Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, millä tavoin muut naiset ovat kiusanneet teitä?

Vierailija
01.12.2024 |

Nyt saa avautua. 

Minua kiusattiin teininä hyvistä arvosanoista ja ulkonäöstä. Tytöt jättivät ulkopuolelle, kun olin heidän seuraansa liian ruma tai jotain. 

Nuorena aikuisena sain kokea outoa piiloilkeilyä kaverin kaverilta, en tiedä mistä siinä oli kyse. 

Työelämässä muutama vanhempi nainen on kiusannut. Se on ollut sellaista tiuskimista ja välillä pikkuasioista huutamista ja raivoamista, julkista nolaamista jopa. 

Hassua on ollut se, että moni näistä kiusaajista on ollut lihava. Liekö sattumaa. 

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuo sama että levitetty perättömiä juoruja.

Vierailija
22/91 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermaprseeksi on nälvitty. Kaikki lähti siitä kun arvostelin laiskaksi ja aikaansaamattomaksi. Jatkuvaa uhoamista ja pullistelua, toisinaan seesteisempää mutta korvien välissä on aimo annos pskaa ja on kontrolloiva toisten tunteista piittaamaton. Työpaikallemme ilmestyi kuuma kolli josta käymme riitaa kumpi saa häneltä enemmän huomiota osakseen. Kun minä voitin tämän hän alkoi nimitellä minua ja menetti totaalisesti hermonsa. On nyt lataamossa ja hyvä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on ollut fyysinen kiusaaminen ja opettajien harjoittama pilkkaaminen. Sen jälkeen taas jatkuva vartalon kommentoiminen. Murrosiästä saakka olen joutunut kuuntelemaan jatkuvia huomioita ulkonäöstäni, se on raskasta. 

Vierailija
24/91 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ovat kiusanneet niin pojat kuin tytötkin siksi että näytän erilaiselta - pigmenttihäiriö naamassa. Nyttemmin aikuisena ei enää kukaan kiusaa moisesta. Tyttönä jäin kyllä usein ryhmien ulkopuolelle syystä tai toisesta, mutta toisaalta kun en ollut samoista asioista kiinnostunut, niin ei se kauheasti haitannut. Oli kuitenkin muutamia kavereita joiden kanssa olla.

Vierailija
25/91 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on naiselle susi. Ei se sanonta ole tyhjästä ilmaantunut. Kukaan ei arvostele ja selkäänpuuk ota naista nin paljon kuin toinen nainen.

Vierailija
26/91 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut työpaikkaa. Aina naispuoliset rekrytoijat ovat jättäneet palkkaamatta.

Vierailija
27/91 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei oo yhtäkään naiskaveria. Joka paikassa joutunut tyttöjen/naisten silmätikuksi.

Vierailija
28/91 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sattumaa, että olleet lihavia

Kyllä mä ainakin saan ihan suoraa veetuilua muilta naisilta ihan vaan sen takia, kun olen hoikka ja pieni 😑

Ei ne arvostelijat ainakaan pienempiä ole.

Vierailija
29/91 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi narsismin tyypillisimpiä piirteitä on, että leimaa kaikki ongelmat muiden aiheuttamiksi ja erityisesti se, että luulee muiden olevan kateellisia hänelle. AP:n ihmiskäsitykset paistavat tässä aika hyvin läpi ja hän luultavasti itse on syyllistynyt epäasialliseen käytökseen kollegojaan kohtaan.

Ei kyllä aina pidä paikkaansa. Se kateus tulee joskus niin selvästi ilmi, että sen kohde voi vain ihmetellä että mitä tämä nyt on, kun itse ei kilpaile eikä kadehdi. Ja jotkut voi tosiaankin kadehtia mitä kummallisempia asioita. Kateus on myrkkyä, sotkee ja katkoo ihmissuhteita. Nimim. Elämäänsä ja saavutuksiinsa tyytyväinen ei-kateellinen ja myrkytön normiyksilö 

Vierailija
30/91 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön kommentointia, ilmeilyä, eleilyä, ylimielistä naurua suoraan päin naamaa. Kiusaajia on naisissa ja miehissä, kuten hyviäkin tyyppejä. On haitallista ja vähättelevää väittää että naiset pitäisivät aina toistensa puolia.

Vierailija
31/91 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sattumaa, että olleet lihavia

Kyllä mä ainakin saan ihan suoraa veetuilua muilta naisilta ihan vaan sen takia, kun olen hoikka ja pieni 😑

Ei ne arvostelijat ainakaan pienempiä ole.

Nykyään ei tarvitse edes olla erityisen hoikka tai pieni joutuakseen ylipainoisten vihan kohteeksi. Olen itse normaalipainoinen, keskikokoinen, normaaleista paikoista muodokas MUTTA minua on kutsuttu pulkannaruksi, anorektikoksi, tuulennussimaksi vinkuheinäksi, laudaksi, pojan näköiseksi jne. mukamas hauskana vitsinä. Vitsailija oli reilusti ylipainoinen, muka "muodokas" (vyötärölihava) nainen. 

Vierailija
32/91 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena töissä jouduin muutaman vaihtariraivarin kohteeksi, siinä kaikki. Nyt olen itse siinä iässä, ja muistan käyttäytyä ;). Kouluvuosina ne olivat pojat, jotka kiusasivat, tönivät, varastivat, haukkuivat ja huorittelivat. Mies on naiselle susi, vai kuinka?

Paremmin minua on miehet kohdelleet kuin naiset.

Vierailija
33/91 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä muista, että kukaan olisi kiusannut minua enkä itsekään ole kiusannut ketään. En usko, että painolla on mitään tekemistä asian kanssa.

Mutta eikö olekin jännä juttu, että itse olen hoikka ja lähes kaikki minua kiusanneet naiset olivat läs-ke-jä? 

- ap

Ok, tämä selvensi  miksi sinusta ei ole oikein pidetty. Luultavasti vanhemmat (luultavasti myös työssä kokeneemmat) naiset ovat joutuneet sanomaan sinulle jostain asiallisesta työasiasta ja sä olet ottanut tämän kiusaamisena. Voin lihavana naisena sanoa, että ei mitään syytä kiusata nuorempia tai hoikempia. Sen sijaan kyllä huomaan, ketkä katselevat ulkonäköäni arvioivasti (tai sanovat jopa suoraan) ja arvioivat minua sen mukaan.  Lähtökohtaisesti en näihin henkilöihin suhtaudu kaikkein ystävä

Miksi puolustelet lihavia kanssasisariasi vai oletko kenties yksi näistä kiusaajista?

Vierailija
34/91 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juorujen ja valheiden levittämistä, että olisin käynyt vieraissa. Menetin komean ihanan miehen. Nauroivat päälle.

Vain nainen tekee tällaista toiselle naiselle.

N27

Vierailija
35/91 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarhaiässä sanottiin, että äitini pitäisi tap paa ja isäni ha ka ta. Koulussa syrjittiin joidenkin tyttöjen toimesta sekä kiusattiin. Vähän vanhempana seurassa selän takana puhumista, syrjimistä ja kiusaamista. Aikuisena selkäänpuukotusta ja hylkäämistä "ystäviltä". No, koulussa pojat haukkuivat ru mak si huo rak si joten eivät ihan tuohon yltäneet. 

Vierailija
36/91 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juorujen ja valheiden levittämistä, että olisin käynyt vieraissa. Menetin komean ihanan miehen. Nauroivat päälle.

N27

Miten sairas täytyy olla päästäkseen tehdäkseen noin. Toivottavasti karma kostaa.

Vierailija
37/91 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä ap:n naisviha huokuu selvästi, eivätkä muut jaksa sellaista.

Kannattaa ehkä käsitellä asiaa terapiassa.

En nykyään jaksa tehdä tänne yhtään avausta kun eräät kääntävät kaiken aina aloittajan syyksi. Toksista feminiinisyyttä ON olemassa vaikka muuta väittäisit.

-sivusta

Vierailija
38/91 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP sai kyllä kaikki lihavat kiusaajat paikalle aloituksellaan.

Vierailija
39/91 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiusanneet henkilöt ovat jakautuneet tasaisesti kumpaankin sukupuoleen. 

Vierailija
40/91 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N27

Sä olet mies. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi