Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Olen valvonut liian myöhäiseen.
Nuku hyvin, huomenna uusi päivä.🤗
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole mitään esteitä. 🤍
Se on totta. Kaksi itsenäistä vapaata sielua voi tehdä mitä sydämensä yhdessä päättävät. Erota nykyisistä ja aloittaa uuden kauniin.
Epäonnistunut olo ja ihan aiheesta. Mutta en ole myöskään valinnut kaikkea sitä, mitä elämä toi tullessaan.
Vierailija kirjoitti:
Fakiiri="Arapiaksi köyhä ja kurja katumuksen harjoittaja tahi mystikko, Intiassa britit tulkitsivat ilmiön silmänkääntäjilsi tai temppuileviksi vilkkaiksi yksilöiksi."
Kiitos tästä sivullinen. Tyhjännaurajat on erikseen.
Meettekö jauhamaan tätä tyhjännauramistanne ja fakiireitanne johonkin ihan toiseen ketjuun, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielessä aaltoilevat muistot ja kipu. Tulevasta ei ole mitään tietoa, se pelottaa. Umpikujassa ei kuitenkaan voi elää loppuelämää.
Ei tarvitse jos pystyy kääntymään ympäri ja palaamaan oikealle reitille.
Väärälle reitille palaaminen ei ole koskaan oikein. sivusta
Naiset nyt kiertää usein ympyrää vailla miehen ohjausta.
Vierailija kirjoitti:
Kerro vielä, mitkä ovat sinun tunnelmasi.
Ei sua koskaan mun tunnelmat oikein kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Sydän sanoo bingo.
💘
Vierailija kirjoitti:
Epäonnistunut olo ja ihan aiheesta. Mutta en ole myöskään valinnut kaikkea sitä, mitä elämä toi tullessaan.
Jossain kohdissa on varmasti myös onnistumisiakin. Tsempit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro vielä, mitkä ovat sinun tunnelmasi.
Ei sua koskaan mun tunnelmat oikein kiinnosta
Kyllä kiinnostaa kaivattuni, miksei myös sinunkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain kohdissa on varmasti myös onnistumisiakin. Tsempit.
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sainpa tulla sinun kainaloon mies. Ihanat yhteiset yöt.
Älä unta näe. Olit mulle vain hetken ilo. Satunnainen pano. Rakastan vaimoani ja poikaani. Mutta kiitti sulle ja hyvää elämää jatkossa.
Kiitos. Samoin sinulle. Näitä juttuja sattuu, joskus, silloin tällöin. Satunnaisia sellaisia. Olit niin kaukaa, ettemme enää koskaan tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fakiiri="Arapiaksi köyhä ja kurja katumuksen harjoittaja tahi mystikko, Intiassa britit tulkitsivat ilmiön silmänkääntäjilsi tai temppuileviksi vilkkaiksi yksilöiksi."
Meettekö jauhamaan tätä tyhjännauramistanne ja fakiireitanne johonkin ihan toiseen ketjuun, kiitos!
Juuei. Siis ei mennä niin kauan kuin tyhmeliinit pilkkaa ja huutelee typerryksiään väliin.
Tämä ei-eeltä
Henkisyys, ykseys ja energiaparantamiset yms. eivät ole lähelläkään sydämenäänen suuntaa. turhakkeita mitä turhakkeita.
Levolle laskeun Luojani, armias ole suojani. Jos sijaltain en enää nousisi, taivaaseen ota tykösi. Aamen.
Hyvää yötä.
Otit askeleen. Milloin otat sen ratkaisevan askeleen tänne muhun päin? Että kuulisin ja näkisin sut omin silmin vihdoin
Päätän luottaa siihen, mitä mun edessä on. Haluan edelleen uskoa hyvään. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuei. Siis ei mennä niin kauan kuin tyhmeliinit pilkkaa ja huutelee typerryksiään väliin.
Tämä ei-eeltä
Yritäpä opetella tavaamaan se otsikko
Kaipasin juuri neganelliä eli luultavasti sinua🤔
Simmut kiinni, kulta.