Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joululahjaideaketju, vinkkaa edulliset omat ideasi!

Vierailija
01.12.2024 |

Oletko keksinyt hyvän lahjan? Kerro meillekin vinkiksi...

Itse ostin kummitytölle (12v) horoskooppimukin.

Joo, horoskoopit on höpöhöpöä mutta löysin laadukkaan mukin kivalla tekstillä.

Muki on käyttösine ja uskon että lapselle kiva ajatella että on kuten tekstissä sanotaan

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
42/87 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululahjaideoita! Onhan nuo uutisetkin jollekin hyviä lahjoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiantakaa tuo linkkejä spämmäävä sotahullu! Kohta tääkin ketju poistuu...

Vierailija
44/87 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan lahjaksi aikaa. Teen lahjakortteja, joissa annan muutaman tunnin elämästäni käytettäväksi muiden avuksi.

Sain tällaisen kerran. 

En ruvennut kyselemään perään että milloin tulet pesemään meille ikkunoita eikä lahjan antaja ikinä palannut asiaan. Seuraavana vuonna ostin hänelle halvan krääsän. 

Vierailija
45/87 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi ostaa tyttöystävälle jotain halpaa. Kellään mitään vinkkejä? Ei siis asuta vielä yhdessä ja nähdään kerran viikossa

Joku kaunis hopeinen kaulakoru ja hyvää suklaata...? Itse ainakin tykkäisin. Korvakorutkin kelpaisi.

Vierailija
46/87 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvonaamio, Huulirasva, pörrösukat

Vierailija
47/87 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi ostaa tyttöystävälle jotain halpaa. Kellään mitään vinkkejä? Ei siis asuta vielä yhdessä ja nähdään kerran viikossa

Laitoin googleen ja tuollainen tuli https://yleiskone.com/paras-halpa-lahja-naiselle/ voin tiivistää elikkäs viinilaseja, huonetuoksuja, tiktok valaisin, kanin talja ja jotain askartelu juttuja

Tiktok valaisin :D Ehkä 12-vuotiaan mielestä kova juttu

Vierailija
48/87 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse osaa tehdä, mutta tykkäisin saada niitä paperista taiteltuja tähtiä, joita kuvissa näkyy ihmisten seinillä riippuvan.  Esim. tapetin paloista taiteltuja olen nähnyt.

Vierailija
49/87 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse osaa tehdä, mutta tykkäisin saada niitä paperista taiteltuja tähtiä, joita kuvissa näkyy ihmisten seinillä riippuvan.  Esim. tapetin paloista taiteltuja olen nähnyt.

Live love laugh tarra on myös kiva!

Vierailija
50/87 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukkikynttilät kaikille!

Vierailija
51/87 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on myynnissä monessa paikkaa käsivoidesettejä jouluhenkisesti n. kympin pintaan. Esim:

https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/olivia-kasivoiteet-4-x-50ml-pinkki-…

https://www.tuontitukku.fi/koti-ja-toimisto/kasivoide-lahjapakkaus-3-x-…

Vierailija
52/87 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ladyn tai lordin arvonimi ja pala maata Skotlannissa https://www.highlandtitles.com/

Nimeä tähti rakkaasi, ystäväsi tms. mukaan https://www.nameastar.com/

Vierailija
53/87 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti vaikka ruokakauppaan tai muuhun on omasta mielestä kaikista paras lahja jos ei tiedä mitä lahjan saaja todella haluaa ja tarvitsee. Yleensä se turha rihkama mitä jotkut ostaa jää käyttämättä koska tarvetta ei ole.

Vierailija
54/87 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neulepuikot ja lankakeriä, linkki sivustolle jossa on hyviä ohjeita neuletöihin.

Mä kyllä murhaisin niillä sukkapuikoilla sen joka ne lahjaksi antoi.

Vierailija
55/87 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annan lahjaksi aikaa. Teen lahjakortteja, joissa annan muutaman tunnin elämästäni käytettäväksi muiden avuksi.

Sain tällaisen kerran. 

En ruvennut kyselemään perään että milloin tulet pesemään meille ikkunoita eikä lahjan antaja ikinä palannut asiaan. Seuraavana vuonna ostin hänelle halvan krääsän. 

Kiinnostaisi kuulla, onko kukaan saanut onnistuneesti tuollaisen lahjan ja mitä tapahtui? Ilman siis, että se antaja auttelee tai tekee sitä lahjakorttinsa asiaa muutenkin.

Vierailija
56/87 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ihana tuoksusaippua, vaikka pala- ilahduttaa aina minua.

Aion kokeille tehdä piparikarkkirasioita. Eli siis piparitaikinasta tehty pieni rasia, johon sisälle muutama konvehti. Tän saa tehtyä vegaanisenakin, valitsee tai tekee vain veget koristeet. 

Suosin kuluvia lahjoja, kaikilla on jo tarpeeksi roinaa.

Vierailija
57/87 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku ihana tuoksusaippua, vaikka pala- ilahduttaa aina minua.

Aion kokeille tehdä piparikarkkirasioita. Eli siis piparitaikinasta tehty pieni rasia, johon sisälle muutama konvehti. Tän saa tehtyä vegaanisenakin, valitsee tai tekee vain veget koristeet. 

Suosin kuluvia lahjoja, kaikilla on jo tarpeeksi roinaa.

Siis valitsee vain veget taikinat ja koristeet*

Vierailija
58/87 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehtiin lapsen kanssa isovanhemmille sytykekäpyjä takan sytyttämiseen. Käytän niitä itsekin mökillä ja toimivat! Kerättiin syksyllä kauniita,auenneita männynkäpyjä ja kuivatettiin ne sisällä. Sitten sulatimme (soijavaha) kynttilänpätkiä ja dippasimme kävyt sulaneeseen nesteeseen ja laitoimme leivinpaperin päälle kovettumaan. Lopuksi pakkasimme kävyt isoon kauniiseen lasipurkkiin. 

Käytännöllinen, ekologinen ja kaunis lahja jonka tiedän tulevan käyttöön.

Vierailija
59/87 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi pieniä, nukeilla leikkiviä lapsia lähipiirissä, niin ompelisin nuken hoivaajalle pienen "äitiyspakkauksen". Nykyään saa ihania kaavoja baby bornin vaatteisiin ja nättejä kankaita. Pieniin vaatteisiin ei paljon tarvitse edes kangasta. Pakettiin voisin neuloa myös pikkuruisia sukkia, lapasia ja pipoja. 

Vierailija
60/87 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sellainen Normalin yllätyspussi. Jos sieltä löytyy jotain mitä ei itse tarvitse, ne voi lahjoittaa jollekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän