Ns paremman luokan sukulainen otti pitkästä aikaa yhteytta ja kysyi mitä harrastan...Ööö? Harrastaako muka aikuiset ihmiset nykyään jotain
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
ole rehellinen, mikä se harrastuksesi sitten onkaan, sano vaikka netflix, jos se on totuus.Varmaan joululahjaa varten kyseli.Ei oo kivaa jos vastaat kulttuuria, saat oopperaliput ja saat siellä migreenin😅
Useampi ystäväni ja sukulaiseni ovat tulleet seurakseni oopperaan ja ovat pitäneet. Osa on myöhemminkin tullut uudestaan mukaan. Vaikka olivat ennen ajatelleet, että ei ole heidän juttu.
Harrastan samaa kuin ennenkin. Kavereiden kanssa viiniä ja pskaa huumoria.
Kannattaa huomioida, että aikuisilla harrastaminen on paljon laajempi käsite kuin lapsilla. Aikuinen ei tarvitse ohjattuja treenejä ja valmentajaa/opettajaa jotta voisi harrastaa jotain.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa huomioida, että aikuisilla harrastaminen on paljon laajempi käsite kuin lapsilla. Aikuinen ei tarvitse ohjattuja treenejä ja valmentajaa/opettajaa jotta voisi harrastaa jotain.
Niinpä, minä oikeastaan arvostan harrastavaa aikuista enemmän. Oman harrastuksen ylläpitäminen vaatii aikuisiällä itsekuria ja sinnikkyyttä. Isäni kaveri kunnostaa jenkkiautoja. En ole kiinnostunut autoista, niiden kunnostamisesta tai siitä kulttuurista, mutta kyllä kuuntelen mielelläni hänen intoaan ja visioitaan joka kerta kun nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Syön myös paskaa päivittäin.
Ap
En syö, ei ollu minä
Ap
Inhoan lähtökohtaisesti koko sanaa "harrastus". Se on jotenkin ulkokohtaista puuhastelutoimintaa ja erillään omasta itsestä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En syö, ei ollu minä
Ap
Syön. Olen minä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
🤮🤮🤮🤮🤮
Mikä v i t t u sinua vaivaa?!?!
Sehän ap. Harrastat vauvapalstaa.
Harrastan joka päivä aktiivisesti runkkaamista, syömistä ja nukkumista. Ei riitä aikaa enää muuhun.
Ihmiset ilmeisesti käsittävät harrastuksen ja harrastamisen eri tavoin. Siis tämänkin. Moni luettelee asioita, joita tekee vapaa-aikanaan, oli se harrastus tahi ei. Minäkin luen, jumppaan, virkkaan jne.
Itse ymmärrän harrastamisen hieman syvällisempänä ja paneutuvampana tekemisenä. Siis jotakin sellaista, johon keskitytään ja jossa kehitytään ja josta tiedetään paljon. Joillekin harrastuksesta voi tulla työ, elinkeino. En tiedä onko se hyvä vai huono asia. Siinä voi mennä mielenkiinto vähän koko elämästä.
Itse harrastan tähtiä, kuvaan niitä, luen kaiken käsiini saamani tiedon jne. Voisin aika kevyesti pitää oppituntia aiheesta missä tahansa. Toinen intohimoni on Rooman historia, tiedän siitä melkoisesti. Lisäksi osaan vähintään kohtalaisesti kymmentä kieltä, joten ehkä kieletkin voisi lukea harrastuksekseni. Ja joogatunteja olen joskus vetänytkin.
Eikö harrastamista ole kaikki mitä teet vapaa-ajalla ja mistä et saa palkkaa.
Mulla koiran kanssa lenkkeily, luonnon seuraaminen, pilates, venyttely, lukeminen, laulaminen, kodin remonttien ja sisustuksen suunnittelu ja tietysti häröily täällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Eikö harrastamista ole kaikki mitä teet vapaa-ajalla ja mistä et saa palkkaa.
Mulla koiran kanssa lenkkeily, luonnon seuraaminen, pilates, venyttely, lukeminen, laulaminen, kodin remonttien ja sisustuksen suunnittelu ja tietysti häröily täällä palstalla.
Eli Onlyfanssissa pyllistely ei oo harrastus kun maksetaan
Vauvapalstailun lisäksi minä harrastan pokuleerausta ja mökkeilyä.
Vierailija kirjoitti:
Minä harrastan mm. neulomista, lukemista, viron kieltä ja retkeilyä.
Mitä neulot?
Nykyään harrastetaan myös marssimista.
Mitä tarkoittaa paremman luokan sukulainen? Joululahjakartoitus minullekin tuli mieleen, muuten tuntuu oudolta jos ei oikein yhteyttä pidä niin alkaa kyselemään harrastuksista.
Sano että ryyppäämistä ja huoraamista. Tää pommi korsuun on osoittautunut onnistuneeksi ratkaisuksi. Eivätpä pidä yhteyttä ...
Harrastukset ovat minulle tosi tärkeitä. Niistä puhuisin ihmisten kanssa mieluiten, en töistä tai säästä. Harrastukset kertovat ihmisestä paljon. Minusta on erityisen ihanaa kuunnella kun joku on innoissaan harrastuksestaan, jotenkin se inspiroi ja lämmittää