Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä paljoa miellytä ajatus viettää loppuelämä kakkavaipoissa ja jossain vanhainkodissa?

Vierailija
01.12.2024 |

Muita? Olisi parempi lähteä suorilta jaloin omasta kodista.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Hoidan vanhuksia työkseni, ja monen kohtalo on juuri tuo. Osa kituu vuodepotilaana jopa viisivuotta. Eivät enää liiku tai puhu. Silti heitä vain pyritään pitämään väkisin hengissä syöttämällä vitamiineja ja verenpaine- ym. lääkkeitä sekä syöttämällä "ravinteikasta ja monipuolista" ruokaa. Vaikka vanhus itse valuttaisi kaiken suustaan ulos. 

Helvetti. Jos itse lopetan syömisen, antakaa minun KUOLLA. 

Aika moni hoitaja tekee aktiivista eutanasiaa eli jättää syöttämättä. Siksi on tärkeää, että omaiset käyvät päivittäin ja varmistavat, että se hoitajan mielestä liikkumaton ja puhumaton saa tarvittavan hoivan. Elämä ei saa päättyä lähihoitajan päätöksellä!

Höpöhöpö. Tietysti ruokaa tarjotaan, jos se maistuu ja totta kai tarvittaessa syötetään. 

Huomaa, ettet tiedä vanhustenhoidosta yhtään mitään. 

Itse lopetan syöttämisen, jos vanhus ei avaa suutaan tai valuttaa syömiset ulos. Eutanasian kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. 

Vierailija
22/27 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit saanut valita, olisitko halunnut syntyä?

Minä en. Juurikin kaiken vääjäämättömän kärsimyksen takia. Elämä on pelkkää selviytymistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kakkavaippa on miellyttävämpi vaihtoehto, kuin maata kakkassa ilman vaippaa.

Asioista on hyvä löytää aina positiiviset puolet 👍🏻

Vierailija
24/27 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä olen ikisinkku, joten kukaan sukulainenhan ei minua sellaiseen pakolla vie. Kuolen ja mätänen omassa kodissani.

Kyllä joku sossu sinut löytää, pistää edunvalvontaan ja hoitokotiin. Edunvalvonta vie kotisi ja muun omaisuutesi. 

Ei ne edunvalvontapalkkiot nyt niin isoja ole. 

Vierailija
25/27 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en. Juurikin kaiken vääjäämättömän kärsimyksen takia. Elämä on pelkkää selviytymistä.

Teini-iän yli selvittyäni ja ensimmäisen vakityön saatuani oli pari vuotta kivaa. Eli viidestäkymmenestäneljästä vuodesta noin 7-10 oli ihan ok.

Vierailija
26/27 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teini-iän yli selvittyäni ja ensimmäisen vakityön saatuani oli pari vuotta kivaa. Eli viidestäkymmenestäneljästä vuodesta noin 7-10 oli ihan ok.

Sekin on 7-10 vuotta enemmän kuin jollain toisella. Ja et tiedä, mitä elämä tuo vielä eteesi. 

Vierailija
27/27 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekin on 7-10 vuotta enemmän kuin jollain toisella. Ja et tiedä, mitä elämä tuo vielä eteesi. 

Elämä tuo eteen kuoleman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi