Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Sanajärjestys mulla vähän seko. Sori siitä. Oon tietysti sekaisin sinusta. 😘
En kerkeä sellaisiin kiinnitämään huomiota se on jossain ihan muualla, onko kysyttävää minulta?
Toukokuussa sopisi, mutta viesteile ennen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat jonkun niistä eilisistä tunnisteista laittaa, niin voin myös laittaa viestiä
Hennaa kyselet?
Suklaatkin vielä odottaa syöjäänsä.
Vierailija kirjoitti:
9 tiukkaa faktaa ja vähän hömppää toukokuusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ollut mielen päällä, ajatteletkohan koskaan mua?
En.
Kun saisin tietää tämän niin en varmasti enää kaipaisi, koska en kaipaa ketään sellaista joka ei myöskään kaipaa. Se on luonnon määräämä kuvio.
Luonto ei taida olla kuullut tästä ketjusta, 99% kirjoittajista yksipuoliset tunteet.. sivusta
Et oo perjantaina paikalla vaan muissa hommissa.
Vierailija kirjoitti:
täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9 tiukkaa faktaa ja vähän hömppää toukokuusta.
Kerro lisää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
täällä?
Ei täällä, täällä menee vain asiat solmuun. Ja ilkiöt sekoittavat kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Kiihotuin sinusta.
Olen sellainen varsinainen pimppipöksyjen kiihottaja 🥰
Vierailija kirjoitti:
Huomenna kiire päivä?
Viikon alku on usein hieman hektinen, mutta ei niin isoa hoppua etteikö ehtisi kaivattua kohtaamaan. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan juttu, ja lenkkikaveria. Miehelle.
Mä kaipasin myös aikani. Nykyisin en juttele tai lenkkeile.
-mies.
Vierailija kirjoitti:
Anna tulla vaan...
Lopetin jo.
Vierailija kirjoitti:
Et oo perjantaina paikalla vaan muissa hommissa.
Missähän hommissa? Kunhan hommat eivät liity ruokaan tai Japaniin, niin harkinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo kyllä romanttista värinää on hyvä olla ja eroottista myös, mutta en itse kaipaa nopeaa toimintaa. Joillekin se sopii, mutta itse en ainakaan tässä tilanteessa sitä halua. Nuorempana ois varmaan sopinut mullekin.
Eri asiat sopii eri ihmisille. Yksi ystävä sanoi, että hän ei jaksaisi näin kauaa olla ihastunut ja katella kuin minä. Että hän kaipaa nopeaa toimintaa tai muuten kyllästyy. No, minä taas en jaksaisi hänen miesystävänsä seuraa tai heidän yhteisiä tekemisiä ikinä hetkeäkään, eli ihmiset ns. jaksaa eri asioita (on kiinnostusta eri asioihin) :DNäinhän se on. Helposti vain käy niin, että vaikka olisikin romanttista värinää ja seksuaalista kipinää, mutta missään vaiheessa ei tapahdu mitään niin värinät ja kipinät laantuvat kaveruusmeiningiksi. En minäkään olisi ryntäämässä heti ensi alkuun. Kipinää täyty
Tai sitten varattu hakemassa egobuustia ja tietenkään mitään ei tapahdu vaan käytetään härskisti hyväksi.
Jos haluat jonkun niistä eilisistä tunnisteista laittaa, niin voin myös laittaa viestiä