Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulle mitään väliä, minkä näköiset kuoret kännykässäsi on?

Vierailija
02.12.2024 |

Ostin uuden puhelimen ja siihen kuoret, mutta olen pettynyt kun takakansi on värikäs ja sivut ei. En siis tajunnut jo tilatessani katsoa, onko myös kuoren reunat värikkäät. No ei, ne on mustat. Ärsyttää isosti, ja tilasin nyt uudet kuoret tämän takia 😂 Kallista ei ollut, 13€ posteineen.

Mutta mies ei tajua ollenkaan, miksi tilasin uudet. Nauroin tätä kaverille, niin ei hänkään tajunnut. Mitä väliä kuulemma? 

No onhan sillä nyt väliä, kun puhelinta tulee käytettyä paljon, niin täytyyhän sen myös näyttää kivalta 😂

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaat hyvältä tuntuvat kuoret jotka miellyttää omaa silmää kelpaa vaan mun luurilleni.

Vierailija
22/28 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ihan vaan läpinäkyvät kuoret. 

Onko sitten väliä kännykän värillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirkas silikonisuoja riittää. Olen jo alunperin ostanut kivan värisen puhelimen, en edes halua sitä peitellä. Jotenkin kuvitellut nuo näyttävät kuoret lasten jutuksi, en muista aikuisilla sellaisia edes nähneeni.

"Näyttävät kuoret"? Minkähänlaisia nyt tarkoitat? Itselläni ainakin ihan yksiväriset kuoret, mutta lempiväriä. Tämä siksi ettei puhelinta yleensä saa kivassa värissä koskaan, ovat aina jotain mustia tai sinisiä. 

Jos sinulle on merkitystä puhelimen värillä etkä halua sitä peittää, miksi mieluisan kuoren hankkiminen olisi sen kummempaa?

Vierailija
24/28 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä kuoret? 😅😁

Vierailija
25/28 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väliä. Kun puhelinta ei lempivärissä saa niin kuoren on sitä oltava.

Vierailija
26/28 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Olin tilaamassa kuoria uuteen puhelimeeni, ja teini mankui mua ostamaan sellaiset, joissa oli kissan kuva ja teksti "Let's hate everyone together". Ihan sama mulle, joten tilasin.

Sitten kävi niin, että tekstit "Let's hate" ja "everyone together" oli painettu eri väreillä, ja jälkimmäinen kului pois melkein heti. Eli nyt mulla on pari vuotta ollut puhelin, jonka selkämyksssä lukee leppoisasti "Let's hate".

t. hyvin keskiluokkainen 43 v. perheenäiti

Vierailija
27/28 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olennaista on, että saan sinne kannelliseen kuoreen muutaman kortin ja muutaman setelin, koska en ole käyttänyt enää lompakkoa pitkään aikaan. Kuoren materiaaliksi valitsen aina mustan nahan.

Tuo onkin taskuvarkaille kätevää, saa kaiken kerralla. Tai puhut puhelua ja takaapäin joku juosten nappaa puhelimesi yms. mukaansa. No, sinne meni, ei voi mitään.

Vierailija
28/28 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljonkin väliä. Ja ärsyttää kun työkännykässä on läpällinen kuori joita inhoan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme