Apua! Olen luonut päähäni mielikuvitusrakkaussuhteen mieheen joka oikeasti vain vihaa minua aivan hirveästi ja joka ei tietenkään ole edes
Apua! Olen luonut päähäni mielikuvitusrakkaussuhteen mieheen joka oikeasti vain vihaa minua aivan hirveästi ja joka ei tietenkään ole edes olemassa minua varten. Tämä on ihan hirveetä ja aivan sairasta. Mitä tehdä että saan tämmöisen hulluuden loppumaan? Mitä arvelette - kuinka tämmöiseen tilanteeseen olen edes voinut päätyä? Olen kuin pieni lapsi jolla mielikuvitusystävä!
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä täällä tapahtuu? 😳
Jutut ovat linjalla Safiiri ja Teräs
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää päivää! Kuinka monta miestä minulle oikein ilmestyi kun kirjoitin tämän vuodatukseni?
Jeesusta en käytä mielikuvitushahmona koska Hän on oikeasti elämässäni ja toisessa roolissa. En voisi kuvitella itseäni edes IKEAan mööpeliostoksille Hänen kanssaan. Hän on mukanani kun teen ties mitä muita asioita... ja tietysti aina kun olen kävelylenkilläni. Siellä mielessäni rukoilen että Hän hoitaisi muutamia asioita - useitakin.
Tämä joka on mielenvikainen jo ennestään ja siksi ei ymmärrä mitään voisi olla oikea tyyppini...
Sitten tämä joka sanoo että sekavaa settiä... ei halua paljastaa itseään että hän se taitaa olla koska ymmärsi kaiken mistä lasikenkääni puristaa... mutta leikkii kissa-hiirileikkiä eikä halua paljastaa itseään...
Sitten tämä joka sanoo että nauti nyt koska kaikki voi muuttua todellisuudeksi... EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ... tässä varsinainen VITTUilija... kehtaa jopa vihjailla
Ei 20 vuotta nuorempia miehiä yleisesti innosta vanhempi nainen.
Tää aloitus voisi olla mun kirjoittama.
mietin juuri tätä asiaa itse tänään.
oon rakastunut ihmiseen joka ehkä, tykkää musta vähän mut ihan sellasella tasolla että jos oltaisiin sinkkuja ehkä voitas tapailla. Mut mä en pysty lopettaa hänen ajattelua ja projisoin omia tunteita häneen kokoajan ja kuvittelen että hän on rakastunut myös muhun. Joku häiriö tää kai on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet ihastunut tyyppiin joka vihaa sinua?
Mä ainakin vähän vihaan mun ihastusta 😂😂
oon myös pakkomielteisen rakastunut häneen salaa
terveisin, terve kiintymyssuhde
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet ihastunut tyyppiin joka vihaa sinua?
Mä ainakin vähän vihaan mun ihastusta 😂😂
oon myös pakkomielteisen rakastunut häneen salaa
terveisin, terve kiintymyssuhde
🤣
Viha ja rakkaus ovat saman kolikon kaksi puolta. Vasta välinpitämättömyys viestii siitä, ettei toista kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä täällä tapahtuu? 😳
**
Sehän ei SULLE kuulu PALLOMIES... HYI! En halunnut keneltäkään joltakin ihmiseltä jotain nimilistaa. Siinähän on joidenkin ihmisten oikeiden sukulaisten nimiä eli ei KÄY... mielikuvitusmies antakoot ihan itse itselleen nimen joka voi olla joku fantasianimi... ehkä joku Teräsmies voisi käydä... tai vaikkapa Apinamies - mä voisin olla sitten vaikka Tarzanin Jane tai jotain muuta tulista...
Vierailija kirjoitti:
Viha ja rakkaus ovat saman kolikon kaksi puolta. Vasta välinpitämättömyys viestii siitä, ettei toista kiinnosta.
Jotain tämmöstä voisi kyllä arvella mutta taitavat olla saman kolikon SAMA PUOLI koska vastakohta on jotain muuta. Vastakohta on ehkä juuri toi välinpitämättömyys. Välillä mun mielikuvitusboifrendi esittääkin välinpitämötäntä ja välillä se on joku perheellinen perheenisä... olin kahuissani muinoin kun oli se joku blogi johon ihmiset olivat ihan hulluna ja jota kirjoitti joku teinityttö Candy... seksisuhteestaan johonkin perheenisään... mutta mä en ollut toi Candy eli karkki vaikka olisin voinut olla, mutta oikeesti en ollu... ja Candyllä oli jotain asiaa perheenisän vaimollekin... kamalaa oli kyllä... voin kuvitella että joku perheenisän vaimo vihaisi jotain karkkia... syötävän hyvää mitä tuskin itse oli...
Sulle saattais sopia tekoälyllä tehty miesystävä. Niitä sovelluksia saa ladattua puhelimeen ja se sit vastailee sulle ja kirjoittaa rakkausviestejä. Saattaa maksaa jonkun verran, en osaa sanoa kun en ole kokeillut.
Minä voin olla hetken aikaa sinulle miesystäväsi, voin olla Arto, Jussi, Raimo, Jarmo, Ville tai ihan miksi vaan haluat minut nimetä.