Eipä paljoa miellytä ajatus viettää loppuelämä kakkavaipoissa ja jossain vanhainkodissa?
Muita? Olisi parempi lähteä suorilta jaloin omasta kodista.
Kommentit (27)
Jos olisit saanut valita, olisitko halunnut syntyä?
Minä en. Juurikin kaiken vääjäämättömän kärsimyksen takia. Elämä on pelkkää selviytymistä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kakkavaippa on miellyttävämpi vaihtoehto, kuin maata kakkassa ilman vaippaa.
Asioista on hyvä löytää aina positiiviset puolet 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä olen ikisinkku, joten kukaan sukulainenhan ei minua sellaiseen pakolla vie. Kuolen ja mätänen omassa kodissani.
Kyllä joku sossu sinut löytää, pistää edunvalvontaan ja hoitokotiin. Edunvalvonta vie kotisi ja muun omaisuutesi.
Ei ne edunvalvontapalkkiot nyt niin isoja ole.
Vierailija kirjoitti:
Minä en. Juurikin kaiken vääjäämättömän kärsimyksen takia. Elämä on pelkkää selviytymistä.
Teini-iän yli selvittyäni ja ensimmäisen vakityön saatuani oli pari vuotta kivaa. Eli viidestäkymmenestäneljästä vuodesta noin 7-10 oli ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teini-iän yli selvittyäni ja ensimmäisen vakityön saatuani oli pari vuotta kivaa. Eli viidestäkymmenestäneljästä vuodesta noin 7-10 oli ihan ok.
Sekin on 7-10 vuotta enemmän kuin jollain toisella. Ja et tiedä, mitä elämä tuo vielä eteesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin on 7-10 vuotta enemmän kuin jollain toisella. Ja et tiedä, mitä elämä tuo vielä eteesi.
Elämä tuo eteen kuoleman.
Höpöhöpö. Tietysti ruokaa tarjotaan, jos se maistuu ja totta kai tarvittaessa syötetään.
Huomaa, ettet tiedä vanhustenhoidosta yhtään mitään.
Itse lopetan syöttämisen, jos vanhus ei avaa suutaan tai valuttaa syömiset ulos. Eutanasian kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.