Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettääkö jokainen mies tilanteessa, jossa kiinnijäämisen riskiä ei ole?

Vierailija
02.12.2024 |

Niin? 

Kommentit (181)

Vierailija
141/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se pelkkä kiinnijääminen vaikuta vaan miten sen jälkeen suhtautuu myös itseensä ja ymmärtää siitä lähtien elävänsä valheessa. 

Tämä. Käytännössä avioliitossa ja sen luottamuksessa ei ole enää mitään todellista. Pelkkää teatteria.

Vierailija
142/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

98,5 prosenttia miehistä KYLLÄ! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä tilaisuus ei riitä. Täytyyhän kohteen olla myös poikkeuksellisen viehättävä. Minkään pubiruusun kanssa harvalla kiinnostusta pettämiseen riittäisi.

Ei pidä paikkaansa. Monesti pettäjä valitsee sen jonka nyt sattuu siihen hommaan saamaan eli toisin sanoen helpon tapauksen. Harvemmin ne jumalaisen kauniit ja päästään terveet missään päivystää munaa kärttämässä. Minun mieheni petti sellaisen naisen kanssa joka oli niin mitäänsanomattoman näköinen, että minun oli aluksi vaikea edes uskoa tapahtunutta todeksi. 

"Jonka nyt sattuu siihen hommaan saamaan."Ja kuitenkin nainen "päivysti munaa kärttämässä." Ukkosi se varmaan oli joka jotain kärtti...

Vierailija
144/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä tilaisuus ei riitä. Täytyyhän kohteen olla myös poikkeuksellisen viehättävä. Minkään pubiruusun kanssa harvalla kiinnostusta pettämiseen riittäisi.

Ei pidä paikkaansa. Monesti pettäjä valitsee sen jonka nyt sattuu siihen hommaan saamaan eli toisin sanoen helpon tapauksen. Harvemmin ne jumalaisen kauniit ja päästään terveet missään päivystää munaa kärttämässä. Minun mieheni petti sellaisen naisen kanssa joka oli niin mitäänsanomattoman näköinen, että minun oli aluksi vaikea edes uskoa tapahtunutta todeksi. 

"Jonka nyt sattuu siihen hommaan saamaan."Ja kuitenkin nainen "päivysti munaa kärttämässä." Ukkosi se varmaan oli joka jotain kärtti...

Tuosta ei nyt saanut mitään selvää, yritä uudelleen. 

Vierailija
145/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavan suurella enemmistöllä ei. Sanoisin, että ihan jokaiselle sellainen tilaisuus järjestyy jos halua on, eli tilaisuus ei ole se joka tekee varkaan, myöskään känni ei ole se oikea syy ikinä, ihmiset ei tee kännissä asioita joita ei tekisi selvinpäin muutenkin, niillä ei vaan selvänä ole pokkaa toteuttaa itseään. Mun tuntemista miehistä ehkä 1-2 prosenttia on pettänyt ja ne on niitä jotka tekisi niin jos eivät olisi jo tehneet, muita ei kiinnosta vaikka ei kotona kovin suuri intohimo leiskuisikaan. Samasta porukasta muuten ehkä kymmenen on sanonut että ei oma puoliso enää oikein kiinnosta ja syyt on joko se että puoliso on lakannut pitämästä itsestään huolta tai se että on vaan halut loppunut kun ei niitä näytä sillä toisellakaan olevan, silti eivät ole juoksemassa vieraisiin. Suurimmalla osalla lopuista olisi vielä mielenkiintoa omaa puolisoaan kohtaan, mutta puolisoa ei kiinnosta ja sitten on se 10-15 prosssaa joilla on kaikki hyvin.

Vierailija
146/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat selkäänpuukottajia ja kaksinaamaisia käärmeitä! Kehtaattekin reiät vaihtaa nimenne! Miehet julistavat pettävänsä vaikka itse kitisevät jos joutuvat kasvattamaan toisen miehen lasta. Täysin oikein että pettäjä saa ansionsa mukaan!

Mies on SUSI!!!

Vierailija
147/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä petän, paitsi läskit ei kiinnosta.

T.Maukka

Eipä!!!

Vierailija
148/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin että kyllä, ellei miehelle ole jostakin syystä kehittynyt äärimmäisen korkea moraali. Tällainen moraali ei pääse kehittymään ateistisissa ympäristöissä vahingossa, vaan vaatii traumakokemuksen petetyksi tulemisesta tai vaihtoehtoisesti esim. vahvan uskon ja sitä kautta syntyvän halun toimia eettisesti ja kestävästi. Joku saattaa periä tällaisen ominaisuuden toki äidinmaidossakin, mutta en ole nähnyt tällaista suomessa lähes ollenkaan

En ymmärrä, että miksi tämä saa niin paljon alapeukkuja...? Eivätkö ihmiset enää usko kahden ihmisen välisen suhteen olemassaoloon, missä ei pelata pelejä tai pidetä toista otteessaan vaan ihan vilpittömästi kunnioitetaan, rakastetaan ja luotetaan yhdessä, kun toisesta niin paljon tykkää?

Vierailija
149/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei M54

Höpö höp, ne pettää, joilla siihen on ulkonäkönsä puolesta mahikset. 

Vierailija
150/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei M54

Höpö höp, ne pettää, joilla siihen on ulkonäkönsä puolesta mahikset. 

Ei pidä paikkansa kaikkien kohdalla, oli kyseessä mies tai nainen.

Vierailija
151/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, on tullut pikkukaupungin baarimikkona seurattua asiaa kolmisenkymmentä vuotta, samoin, kun itse joskus baarissa käynyt, niin aina seurueemme naisille on ukkomiehet itseään tyrkyttämässä. Sama kokemus laajasti tuttava ja ystäväpiirillä. 

Vierailija
152/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. 

Vierailija
153/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pubiruusujen kanssa nimenomaan petetään.

Ai ai, ajatella, ne pubiruusutkin on miestenne mielestä parempi vaihtoehto kuin te. Hienoa! 

Vierailija
154/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kotona seksielämä on kunnossa niin ei ole mitään tarvetta.

Se on vähän kuin sama ruoka joka päivä, että kun 10 vuotta olet joka päivä syönyt samaa ruokaa, niin on se aika vaikea vastustaa sitä toista ruokalajia, jos tarjolla on, useimmille vain ei ole tarjolla.

Samaa ruokaa se on, vaikka tarjoilija olisi eri. Turha vaiva pettää.

Vierailija
155/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule. Jollain tuntuu olevan fetissi rumien naisten kanssa pettämiseen. Oma mieheni oli komea, pitkä ja mukava. Naiset ihastui heti, koska hänelle oli niin helppo jutellakin. Luulin että hän on uskollinen, koska sanoikin, että rakastaa niin paljon, ettei voisi koskaan minua loukata. Lopulta kuitenkin selvisi, että hänelläpä oli ollut useita naisia vuosien varrella. Eikä ne naiset mitään viehättäviä olleet. Yksi oli n.30 vuotta vanhempi, toinen reilusti ylipainoinen ja hirvittävän huonot tummat hampaat jne. Yksikään niistä ei yltänyt lähellekään sitä, mitä minä olen enkä kuitenkaan ole mikään missi. Luulen nyt myöhemmin kun olen asiaa pohtinut paljonkin, että miehellä oli tarve olla kaikille ystävällinen

Komea miehesi on siis ruman naisen kanssa, sinua on taatusti helppo hönen pettää. 

Vierailija
156/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP taas. Ei.

Vierailija
157/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtavan suurella enemmistöllä ei. Sanoisin, että ihan jokaiselle sellainen tilaisuus järjestyy jos halua on, eli tilaisuus ei ole se joka tekee varkaan, myöskään känni ei ole se oikea syy ikinä, ihmiset ei tee kännissä asioita joita ei tekisi selvinpäin muutenkin, niillä ei vaan selvänä ole pokkaa toteuttaa itseään. Mun tuntemista miehistä ehkä 1-2 prosenttia on pettänyt ja ne on niitä jotka tekisi niin jos eivät olisi jo tehneet, muita ei kiinnosta vaikka ei kotona kovin suuri intohimo leiskuisikaan. Samasta porukasta muuten ehkä kymmenen on sanonut että ei oma puoliso enää oikein kiinnosta ja syyt on joko se että puoliso on lakannut pitämästä itsestään huolta tai se että on vaan halut loppunut kun ei niitä näytä sillä toisellakaan olevan, silti eivät ole juoksemassa vieraisiin. Suurimmalla osalla lopuista olisi vielä mielenkiintoa omaa puolisoaan kohtaan, mutta puolisoa ei kiinnosta ja sitten on se 10-15 prosssaa joilla on kaikki hyvin.

"Mun tuntemista miehistä ehkä 1-2 prosenttia on pettänyt ja ne on niitä jotka tekisi niin jos eivät olisi jo tehneet, muita ei kiinnosta vaikka ei kotona kovin suuri intohimo leiskuisikaan."

Miten sä voit täydellä varmuudella tietää kaikkien tuntemiesi miesten pettämiset ja pettämättä jättämiset? Ajattelitko että jokainen raportoi nämä asiat sinulle? 

Vierailija
158/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin että kyllä, ellei miehelle ole jostakin syystä kehittynyt äärimmäisen korkea moraali. Tällainen moraali ei pääse kehittymään ateistisissa ympäristöissä vahingossa, vaan vaatii traumakokemuksen petetyksi tulemisesta tai vaihtoehtoisesti esim. vahvan uskon ja sitä kautta syntyvän halun toimia eettisesti ja kestävästi. Joku saattaa periä tällaisen ominaisuuden toki äidinmaidossakin, mutta en ole nähnyt tällaista suomessa lähes ollenkaan

En ymmärrä, että miksi tämä saa niin paljon alapeukkuja...? Eivätkö ihmiset enää usko kahden ihmisen välisen suhteen olemassaoloon, missä ei pelata pelejä tai pidetä toista otteessaan vaan ihan vilpittömästi kunnioitetaan, rakastetaan ja luotetaan yhdessä, kun toisesta niin paljon tykkää?

Suurta osaa täysin ymmärrettävästi närästää väite, että uskonto on yhtä kuin moraali. 

Vierailija
159/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pubiruusujen kanssa nimenomaan petetään.

Ai ai, ajatella, ne pubiruusutkin on miestenne mielestä parempi vaihtoehto kuin te. Hienoa! 

No parempi ja parempi. Helposti saatavilla lähinnä, sehän se on oleellisinta. 

Vierailija
160/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen itse kuullut mieheltä (narsistilta) perustelun, että on pettänyt naistaan rumemman naisen kanssa sen takia, että häntä on ollut helpompi manipuloida eikä hän ole samalla tavalla tuntenut omaa arvoaan. Eli asialla ei ole ollut mitään tekemistä naisten ulkonäköjen kanssa. Toki voi olla että nämä ns rumat naiset eivät ole tottuneet jatkuvaan mieshuomioon joten hyppäävät sänkyyn sitten ensimmäisen kanssa joka sitä kunnolla antaa, en oikeasti tiedä.

Mies ei ole kuitenkaan kestänyt sitä, että se oma kaunis nainen on vaatinut miestään kohtelemaan häntä kunnioittavasti eikä ole pitänyt ns. "ehtojen asettelusta". Hän on ollut siis henkisesti uhmaikäinen ja tunne-elämältään täysin kykenemätön. Turhaan naisten on näitä ulkonäköjuttuja murehtia kun kyse ei ole aina välttämättä juuri siitä...

On kyllä kumma, että sain joskus naisena tällaisen narsistin näin avautumaan mutta hän oli läheinen, joten ehkä keskustelumme sai hänet itsetutkiskelemaan omaa käytöstään enemmän, en tiedä. Ehkä kun olen kaunis niin yritti voittaa luottamukseni jotenkin painamalla ns rumempia naisia alas, en tiedä sellaisen ihmisen motiiveista loppupeleissä ollenkaan.

Ja sama miehille tiedoksi, ei pidä paineistua liikaa, kyllä nainen pitää sinua haluttavana ulkonäöstäsi riippumatta, jos sinua oikeasti rakastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi