Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko saada tällä hullunpaperit?

Vierailija
01.12.2024 |

kyllä keskustelen itseni kanssa joka päivä ja vastaan itselleni suullani, joskus uskon e ttä se vastaus on Jeesus ja joskus että ei voi olla aina Jeesus kun välillä kiroilen

mutta yleensä keskustelen koko ajan Jeesuksen kanssa ja hän vastaa, viimeksi hän sanoi että "älä osta sitä kaljaa koskaan"

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten rukoilen usein henkiä helvettiin ja uskon että Jeesus laittaa ne helvettiin

Vierailija
2/6 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet hullu mutta tuo on normaalia uskovaiselle, eli et voi asiaa muuttaa miksikään, mutta ehkä asaat hullunpaperit jos lisäksi sanot että kuulet syyttäviä ääniä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olet hullu mutta tuo on normaalia uskovaiselle, eli et voi asiaa muuttaa miksikään, mutta ehkä asaat hullunpaperit jos lisäksi sanot että kuulet syyttäviä ääniä

ap vastasitko tässä juuri itse itsellesi?

Vierailija
4/6 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap vastasitko tässä juuri itse itsellesi?

kyllä mutta en minä oikeastaan vaan sisäinen ääni vastasi puolestani tai "Jeesus"

Vierailija
5/6 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin keskustelu ei ole mitenkään vakavaa, mut jos olet alkanu kuulla ääniä, niin sit kyllä ottaisin jo yhteyttä mielenterveyspalveluun. Minä esimerkiksi puhun usasti ääneen ajatuksiani ja pistän sen ADD:n piikkiin.

Vierailija
6/6 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta eihän Jeesukseen uskominen ole hulluutta, vai onko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi