriä... siis aivan kaikkea. Miehen kullin pituus on vain pisara meressä ja yksi teema, ei se isoin ja tärkein. Mutta kun tämä on seksipalsta...

Eihän se sama asia ole. Tuossahan voit kieltäytyä itse ilmoittamasta omia mittojasi ja asettamasta itseäsi altiiksi arvioinneille / arvostelulle.

Kummallinen hupikäsitys sinulla. Kuten edellää todettiin, et ole halukas asettamaan omia mittojasi toisten arvioinnin / arvostelun kohteeksi, mutta miehen mitat olet valmis antamaan " hupailun" kohteeksi.

Miten muuten pidät yhteismitallisena jotain painon vertailua ja peniksen pituuden vertailua?

Jäi hieman vielä auki tuo sinun motiivisi ilmoittaa toisen henkilön " mittoja" gallupeihin? Vai oliko ainoa motiivisi hupi?

Kuten on jo varmaan moneen kertaan todettu, näitä palstoja eivät seuraa ainoastaan naiset. Siinä mielessä " hupailu" toisten ihmisten fyysisillä ominaisuuksilla on enemmän kuin kyseenalaista.

T: nro 12

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miten muuten pidät yhteismitallisena jotain painon vertailua ja peniksen pituuden vertailua?

Jäi hieman vielä auki tuo sinun motiivisi ilmoittaa toisen henkilön " mittoja" gallupeihin? Vai oliko ainoa motiivisi hupi?

Kuten on jo varmaan moneen kertaan todettu, näitä palstoja eivät seuraa ainoastaan naiset. Siinä mielessä " hupailu" toisten ihmisten fyysisillä ominaisuuksilla on enemmän kuin kyseenalaista.

T: nro 12

edes sen vierailijan, puhumattakaan sen vierailijan miesystävän tai ex-ex-exän henkilöllisyyttä!

Mun mielestä perseen ja reisien ympärys voivat olla ihan samalla tavalla hyvin henkilökohtaisia asioita kuin vaikka peniksen pituus. Jos on syntynyt isoperseiseksi ja paksureitiseksi, on sitä vaikka olisi kuinka hoikka. Tai pienitissiseksi. Tai pimppa voi olla räjähtänyt toosa ja revennyt synnytyksestä navasta peräaukkoon. Aivan varmasti täällä olisi pimpin ympärysmitta -kilpailuja, jos suuaukkoa voisi mitata jotenkin kätevästi. (Gynen vehkeillä???)

Käsitelläänhän täällä sellaisiakin aiheita, kuten vaikka " vaimoni ei halua seksiä ja hänellä on löysä pimppa" tai " miehelläni ei ota eteen" . Tuskin " Anneli" tai " Pekka" haluaisivat oikeasti lukea täältä, että jaahans, tuohan on kumppanini kirjoittama ja siinä se kuvaa minua " valkoiseksi tursakkeeksi" . Kiva, kiva.

Sen sijaan jos " vierailija" kirjoittaa " miehen" peniksen pituudesta, tuo " mies" voi olla ihan kuka vain.

Jos kirjoitan tähän, että eräällä eksälläni oli 19 senttinen penis, tämä minun eksäni ei voi asiasta millään tavalla loukkaantua. Varmasti Suomessa on monia muitakin jonkun ikäisiä miehiä, jotka asuvat jossain, joilla on samanmittainen kulli.

Jos sen sijaan nimimerkin kera kirjoittaisin blogiin, että " Aviomiehelläni Anterolla on 15,2cm erektiossa oleva penis, jonka ympärysmitta on noin 14cm" , se olisi mielestäni loukkaavaa. Koska ihan faktasti ennemmin tai myöhemmin joku tietäisi kuka tuo Arska oikein tosielämässä on.

Vierailija
44/67 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No eihän KUKAAN voi tietää näiden vierailija - vierailija - vierailija - nimimerkkien joukosta edes sen vierailijan, puhumattakaan sen vierailijan miesystävän tai ex-ex-exän henkilöllisyyttä!

Ei tiedäkkään, eikä tässä siitä olekaan kysymys. Se lukeeko itse arvioinnin kohde palstaa, ei ole oleellista. näitä palstoja lukevat henkilöt tunnistavat " kaltaisensa" henkilön kuvauksen ja arvioinnin.

Antaako muuten anonyymiys oikeuden käyttäytyä miten tahansa? Jos antaa, niin sittenhän voit huudella kadullakin vastaantuleville anonyymeille anonyymisti mitä tahansa - hehän eivät tunne sinua, etkä sinä heitä.

Mun mielestä perseen ja reisien ympärys voivat olla ihan samalla tavalla hyvin henkilökohtaisia asioita kuin vaikka peniksen pituus. Jos on syntynyt isoperseiseksi ja paksureitiseksi, on sitä vaikka olisi kuinka hoikka. Tai pienitissiseksi. Tai pimppa voi olla räjähtänyt toosa ja revennyt synnytyksestä navasta peräaukkoon. Aivan varmasti täällä olisi pimpin ympärysmitta -kilpailuja, jos suuaukkoa voisi mitata jotenkin kätevästi. (Gynen vehkeillä???)

Vertailet taas asioita, joille voidaan tehdä jotain (jos henkilö itse haluaa), aj asioita joille ei voida tehdä (käytännössä) mitään.

No miksi se sitten on vaikeaa naiselle asettaa itsensä altiiksi arvostelulle / arvioinnille anonyymisti? Niin, saattaa olla kiusallista lukea muiden arviointeja itsestään vaikka toiset eivät tiedä kuka olet. Miksi on helpompaa / oikeutetumpaa asettaa toinen henkilö (mies) arvostelun kohteeksi? Näitä palstoja lukevat myös muut miehet. Itseä vastaava " mitoitus" löytyy todennäköisesti ilmoitettujen mittojen joukosta. Ei ole kovinkaan mieltäylentävää lukea näistä mitoista esitettyjä revittely tyyliin tehtyjä kirjoituksia: " ai tuota mieltäkö naiset ovat minunkaltaisistani miehistä!" .

Käsitelläänhän täällä sellaisiakin aiheita, kuten vaikka " vaimoni ei halua seksiä ja hänellä on löysä pimppa" tai " miehelläni ei ota eteen" . Tuskin " Anneli" tai " Pekka" haluaisivat oikeasti lukea täältä, että jaahans, tuohan on kumppanini kirjoittama ja siinä se kuvaa minua " valkoiseksi tursakkeeksi" . Kiva, kiva.

Juu ei haluaisi, mutta entä jos lukee? Sittenhän se vasta " kivaa" onkin.

Sen sijaan jos " vierailija" kirjoittaa " miehen" peniksen pituudesta, tuo " mies" voi olla ihan kuka vain.

Jos kirjoitan tähän, että eräällä eksälläni oli 19 senttinen penis, tämä minun eksäni ei voi asiasta millään tavalla loukkaantua. Varmasti Suomessa on monia muitakin jonkun ikäisiä miehiä, jotka asuvat jossain, joilla on samanmittainen kulli.

Viittan jo edellä kirjoittamaani. Näitä palstoja lukee muutkin miehet. Kuvauksesi ex-miehistäsi saattaa loukata näitä muita miehiä koska he voivat samaistua ex-mieheesi. Pystytkö ymmärtämään tätä?

Ei naisilla mitään " hupi-kytkintä" ole jonka päälle kääntämällä he ovat ns. hupi-moodissa, eikä heidän puheistaan tällöin tarvitse välittää. Kyllä ne muka huumorilla kirjoitetut arvostelut heijastelevat naisten todellista ajatusmaailmaa - muuta on turha väitää.

Kiinnostaisi tietää mikä motiivisi on noiden toisten ihmisten mittojen kertomiseen. Saatko jotain kicksejä vai muuta tyydytystä?

Hupailu aiheesta jolle toinen ei voi mitään on loukkaavaa, olipa hupailu verhottu minkälaiseen kaapuun tahansa.

Vierailija
45/67 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" exäni penis oli 15,3 cm pitkä" .

Myöskään en ymmärrä, mitä herjausta olisi kommentissa " exälläni oli C-kupin rinnat" .

Jonkun mielestä toki C-kupin rinnat ovat vähintä, mitä naisella voi olla. Toinen taas voi sanoa, että myös AA kuppi voi olla ok, jos tissit vaan ovat terhakkaat.

Muuten, paksureitisestä vähälännästä naisesta ei tule ohutreitistä sulotarta, vaikka mitä tekisi. Ei plastiikkakirurgialla, ei laihduttamisella eikä sporttaamisella.

Se vain pitää musta hyväksyä, ettei voi kaikkien mielestä olla superbeibi eikä megauros. Jonkun mielipiteen lukeminen voi kirpaista, mutta omassa pääkopassa se vika on, jos sen takia saa elinikäisiä traumoja. Kaikkia ei vain voi miellyttää.

