Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7

Vierailija
01.12.2024 |

Kaipuu jatkuu 💕

Kommentit (5667)

Vierailija
4321/5667 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chicken on kana. Chick-hen 😘 marinoisin sut ja söisin. Nami nami 😘

Vierailija
4322/5667 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo kyllä romanttista värinää on hyvä olla ja eroottista myös, mutta en itse kaipaa nopeaa toimintaa. Joillekin se sopii, mutta itse en ainakaan tässä tilanteessa sitä halua. Nuorempana ois varmaan sopinut mullekin. 

Eri asiat sopii eri ihmisille. Yksi ystävä sanoi, että hän ei jaksaisi näin kauaa olla ihastunut ja katella kuin minä. Että hän kaipaa nopeaa toimintaa tai muuten kyllästyy. No, minä taas en jaksaisi hänen miesystävänsä seuraa tai heidän yhteisiä tekemisiä ikinä hetkeäkään, eli ihmiset ns. jaksaa eri asioita (on kiinnostusta eri asioihin) :D 

Näinhän se on. Helposti vain käy niin, että vaikka olisikin romanttista värinää ja seksuaalista kipinää, mutta missään vaiheessa ei tapahdu mitään niin värinät ja kipinät laantuvat kaveruusmeiningiksi. En minäkään olisi ryntäämässä heti ensi alkuun. Kipinää täytyy kuitenkin olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4323/5667 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chicken on kana. Chick-hen 😘 marinoisin sut ja söisin. Nami nami 😘

Tämä ei nyt auttanut yhtään. Ei ole yhtään parempi mielikuva.

Vierailija
4324/5667 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetovoimaa oli potenssiin miljoona, mutta ei haluja olla yksi monista. Itsekunnioitusta löytyy. 

Jätin ne muut, nyt oon vapaa. En pelaile enää. Yksi riittää. 

Vierailija
4325/5667 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivatun sukukalleudet kiinnostaa vaan. ;)

Nekin, mutta äly ja tunnepuoli vienyt toistaiseksi voiton ;)

Noi on tietty jo itsestään selvää :) 

Vierailija
4326/5667 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se on

Ei ole.

Vierailija
4327/5667 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot minun täydellisesti makuuni tyrmäävä niissä uusimmissa kuvissa. Jos olisin vapaa, tältä istumalta tulisin luoksesi ja yrittäisin saada sut omakseni. Oon mustasukkainen sille 3. vasemmalta. Haluisin olla siinä kohtaa itse eli 3 pykälää oikealle itsestä päin katsottuna. Huh huh sentään, kuumottaa. Oot ihana nainen. Sun hymy 😘

Vierailija
4328/5667 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kyllä tavata sinut, vaikka eilen muuta luulitkin.

Vierailija
4329/5667 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua ihana L 🧡

J

Linda?

Ei ole Jiin kaivattu Linda.

sivusta

Mistä sinä sivusta tiedät yhtään mitään?

Vierailija
4330/5667 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ollut mielen päällä, ajatteletkohan koskaan mua?

En.

Vierailija
4331/5667 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsiä juttuja tänään. Höh.

Vierailija
4332/5667 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetovoimaa oli potenssiin miljoona, mutta ei haluja olla yksi monista. Itsekunnioitusta löytyy. 

Juna meni jo.

Vierailija
4333/5667 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin laittaa eilen viestiä, en kuitenkaan jotenkin pysty erinäisistä syistä. Kaipaan silti. 

Vierailija
4334/5667 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo kyllä romanttista värinää on hyvä olla ja eroottista myös, mutta en itse kaipaa nopeaa toimintaa. Joillekin se sopii, mutta itse en ainakaan tässä tilanteessa sitä halua. Nuorempana ois varmaan sopinut mullekin. 

Eri asiat sopii eri ihmisille. Yksi ystävä sanoi, että hän ei jaksaisi näin kauaa olla ihastunut ja katella kuin minä. Että hän kaipaa nopeaa toimintaa tai muuten kyllästyy. No, minä taas en jaksaisi hänen miesystävänsä seuraa tai heidän yhteisiä tekemisiä ikinä hetkeäkään, eli ihmiset ns. jaksaa eri asioita (on kiinnostusta eri asioihin) :D 

Näinhän se on. Helposti vain käy niin, että vaikka olisikin romanttista värinää ja seksuaalista kipinää, mutta missään vaiheessa ei tapahdu mitään niin värinät ja kipinät laantuvat kaveruusmeiningiksi. En minäkään olisi ryntäämässä heti ensi alkuun. Kipinää täytyy kuitenkin olla ja katseltua on tullut vuosien varrella jo tarpeeksi.

Vierailija
4335/5667 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Helposti vain käy niin, että vaikka olisikin romanttista värinää ja seksuaalista kipinää, mutta missään vaiheessa ei tapahdu mitään niin värinät ja kipinät laantuvat kaveruusmeiningiksi. En minäkään olisi ryntäämässä heti ensi alkuun. Kipinää täyty

Minä näin hänet ensimmäisen kerran viime syksynä (siis 2023) ja huomasin kyllä heti, ja ensimmäinen kunnon pitkä katsekontakti tuntui kyllä kehossa, mutta hiljalleen alkoi tulla kaikenlaista värinää kehoon enempi ja nyt tänä syksynä mennyt next levelille.

En tiedä kuinka pitkään voisin olla niin ettei mitään tapahdu, mutta värinät säilyy, mutta itseni tuntien veikkaisin, että pitkään :D 

Vierailija
4336/5667 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot minun täydellisesti makuuni tyrmäävä niissä uusimmissa kuvissa. Jos olisin vapaa, tältä istumalta tulisin luoksesi ja yrittäisin saada sut omakseni. Oon mustasukkainen sille 3. vasemmalta. Haluisin olla siinä kohtaa itse eli 3 pykälää oikealle itsestä päin katsottuna. Huh huh sentään, kuumottaa. Oot ihana nainen. Sun hymy 😘

Oon oikeasti tosi veemäinen enkä tykkää ihmisistä yhtään, nii heippa.

Vierailija
4337/5667 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ollut mielen päällä, ajatteletkohan koskaan mua?

En.

Kun saisin tietää tämän niin en varmasti enää kaipaisi, koska en kaipaa ketään sellaista joka ei myöskään kaipaa. Se on luonnon määräämä kuvio. 

Vierailija
4338/5667 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan juttu, ja lenkkikaveria. Miehelle. 

Tämäkin järjestyy, välineet kyllä hukassa, mutta aina voi vaikka kävellä.

Vierailija
4339/5667 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto meille lemmenloi.

Vierailija
4340/5667 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin pääsi käymään, tosin en ole pelleillyt muutenkaan.

Ketju on lukittu.