Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What is your superpower? Tuli tämäkin hyvä kysymys nyt mieleen, mistähän lie kirposi.
Lämmin sydän ja paljon hellyyttä ruman kuoren alla.
🕊💕
Vierailija kirjoitti:
Totta kai minä kaipaan sinua.
Ketä kaipailet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.youtube.com/shorts/zz4Ca9qm6s0
Sanoisin että varsin persevä tyttö.
Erinomainen ahteri kyllä. Olisin taipuvainen käyttämään termiä fantastinen.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi pitää taukoa sinusta, mutta joskus täytyy tutkia ajatuksiaan etäällä toisista. Ikävä kasvaa päivä päivältä.
Ketä ikävöit? Yleensä ikävä helpottaa, kun ei enää kohtaa, mutta saattaa siinä käydä toisinkin päin.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi pitää taukoa sinusta, mutta joskus täytyy tutkia ajatuksiaan etäällä toisista. Ikävä kasvaa päivä päivältä.
Milloin nähtiin viimeksi?
Vierailija kirjoitti:
Yksipuolista se olikin.
Ei ole.
Ok, olen ansainnut kaiken paskan, jonka olen saanut. Muista nämä kauniit sanasi, kun kuulet uutisen.
Hyvää yötä naiselle lounaaseen, ikävä sinua. Voisinpa tarjota hehkuviintä siulle. Tai kaakaota.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää alkavaa viikkoa, ihana opettajarouva 💕
Sivusta kiitos
Menit. Olit ilo. Itku pitkästä ilosta.
Vierailija kirjoitti:
Ok, olen ansainnut kaiken paskan, jonka olen saanut. Muista nämä kauniit sanasi, kun kuulet uutisen.
Jätä se sika ja lopeta uhkailu!
Merkitset. Välitän. Toivon sinun tietävän, *******x
- ***x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein tekisi mieli toistaa nuo sanat sinulle, siksi ärsyttävää uhriutumista anonyymista viestistä. Sitä ketju pursuaa. Ennen kuin liputat viestini pois, pohdi hetki mielessäsi, miksi kukaan haluaisi elämäänsä tämän ketjun vakkareita? Jatkuvaa mielensäpahoittamista ilman oikeaa syytä, negatiivista tulkintaa jokaiseen asiaan jne. Elämä on paljon hauskempaa päinvastaisessa seurassa.
Mukava alkavaa viikkoa, hyvän tuulen lähettiläs!
Hyvää yötä ihanimmalle.
Kalle
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Sinua ajatellen ajaudun unten maille. Tunnut hyvälle sydämessäni. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Luonnonmaalaiselle kauniita unia.
Aito rakkaus etsii ja löytää keinot eikä sitä niin vain nujerreta, tiedäthän sen. Kauniita unia.
Kauniskin päivä päättyy
ja tulee yö.
Vierailija kirjoitti:
Aito rakkaus etsii ja löytää keinot eikä sitä niin vain nujerreta, tiedäthän sen. Kauniita unia.
Sinäkö, kultani? Miksi olet ollut niin hiljaa?
Jos ei enää näe, se on ainoa vaihtoehto. Sivusta.