Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7

Vierailija
01.12.2024 |

Kaipuu jatkuu 💕

Kommentit (5667)

Vierailija
4481/5667 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra x:n kaipaaja, miten meni treffit? Saitteko toisenne?

Vierailija
4482/5667 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Jos saisit valita, tapaisitko mieluummin kaivatun vai kenet tahansa maailman elävistä ihmisistä?

Siis kaivattu vai joku vaan random? No eiköhän sitä kaivatun nyt tapaisi, randomeitahan tapaa koko ajan. En ymmärrä kysymyksen pointtia.

Tulkitsin kysymyksen siten, että voisi tavata kenet tahansa, vaikka paavin tai Obaman tai filmitähden, joita ei muuten todennäköisesti tapaisi. Valitsisin silti kaivatun, jos saisin kerrankin viettää aikaa hänen kanssaan.

Okei, no vähän väärin esitetty kysymys sitten :D nythän toi ketä tahansa tarkoittaa ihan vaan ketä tahansa :D

Mä olen aika pitkälle tavannut jo kaikki ihailemani henkilöt moneen kertaan, enkä muutenkaan ehkä käsitä sellaista järjestettyä jäykkää pikakohtaamista ns. idolin kanssa. Kuka sellaisesta saa mitään irti? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4483/5667 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea jaksaa tämän saatanan talven loppuun. Huomatakseen taas kirkkaan kevät auringon aiheuttaman masennuksen. Oon aina niin valoisa persoona. 🌞

Tiedän on vaikea peitellä hymyä, menneisyys kai painaa emt. Tai viehkeä persoonani.

Vierailija
4484/5667 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mitään ei tapahdu, niin ei siinä silloin kyllä mitään hyväksikäyttöäkään tapahdu :D 

Eihän sitä voi tietää onko joku varattu vai ei, ellei tiedä hänen elämästään enemmän, mutta jos jonkun näkeminen antaa esim. energiaa ja toivoa siitä, että on olemassa sopivia ihmisiä, niin väliäkö sillä :) 

Yleensä jossakin vaiheessa ilmenee onko varattu vai ei. Toivottavasti ennemmin kuin myöhemmin, jotta tarvittaessa ehtii estää itseään ihastumasta ja rakastumasta.

Varatun kanssa tapahtuu aina. Ei tarvihe ku jalkasa levittää.

Tapahtuu siis sulle itsellesikin, kun pääset suhteeseen asti? Alat jakaa kaikille jotka levittää jalkansa sulle? Itse en kyllä a

Joo se on kummallista, kokemani mukaan oon toisille uskollinen, kun taas jollekin toiselle en sit millään osaa olla uskollinen. Ei vaan kiinnostanut olla. Ei ollu mitään väliä. Ihme juttu.

Sun ei siis vaan kannata seurustella, ei sovi kaikille. Ei se silti meinaa, että ihan joka ikinen muukin seurustelemaan alkanut lähtisi joka ikisen levitetyn jalkaparin perään, vaikka sä itse lähtisitkin.

Vierailija
4485/5667 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oppinut vihaamaan ja rakastamaan tätä paikkaa

Rakastaa ja masentaa.

Vierailija
4486/5667 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mitään ei tapahdu, niin ei siinä silloin kyllä mitään hyväksikäyttöäkään tapahdu :D 

Eihän sitä voi tietää onko joku varattu vai ei, ellei tiedä hänen elämästään enemmän, mutta jos jonkun näkeminen antaa esim. energiaa ja toivoa siitä, että on olemassa sopivia ihmisiä, niin väliäkö sillä :) 

Yleensä jossakin vaiheessa ilmenee onko varattu vai ei. Toivottavasti ennemmin kuin myöhemmin, jotta tarvittaessa ehtii estää itseään ihastumasta ja rakastumasta.

En mä kyllä ainakaan pysty estämään ihastusta, ihan sama onko varattu vai ei. Mutta ei se myöskään sen toisen vika ole, etenkään kun kerran mitään ei edes tap

Ei vaan minä häpeän. Häpeä estää minua tekemästä enää ikinä mitään. Aina ihastun vääriin ja en pääse eteenpäin. 

Vierailija
4487/5667 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluasit seuraavaksi tapahtuvan?

Vierailija
4488/5667 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla yksin. Aika orpo olo.

Vierailija
4489/5667 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varatun kanssa tapahtuu aina. Ei tarvihe ku jalkasa levittää.

Tapahtuu siis sulle itsellesikin, kun pääset suhteeseen asti? Alat jakaa kaikil

Kuin niin ei kannata ? Seurustelen aina välillä, toisia petän, toisia en. Mieluummin ottasin niitä joita en petä. 

Vierailija
4490/5667 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kuulla hänestä. 

Vierailija
4491/5667 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tarkoitus tapahtua yhtään mitään

Vierailija
4492/5667 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joku laastari vois saapua kuvioihin taas. Ehkä se olis paras ratkaisu. Vähän säpinää. Yks jo on, mut en meinaa syttyä. 

Vierailija
4493/5667 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko tänään jonnekkin? Täällä kaappi tyhjä, ainakin jotain ruokaa pitää...

Vierailija
4494/5667 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin löytää jonkun kivan fwb:n jostakin, en vain ole jaksanut laittaa tikkua ristiin asian suhteen. Haluan niin harvoja seksuaalisessa mielessä, että sopivan löytäminen on tosi iso urakka, joten siksi vain odotan ja toivon, että törmäisi johonkuhun haluttavaan sattumalta. Ei tule tapahtumaan. 😅

Vierailija
4495/5667 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, ei ole tullut niitä tunnisteita, unohdin.

Vierailija
4496/5667 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaisitko rakastaa mua, todellista mua? En usko

Vierailija
4497/5667 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuli sellainen dejavu ilmiö :)

Vierailija
4498/5667 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipahan taas pläjäys, mielikuvituksesi on rajaton.

Todellisuus ja elämä on rajaton. Mielikuvitus on vain yksi väline sen ja ihmisten välillä.

Vierailija
4499/5667 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrohan,millainen todellinen sinä olet?

Vierailija
4500/5667 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskolla ei ole elämässäni sijaa. 

Ketju on lukittu.