Vierailija
46/67 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos antaa, niin sittenhän voit huudella kadullakin vastaantuleville anonyymeille anonyymisti mitä tahansa - hehän eivät tunne sinua, etkä sinä heitä.

Tämähän on nyt aivan eri asia. Vastaantulija tietää faktavarmasti, että huutelen JUURI HÄNESTÄ. Tosin mielestäni ongelma on kadulla huutelevalla.

Jos juttu on keskustelupalstalla, voi kuka tahansa lukija ottaa nokkaansa, vaikka arviointi/kritiikki/arvostelu ei olisikaan juuri hänestä kirjoitettu. No - jos juttu on kirjoitettu kovin alatyylisesti, niin ehkä epäasiallisuus on kirjoittajassa, ei lukijassa. Toisinaan taas tuntuu, että jotkut suorastaan kerjäävät tulevansa solvatuiksi ja vaikka tekstissä lukisi " pidän enemmän paksuista jäätelöpuikoista" , tämä tieto alkaa kalvaa tajuntaa " ei vittu, ei se musta tykännytkään, kun tässä lukee sana paksu" .

Tai pimppa voi olla räjähtänyt toosa ja revennyt synnytyksestä navasta peräaukkoon. Aivan varmasti täällä olisi pimpin ympärysmitta -kilpailuja, jos suuaukkoa voisi mitata jotenkin kätevästi. (Gynen vehkeillä???)

Vertailet taas asioita, joille voidaan tehdä jotain (jos henkilö itse haluaa), aj asioita joille ei voida tehdä (käytännössä) mitään.

Navasta perseeseen revenneelle tunnottomalle vaginalle ei ikävä kyllä paljon voi tehdä. Ja toki voi vituttaa, jos itselle on laitettu avannepussi paskaa keräämään ja samalla sitä tietää (ilman vauva-lehden keskustelupalstaakin), että " tiukka vagina on ihan kiva" . Monelle naiselle seksi voi olla helvetin kivuliasta synnytyksen jälkeen - ja varmasti myös nämä naiset tietävät, että " halukas nainen on miehen unelma" .

Ei kaikelle todellakaan voi tehdä. Peniksen koko ei ole ainoa ihmisyyteen tai seksuaalisuuteen kuuluva " kipeä" (tai iloinen) " tosiasia" .

No miksi se sitten on vaikeaa naiselle asettaa itsensä altiiksi arvostelulle / arvioinnille anonyymisti?

No koko ajanhan täällä naiset ovat anonyymeinä alttiina, ihan samalla tavalla kuin miehetkin. Olen minä saanut monta kertaa palautetta, että " ei kai nyt kukaan mies jaksa noin pitkään odottaa naisen laukeamista" tai " kiva kun et viitsi tehdä mitään miehen eteen" tai " no en varmaan haluaisi tollasen akan kanssa olla" :D :D

Miksi on helpompaa / oikeutetumpaa asettaa toinen henkilö (mies) arvostelun kohteeksi?

No mun nyt on paha kertoa seksistä naisen kanssa, kun en ole harrastanut kuin heteroseksuaalista seksiä. Siinä missä miehet voivat täällä sanoa mielipiteitään naisista, myös naiset voivat miehistä. Molemmat sukupuolethan täällä vuorollaan itkevät sitä, että vaaditaan mahdottomia eikä voi tavoitteisiin päästä koskaan.

En nyt ymmärrä, olisiko tasa-arvo sitten sitä, että naisten pillun tiukkuudesta/rintojen ympärysmitasta/jne voisi keskustella, mutta ei miesten kalun koosta.

Ihan kuin tämä palsta olisi jonkun yksittäisen naisen vastuulla - tai kollektiivisesti kaikkien naisten?!? Siis sun mielestä (näin ymmärsin) on ihan loogista, että miehet pahoittavat mielensä jutuista, mutta jos joku yksittäinen nainen ei kirjoituksesta diggaa - niin sen ilmoittaminen taas on joku " sorto mieskuntaa vastaan" ?!?

Ei ole kovinkaan mieltäylentävää lukea näistä mitoista esitettyjä revittely tyyliin tehtyjä kirjoituksia: " ai tuota mieltäkö naiset ovat minunkaltaisistani miehistä!" .

" Naiset" ja " naiset" . Yksi nainen, yksi kirjoittaja. Mahdollisesti. Jos joku juttu on epäasiallinen, tyyliin " mieheni Kalle on peukkumulkku" , niin EHKÄ se ei nyt sitten edusta mitään kollektiivista mielipidettä.

Juu ei haluaisi, mutta entä jos lukee? Sittenhän se vasta " kivaa" onkin.

No sitäpä minä juuri sanonkin. Joku epäasiallinen ylimalkainen heitto voi kirpaista, mutta tuskin on mitään verrattuna siihen, että lukisi oikeasti ja 100% varmuudella itsestään kirjoitettua herjaa.

Jos kirjoitan tähän, että eräällä eksälläni oli 19 senttinen penis, tämä minun eksäni ei voi asiasta millään tavalla loukkaantua.

Viittan jo edellä kirjoittamaani. Näitä palstoja lukee muutkin miehet. Kuvauksesi ex-miehistäsi saattaa loukata näitä muita miehiä koska he voivat samaistua ex-mieheesi. Pystytkö ymmärtämään tätä?

No en todellakaan ymmärrä.

Jos vain ilmoitan, että eksällä oli x pituinen, niin MIKÄ on se LOUKKAAVA asia, mikä lauseeseen sisältyy?!?

Ajatus, että " voi apua, ton eksällä, siis jollain miehellä on ton mittainen, siis ehkä pidempi?"

Vai että " voi apua, koska se on ex, niin se on varmaan dumpattu mulkun pituuden takia. Eikö sille löysävitulle olekaan riittänyt megakikkeli, jonka kantajia on ehkä vähemmän kuin 5% miehistä?

Vierailija
47/67 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko sä viesti 22 jotain nautintoa toisten mittojen ilmoittelusta?

Vai onko sulla joku kosto homma päällä?

Vaivaako " kaikki on miesten vika" -syndrooma?

Vierailija
48/67 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vai onko sulla joku kosto homma päällä?

Vaivaako " kaikki on miesten vika" -syndrooma?

kirjoitan hänen peniksensä pituuden (19 cm) tänne.

En kerta kaikkiaan käsitä, miten se loukkaa ja ketä. Ellei sitten halua lukea rivien välistä jotain sellaista, mitä siellä ei ole.

En ymmärrä kenelle tuo olisi kosto, enkä ymmärrä, ketä minä syyttelisin sillä kommentilla. Hänen äitiään? Häntä? Enhän minä sanonut, että siinä pituudessa olisi itsessään mitään hyvää TAI pahaa.

Vierailija
49/67 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pieni munaisten kitinää!

Sieltähän se odotettu kommentti jo tulikin.

Tämäkin kommentti vain vahvistaa sitä käsitystä mikä noiden penisgallppien johtava teema on.

Vierailija
50/67 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei ja ei. En ymmärrä, miten ketään - edes eksääni vuosilta -97 - 99, voi loukata se, että

Hyvä 24 että pidät meidän isoista kyrvistä pitävien puolta. Kyllä kalun täytyy olla 19 cm tai enemmän. Pienmmillä ei tee mitään ja niitä sopiikin arvostella.

Sääliksi käy niitä naisia joille semmoinen osuu kohdalle.

Pidä van sisko puolesi, me feministit pidämme kyllä yhtä ja laitamme luun kurkkuun näiltä peukkumulkuilta.

Vierailija
51/67 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkäs unohtui aina uudelleen ja uudelleen esille nousevat, ah niin ylentävät keskustelut viivapilluista (totaalinen turn-off), pimpan löystymisestä (no tulihan sieltä toki lapsi ulos, mutta kun mää haluun takasin sen teinipimperon), tissien koosta (vähintään c ja kiinteä), raskausarvista (yök), löllömahasta (jaiks) yms.? Miehillä on oikeus ruotia naisten joka senttimetriä ulkoa ja sisältä, mutta kalun kokoa ruotiva nainen tekee rikoksen ihmiskuntaa kohtaan? En vaan tajuu tota logiikkaa.

Vierailija
52/67 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi sä haluat mollata miehiä?

Onko ne tehnyt sulle jotain?

Vierailija
53/67 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä kalun täytyy olla 19 cm tai enemmän. Pienmmillä ei tee mitään ja niitä sopiikin arvostella.

Rehellinen mielipiteeni on, että ainakin 95%:lla aikuisista miehistä on rakastelua varten erittäin sopivan kokoinen penis.

Vierailija
54/67 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Miksi sä haluat mollata miehiä?

Onko ne tehnyt sulle jotain?

Millä tavalla minä tuossa morkkaan yhtään ketään? Voisitko ystävällisesti sen selittää?

Kysyin eilen mieheltäni (16 cm), loukkaantuisiko hän, jos kirjoittaisin tänne gallupiin hänen peniksensä mitan. Hän vastasi " no en todellakaan, kirjoita samalla myös kengän numero (45)."

Hän myös ihmetteli, miten ketään voi loukata moisen senttimetrimitan ilmoittaminen, mikäli siihen ei liity halventavia kommentteja tyyliin " jätin minimunaisen eksäni, jonka alimittainen peenis ei suonut minulle kuin nauruntyrskähdyksiä" .

Vierailija
55/67 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Pieni munaisten kitinää!

Sieltähän se odotettu kommentti jo tulikin.

Tämäkin kommentti vain vahvistaa sitä käsitystä mikä noiden penisgallppien johtava teema on.

Jos 89 naista kirjoittaa " miehelläni on ihana penis" , 8 kirjoittaa " miehelläni on keskimittaista pienempi penis, mutta se on paras jonka tiedän" ja loput kirjoittavat " miehelläni on liian suuri penis" tai " miehelläni on liian pieni penis" , sinä haluat vain uskoa, että jokaikinen noista naisista osoittaa sinua sormella ja huutaa " mutta SINULLA on liian pieni, me haluamme 39-senttistä melaa" .

Vierailija
56/67 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Voi hyvä luoja, mä en ainakaan ole noin sanonut. Mutta jos mun kommentista haluaa tuollaisen mielipiteen vetää, sille ei kai voi todellakaan yhtään mitään.

Rehellinen mielipiteeni on, että ainakin 95%:lla aikuisista miehistä on rakastelua varten erittäin sopivan kokoinen penis.

No mitä sanoisit, rehellisenä mielipiteenäsi niille jäljelle jääville 5%:lle?

Vierailija
57/67 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kysyin eilen mieheltäni (16 cm), loukkaantuisiko hän, jos kirjoittaisin tänne gallupiin hänen peniksensä mitan. Hän vastasi " no en todellakaan, kirjoita samalla myös kengän numero (45)."

Ei noin pieniä mittoja kannata ilmoitella. Tuommoisen värkin omaavat eivät kaipaa muuta kuin kunnon potkua munille. Takaapäin suoritettu " ylläri" potku haaroihin saa miehen kuin miehen polvilleen. Kai niiden pienten vehketten yhteydessä olevissa palleissa sentää tuntoa on?

- Akateeminen feministi -

Vierailija
58/67 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei noin pieniä mittoja kannata ilmoitella. Tuommoisen värkin omaavat eivät kaipaa muuta kuin kunnon potkua munille. Takaapäin suoritettu " ylläri" potku haaroihin saa miehen kuin miehen polvilleen. Kai niiden pienten vehketten yhteydessä olevissa palleissa sentää tuntoa on?

- Akateeminen feministi -

Jos olisit akateeminen, tietäisit sen varmaan. Ellet ole copy-pastella suorittanut tutkintoasi.

Vierailija
59/67 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No mitä sanoisit, rehellisenä mielipiteenäsi niille jäljelle jääville 5%:lle?

Rehellisesti sanoen, en ole koskaan moittinut seksiasioissa miestä. Jätän vain erityisesti kehumatta.

Vierailija
60/67 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hyvä akateeminen feministi (mies?), feminismi on pohjimmiltaan liike, joka ajaa sukupuolten välisen tasa-arvon toteutumista, ei väkivaltaa eikä toisen sukupuolen sortoa.

...Ja Neuvostoliitto oli rauhantutkimuksen ja maailmanrauhan kehto.

Feminismi ajaa naisten etuja ja oikeuksia ja miehille velvollisuuksia.

Käsitettä " tasa-arvo" ei pidä käyttää feminismin yhteydessä ollenkaan.

Suomalaiset feministit ovat äärifeministejä. Tällähän se niiden guru radikaalilesbofeministi Sheila Jeffreys käy vähän väliä suomalaisten veronmaksajien kustannuksella " tasa-arvosta" luennoimassa. Ihan sama jos kutsuttaisiin joku uusnatsi luennoimaan " suvaitsevaisuudesta" .

Tämä samainen Jeffreys on esittänyt:

-poikasikiöt tulisi abortoida

-naisilta, jolla on poikalapsi, tulisi evätä naisjärjestön jäsennyys

-kaikki feministit voivat, ja tulisi olla lesboja.

-feministit, jotka makaavat miesten kanssa, tekevät yhteistyötä vihollisen kanssa.

Että tällaisia feministejä suomalaiset feministit (mm. Susanna Rahkonen ja Tuula Haatainen et al.) kutsuvat puhumaan tasa-arvosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän