Lue keskustelun säännöt.
Nokia N73, kokemusta?
22.02.2007 |
vaikuttaa vaikealta, onko näin? Ostin sen paketin, lähinnä kameran takia ja soittaminen tärkein. En käytä esim nettiä sen kautta. Montako kuvaa sillä voi ottaa jos ei ole ylimääräistä korttia? entäs montako laulua mahtuu?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla