Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Jos saisit valita, tapaisitko mieluummin kaivatun vai kenet tahansa maailman elävistä ihmisistä?
Siis kaivattu vai joku vaan random? No eiköhän sitä kaivatun nyt tapaisi, randomeitahan tapaa koko ajan. En ymmärrä kysymyksen pointtia.
Tulkitsin kysymyksen siten, että voisi tavata kenet tahansa, vaikka paavin tai Obaman tai filmitähden, joita ei muuten todennäköisesti tapaisi. Valitsisin silti kaivatun, jos saisin kerrankin viettää aikaa hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En huomannut mitää normeista poikkeavaa :) Toivittavasti ymmärrät alatyylisen ja paskan huumorin perään. Vittuilu on välittämistä.
Toivon, että saat vittuilua roppakaupalla. Ja älä sitten itke kun sulle valkenee oliko se välittämistä.
Tämä onneksi miesporukassa. Älä säikähdä. Naljailua saatan harrastaa, tiedä että ei ole mukavaa sekään. Opeta ja sano niin se loppuu, tai katso rumasti satuttaa vielä enemmän :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Jos saisit valita, tapaisitko mieluummin kaivatun vai kenet tahansa maailman elävistä ihmisistä?
Elävistä ihmisistä 😂 ei kai kukaan kuolleita halua tavata mieluummin. Nyt tuli kus*t housuun
Outo kysymys muutenkin, että haluaako tavata jonkun tietyn vai ihan kenet tahansa. Wtf?
En ole asiaa mietiskellyt, varmaan sellainenkin löytyisi.
Mä en ole koskaan harrastanut seksiä.
M 40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mitään ei tapahdu, niin ei siinä silloin kyllä mitään hyväksikäyttöäkään tapahdu :D
Eihän sitä voi tietää onko joku varattu vai ei, ellei tiedä hänen elämästään enemmän, mutta jos jonkun näkeminen antaa esim. energiaa ja toivoa siitä, että on olemassa sopivia ihmisiä, niin väliäkö sillä :)
Yleensä jossakin vaiheessa ilmenee onko varattu vai ei. Toivottavasti ennemmin kuin myöhemmin, jotta tarvittaessa ehtii estää itseään ihastumasta ja rakastumasta.
Varatun kanssa tapahtuu aina. Ei tarvihe ku jalkasa levittää.
Ai naisenkin kanssa toimii jalkojen levitys? Erikoisia ne varatut. Ei varmaan kan
Vähintäänkin erikoinen. Huomenna sit jotain muuta. Jääköön yllätykseks mitä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon selkärangaton paska.
Miksi olet?
Vierailija kirjoitti:
Itseään voi aina kehittää, jos oikeasti haluaa muuttua.Ei tarvitse olla itselleen liian ankara,mutta on hyvä muuttaa suuntaa,jos itseä ärsyttää oma toiminta.
Vierailija kirjoitti:
Älä välitä, on aika tavallista.
Puss o kram
😘 & 🤗
Olipahan taas pläjäys, mielikuvituksesi on rajaton.
Hei kaivattu.
Toivottavasti eilisestä puhelusta jäi ennemmin hyvä kuin huono mieli.
Oliko eilinen toisaalla liian karua?
Vierailija kirjoitti:
Oliko eilinen toisaalla liian karua?
Ei
Vierailija kirjoitti:
M 40
Kaivattusi varmasti arvostaa sitä, kun olet säästänyt itseäsi vain häntä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 40
Kaivattusi varmasti arvostaa sitä, kun olet säästänyt itseäsi vain häntä varten.
Kiitos
Liisa <3
Minä kaipaan sinua päivästä toiseen!
MM
Olen oppinut vihaamaan ja rakastamaan tätä paikkaa
Joo se on kummallista, kokemani mukaan oon toisille uskollinen, kun taas jollekin toiselle en sit millään osaa olla uskollinen. Ei vaan kiinnostanut olla. Ei ollu mitään väliä. Ihme juttu.