Keksikää minulle uusi nimimerkki , kaunotar56v
Olen sileä ihoinen, hoikka , mutta kurvikas, 170 cm pitkä, minua luullaan 40 vuotiaaksi, nuorelta en näytä, kasvot tyyliin katariina souri.
Keksikää uusi nimimerkki minulle
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mätisäkki 56
Käyn salilla 4 krt viikko, entäs itse? Syön puhtaasti..pensasmustikoita, lohta, hedelmiä, vihanneksia..ruokaani menee noin 30 eur päivä..miten sinä syöt? En välitä kaviaarista
Ap
En luetellut kuin muutaman esimerkin, mitä syön...pidän mustikoista kovasti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mätisäkki 56
Käyn salilla 4 krt viikko, entäs itse? Syön puhtaasti..pensasmustikoita, lohta, hedelmiä, vihanneksia..ruokaani menee noin 30 eur päivä..miten sinä syöt? En välitä kaviaarista
Ap
Onko myös öky leikkeleitä ja tuorepuristettua guavamehua.
Pensasmustikka ei ole pääruoka. Ne on jälkiruokana tai tuorepuuron lisänä. Kaviaari yliarvostettua mätiä, pahaa. Liika hedelmien syönti ei ole terveellistä, niissää on hedelmäsokeria.
Kehuskelin, koska minulla on varaa syödä mitä haluan..ei kai kukaan loukkaantunut?
Ap
Eivät edes kalliita ole. Et taida olla ihan penaalin terävin kynä.
Vierailija kirjoitti:
BellaDonna56
Kiitos:)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mätisäkki 56
Ap
Pensasmustikka ei ole pääruoka. Ne on jälkiruokana tai tuorepuuron lisänä. Kaviaari yliarvostettua mätiä, pahaa. Liika hedelmien syönti ei ole terveellistä, niissää on hedelmäsokeria.
Kehuskelin, koska minulla on varaa syödä mitä haluan..ei kai kukaan loukkaantunut?
Ap
Eivät edes kalliita ole. Et taida o
Ai mustikat??? Eivät kalliita? Huutonaurua
Niitä ei edes myydä helsingin ulkopuolella, koska asiakkaita ei ole..siis hyviä kalliita mustikoita.
Ap
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä naisen hupakkona esiintyvä taitaa olla pena 56, jolla on tapana pukeutua naiseksi.
Vähän saa vaihtelua sairaalan pukimiin.
Voisiko joku laittaa pensasmustikan kilohinnan tähän..ja vertailuhinnan esim no rypäleet?
Luulen että perustrolli ei tiedä hintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä naisen hupakkona esiintyvä taitaa olla pena 56, jolla on tapana pukeutua naiseksi.
Vähän saa vaihtelua sairaalan pukimiin.
En ole sairas..kokeile syödä mustikoita ja treenaa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mätisäkki 56
Ap
Ap
Hölmö nainen, pensasmustikkaa saa kaikkialta, ei montaa euroa rasia maksa. Kesäisin saan omista pensaista ihan riittävästi. Et ole tainut käydä hki kauempana.
Ap tässä
Miksi random haukkumista? Eihän 56v naisessa ole mitään kiinnostavaa.te haukkujat sen tiedätte..olette itse sen ikäisiä..lihavia, hampaita alkaa puuttumaan, harmaat hiukset, työpaikkarasismi...vaihde vuodet
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku laittaa pensasmustikan kilohinnan tähän..ja vertailuhinnan esim no rypäleet?
Ostin pienen rasian 300g maksoi 5, 80e.
Paitsi ap jolla on rahaa
Hammashoitoon
Pensasmustikoihin
Salikorttiin
Hormonihoitoon
Kampaajaan
Merkkivaatteisiin..
Semmoista se joillain on:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko halpaa??
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä saa Helsingistä utsjoelle melkein joka kaupassa. Tällä hetkellä on tuontitavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko halpaa??
Ap
Oli minulle, en juurikaan hintaa katso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko halpaa??
Ap
Oli minulle, en juurikaan hintaa katso.
Konalassa ei myydä mustikoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä saa Helsingistä utsjoelle melkein joka kaupassa. Tällä hetkellä on tuontitavaraa.
Ovat pahanmakuisia.pirkka ym..ei makua.
Vain helsingin stockkan mustikat ovat syömäkelpoisia.
Ap
BellaDonna56