Lue keskustelun säännöt.
Onko kellään ahdistusoireita luultu ms-taudiksi?
01.03.2007 |
Itselläni oikea käsi ja jalka puutunut. Lihasnykäyksiä,pohje niinkuin krampissa ollut muutaman kk. Lääkäri epäilee ahdistusoireiksi mutta tutkitaan myös ms-tautina..
Onko teillä ahdistuksesta olut tälläisiä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei noin päin vaan päinvastoin... eli oli MS, mut taisvat epäillä jotain psyykkistäkin.
Minkälaisia nuo sun puutuilut on? Molemmin puolin vai toispuoleisesti? Kuinka kauan kestää kerrallaan? Tikkuileeko vai meneekö tunto?