Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärättekö alkoholisteja

Vierailija
01.12.2024 |

Itse olen kasvanut alkoholistiperheessä, itse en juuri juo ollenkaan, siskoni on alkkis ja veljeni absolutisti. Siltikin ymmärrän, en tuomitse heitä, jokin yhteys vaikken itse juo... Olen miettinyt onko tämä kuinka yleistä, eikö sitä pitäisi vihata  kun nuoruudessa nähnyt jo tarpeeksi.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. Leppoisia kansanmiehiä ja naisia. Alkoholistit osaavat ottaa rennosti ja tehdä töitä kovalla tahdilla kun on tarve sille.

Nämä kansan ihmiset ovat vuosisatojen ajan ylläpitäneet kultuurimme perusoikeutta ottaa kännit aamulla, kirkossa, päivällä, illalla ja naida kännissä jos haluaa. Oli aika kun kultuurimme perusoikeutta yritettiin rajoittaa ja yksilö yritettiin omistaa ja ajaa uuden aatteen läpi.

Perusta on kuitenkin aina ollut voimakkaampi. Kansanomainen luonne ja yksilön tahto toteuttaa kultuurin perusoikeutta vetää kännit heti aamusta herättyään. Perusoikeuksiimme kuuluu tasa-arvoisesti juoda kännit milloin kansalainen haluaa.

Vierailija
62/65 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä aina ymmärtää kaikkea. Kännissä tulee nyökkäiltyä purukumi suussa ja aurinkolasit silmillä ymmärtävästi, kun hardrock soi taustalla. Pää jammailee samalla kun ymmärrän alkkareita melko tuhdissa humalassa.

Tiedätte sen tunteen?

Alkuperäisessä Roadhouse elokuvassa heti ensimmäisillä minuuteilla on kuvattu se olotila.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuli sitä läträämistä ja siitä aiheutuneita seurauksia katseltua tarpeeksi ja jonkinlaista vastenmielisyyttä koen kaikenlaista juomista kohtaan. Kaverille jonka nyt on pakko taas ryypätä jonkun asian kunniaksi tietysti hymistelen, vaikka oikeasti ajattelen että onko nyt pakko ryypätä, ei ymmärrä.

Vierailija
64/65 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juljus kirjoitti:

Entisenä alkoholistina en oikein ymmärrä. Lopettaminen on kyllä vaikeaa, mutta ei mahdotonta. Itse sitä viinaa kurkkuun kaadetaan ja itse sen voi jättää kaatamatta...

Niin, "entisenä  alkoholistina" luulis olevan vähän fiksumpia noi sun mielipiteet.

Vierailija
65/65 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M23 kirjoitti:

Alkoholismihan on sitä, että juomista ei pysty lopettamaan. Minä onneksi pystyn, ja melkein kaikki sukulaisetkin ovat aina pystyneet. Sama juttu tupakassa: voin jäädä siihen vähän koukkuun, mutten niin paljon että muuttuisin ketjupolttajaksi. Geeneistä lienee pitkälti kyse: osa jää helposti ja voimalla koukkuun, osa vain vähän, osa ei millään.

Kuulostat seksikkäältä. Onko sinulla iso penis? Voisitko kuvailla miltä se näyttää täydessä erektiossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme