@@@ SYYS04 Perjantaiporinoita @@@
Etukateen jo virittelen pinoa pystyyn aamuksi teille ystavaiset :-)
Kommentit (23)
Kiitokset sympatioista. :-) Tämä neuroottinen ja panikoiva äippä soitti sitten vielä, koko päiväisen lastenvoinnin seurannan jälkeen, perhelääkärimme kotikäynnille. Lääkärin(kin) mielestä tytöissä ei olllut mitään poikkeavaa. Saan käydä turvallisin mielin yöpuulle. " Huoh"
Sini oli ihanan tomera tutkittava. Rosa kun katsottiin ensin, Sini oli innolla mukana lääkärinleikissä. :-) Nosteli paitansa itse tomerasti ylös jne.. Kaikki meni ihan hyvin. Kunnes. Lääkäri lähti pihastamme, mutta eipäs lähtenytkään. Peruutti rinteessämme autonsa toooosi syvälle lumipenkkaan. Auto pysähtyi kivikasaan. Mies lapioi ja lykki autoa yli ½h ennenkuin sai sen irti. Kivaa puuhaa 27 asteen pakkasessa. Mutta saivat sen sentään irti ilman traktoria.
Olen aina ollut sitä mieltä että autolla tumpeloidessa vika löytyy aina ratin ja penkin välistä. Mutta nyt alkaa jotenkin tuntua siltä, että meidän mäellä olevat autot ovat jotenkin riivattuja.. Tai sitten täällä on todella tumpelot kuskit liikenteessä. Veikkaan jälkimmäistä! :-D
Voi hitsi mitkä häät!
Ynis, hui! Varmasti tutisutti jälkeenpäin!
Nyt vahinkoilmoituksen pariin..
Lila75
Ja maassa rauha ihmisten kesken... tai ainakin täällä meillä kotona rauha ja hiljaisuus, lapset nukkuu ja mies meni pelikavereitaan tapaamaan...
T@hti: Todella surulliselta kuullostaa naapurinne tilanne. Parantavia ajatuksia lähetän heille täältäkin. Se erikoiskorvike pisti silmään. Meillä olisi tuolla paljon Nutri Junioria. Se joutaisi tarvitsevalle, ainakin osa. Sopisikohan se heille?
Tea: Ayapin kanssa olen samaa miettinyt, sitä sun turvotusta. Et onhan paineet kunnossa??? Eikä kutise? Niinkuin Ayapkin kirjoitti, tiedäthän itse....?
Jatu: Millon poika tulee takas? Mietin et sunnuntaina tai maanantaina pitäis jostais Itiksen läheltä hakea käytetyt videot...
Mulla meinaa ääni lähteä. Kutittaa kurkkua ja ääni on aika käheä. Toivottavasti kestää huomisen työpäivän. Hassu juttu kun ei mitään muuta ns.oiretta ole, pelkkä äänen lähtö...
Taidan mennä kerrankin ajoissa (?) nukkumaan täältä kukkumasta.
Hyviä öitä ja kauniita unia kaikille, pienten vauvojen äideille extra-unilähetys (niin ehkä paremminkin niille vauvoille???).
Mukavaa viikonloppua!
Menen taas huomenna töihin, sunnuntaina olis Mäntsälässä kaverilla uudessa talossa naamiais-kutsut :)
Terkuin Kerppu
Ole itsellesi armollinen, vaikka toki auto harmittaa. Ei se aina ole omaa TYHMYYTTÄ kuitenkaan. Aina ei voi tietää täsmälleen minkälainen keli on. Aikaisemmalla reissulla metsätiellä oli itsellä sellainen olo, että nyt mennään puuta päin ja kovaa. Mutta en sittenkään mennyt. Tilanne oli se, että oli äkillinen jää vastassa alamäessä. Tänään kertoi työkaveri, että oli ajanut poikaansa hakemaan kaupungista eilen 50 alueella mittari näyttäen 80. Jälkikäteen oli sitten tajunnut, että mitähän järkeä siinä oli ja vähän pelästynytkin omaa vauhtiaan. Tämä mies on todella tunnollinen ja rauhallinen ihminen, joten tuskin on tapana. Kaikenlaisia ajatuksia vaan tulee päähän, tai on tulematta. Kaikki me siis ollaan erehtyväisiä ihmisiä! Minä olin romuttaa kerran isän auton, kun väsyneenä soitin ja suljin puhelinta katse liikenteestä ehkä sekunniksi herpaantuneena ja ajoin renkaat kaidetta pitkin ja onnella kuitenkin alaskin samaa reittiä. Siis kaide tien reunassa jyrkemmän pientareen suojana. Olin ajanut oikeilla renkailla kaidetta ylös ja kaiteen jälkeen alas. Jos olisin mennyt kaiteen yli, niin ois voinut käydä huonosti itselleni auton lisäksi. Silloin säilyi auto ja minä ilman ongelmia (paitsi oma kauhea säikähdys ja takanatulleen poliisille soitto jotka tuli perässä, kun käännyin vanhempien parkkikselle ja urputtivat kovasti).
No joo, siis kaikkea sattuu ja tapahtuu.
Pitäis kai lähteä yöpuulle, kun lapset kuitenkin herää viimeistään klo 6 (Huoh!).
T: Ynis