Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs meinasit seuraavaksi?
Mennä nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
On vain yksi henkilö mikä menee kaivattuni edelle. Ja sen uskon hänenkin tietävän.
Joka on vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävi näin että:
Etsivä ei maininnut ketään.
Mainittiin X kirjain tunnisteessa, joka koski biisiä.joka johti kommenttiin (henkilön X kirjoittama?) toisesta tunnisteesta Y
ja tunnisteesta Y joku (toinen?) tunnisti henkilön X:ksi ja kirjoitti nimen,
jonka vuoksi alkuperäisen biisitunnisteen kirjoittaja luuli tätä X:ksi,
ja Etsivä osasi yhdistää nämä langat.
Loppuratkaisuvaihtoehdot:
X tunnisti itsensä ja kirjoitti tunnisteen Y ja nimesi itse itsensä ja tekeytyi etsiväksi
X tunnisti itsensä, kirjoitti tunnisteen Y, mutta joku muu tuntematon X:n tunteva kirjoitti hänen nimensä, Etsivä on ulkopuolinen
Muu henkilö tunnisti X:n biisitunnisteesta, kirjoitti nimen, valehteli tunnisteesta Y joka oli
Mikä on motiivi kysyy Vera Stanhope
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esto edelleen. Ei etene, ei.
Kuka olet? Kuka on estetty?
Ja kuka on estäjä?
Mut on estetty. (eri)
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Vaikkapa kerätä itsekunnioitukseni ja olla välittämättä tippaakaan siitä mitä minun toivotaan, halutaan tai tahdotaan tekevän ja seuraan tasan tarkaan sydämeni ääntä sekä viis veisaan siit mitä kokemuksia sivusta halutaan antaa tai mitkä vääristyneet ja suppeat ajatusmallit halutaan uskotella todeksi.
Tulit mieleen, kun tajusin, että ollaan saavutettu yhdenlainen rajapyykki. Ollaan tunnettu yli puolet elämästä. Jos sen nyt niin voi sanoa tässä tilanteessa. En kaipaa enää, tai taas. Mutta ajattelen, joskus. Usein. Ehkä enää tavan vuoksi. Mutta sitten muistan, että kukaan ei ole koskaan tajunnut mua niin kuin sinä. Tai mistäs minä tiedän, tajusitko sinäkään vai esititkö vain? Ehkä siitä ei olisi tullut mitään, mutta oltaisiinpa pysytty ystävinä. Taidan sittenkin vähän kaivata.
Yksin kylmään veteen kuin hirvi erämaassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävi näin että:
Etsivä ei maininnut ketään.
Mainittiin X kirjain tunnisteessa, joka koski biisiä.joka johti kommenttiin (henkilön X kirjoittama?) toisesta tunnisteesta Y
ja tunnisteesta Y joku (toinen?) tunnisti henkilön X:ksi ja kirjoitti nimen,
jonka vuoksi alkuperäisen biisitunnisteen kirjoittaja luuli tätä X:ksi,
ja Etsivä osasi yhdistää nämä langat.
Loppuratkaisuvaihtoehdot:
X tunnisti itsensä ja kirjoitti tunnisteen Y ja nimesi itse itsensä ja tekeytyi etsiväksi
X tunnisti itsensä, kirjoitti tunnisteen Y, mutta joku muu tuntematon X:n tunteva kirjoitti hänen nimensä, Etsivä on ulkopuolinen
Muu henkilö tunnisti X:n biisitunnisteesta
Mikä on motiivi kysyy Vera Stanhope
Saada totuus selville, koska "the truth is out there!" Mulder&Scully
Vierailija kirjoitti:
Mää oon kai yhtä kuin kuollut sulle jo.
Miten niin? Mitä on tapahtunut? Rakas olet edelleenkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos minua tarkotit niin poistua täältä.
Naisten suunnistusvaistot ovat tiedossa. Nainen kykenee eksymään vessan ja makuuhuoneen välilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikkapa kerätä itsekunnioitukseni ja olla välittämättä tippaakaan siitä mitä minun toivotaan, halutaan tai tahdotaan tekevän ja seuraan tasan tarkaan sydämeni ääntä sekä viis veisaan siit mitä kokemuksia sivusta halutaan antaa tai mitkä vääristyneet ja suppeat ajatusmallit halutaan uskotella todeksi.
Kuulostat määrätietoiselta. Mitä kokemuksia sinulle haluttaisiin antaa?
Vierailija kirjoitti:
Yksin kylmään veteen kuin hirvi erämaassa.
Avannossakin on viihtyisämpää yhdessä. Kylmää siellä silti on ja visiitti jää lyhyeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on oikeaa puhetta.
Joskus voi eksyä naapuriin saunomaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisten suunnistusvaistot ovat tiedossa. Nainen kykenee eksymään vessan ja makuuhuoneen välilläkin.
Jos löytyy jotain muuta mielenkiintoisempaa.
Kaivattu kosketti mua tänään ja huomenna tapaamme. Olen aika iloinen ja kierroksilla juuri nyt.