Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin ymmärsit hänen olevan ihastunut sinuun?
En tietenkään voi toisen puolesta sanoa, mutta 12.12. (en kerro vuotta)varmistui, että jotain oli tapahtunut. Seurailin häntä sinä iltana hiukan erilaisin silmin, ja meidän katseemme kohtasivat useamman kerran. Muistan siitä hetkestä vain sen, että olin häkeltynyt ja vihainen itselleni.
Miksi vihainen?
Hyvät yöt mussukalla jutellaan joskus. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten suunnistusvaistot ovat tiedossa. Nainen kykenee eksymään vessan ja makuuhuoneen välilläkin.
Totuus on, että ne sun kotiis raahaamasi naiset on lähteneet sua karkuun vessareissulla. Ei ne eksyneet.
Heh. Oon tehnyt tämän. Karannut kotiin vessareissulla
Hyvää yötä sille jonka ei tarvitse soittaa huilua.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Mikä olisi aukoton tunniste, josta kaivattusi uskaltaisi ottaa yhteyttä?
Ei mikään, eikä se uskalluksesta ole kiinni vaan halusta. Kumpikaan ei ota yhteyttä, koska ei halua ottaa yhteyttä. Jos haluaisi, ottaisi. Aivan sama tunnisteiden tai pelkojen, saati jonkin internetin anonyymin keskusteluketjun. Asiat tapahtuu irl tai sitten ei tapahdu.
Ajatus kertoo myös tarinoita lääkäreistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituinen olo. Tulossa varmaan kipeäksi.
Vai olisko psykoosi kehittymässä? Siihen ei taida ne lääkäriä vaativat äänet kuulua, siinä mielessä ole vain rauhassa kotonasi.
Kärry käytävällä narisee, hoitsu ja yölääke tulossa?
Vierailija kirjoitti:
Tuuliajolla - näyttäisitpä suunnan
Vai tähdistäkö?
Nebula näyttää,ilman nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä iloa on deittiappttkkäyksistä satojen kilometrien etäisyydeltä? Treffit kerran vuodessa ja satunnaista viestittelyä silloin tällöin.
Olet sentään treffeille päässyt.
Viime treffeistä on tovi. Lähinnä nyt seikkailen deittiäpissä, mutten todellakaan intoudu treffailemaan satojen kilometrien päähän. Ensinnäkään ei olisi varaa matkustella edestakaisin, jos vaikka tykkäyksestä itäisiin jotakin ja toisekseen olen jo aiemmin kokenut epäsuhteen ja sen etten enää suostu ylläpitämään suhdetta, jossa tavataan kerran kuukaudessa tai kahdessa ja muutoin viesteillään ja soitellaan. Siinä kohtaa harkitsisin vakavasti avoimen suhteen tai polyamoria mahdollisuutta (ainoastaan epäsuhteen kohdalla) eli erohan siitä seuraisi.
*etäsuhteen, mutta kaipa epäsuhteeksikin nimittäminen kuvaisi tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään voi toisen puolesta sanoa, mutta 12.12. (en kerro vuotta)varmistui, että jotain oli tapahtunut. Seurailin häntä sinä iltana hiukan erilaisin silmin, ja meidän katseemme kohtasivat useamman kerran. Muistan siitä hetkestä vain sen, että olin häkeltynyt ja vihainen itselleni.
Miksi vihainen?
Väärä kohde
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiedä tietenkään onko ihastunut, mutta jostain merkeistä olen huomannut, että jotain on. Ja jostain mitä joku muu sanoi niin sain vahvistusta, kun tää muu luuli että on jotain, kun oli huomannut jotain. Ja sitten jotain konkreettista, sellaista josta tajusin että nyt ei kyllä vaan jää muuta vaihtoehtoa kuin että teki tuon minun takia! Mutta joo, en kyllä tämän tarkemmin ala avaamaan x)
Sulkeutuneet voivat suluttaa ja mököttää mörrimöykkyinä. Hyvää yötä!
Halein suukoin elämäin elosalle ihmenaiselle 30km ja kuntarajain paremmalle puolelle hyvää yötä.
Ajatus kertoo "nyt nukkumaan". Sitten tulee rivakat askeleet. En voi itse mitään tälle tunteelle. Öitä!
Miehelle. Kunpa voitaisiin keskustella asioista, tämä tuntuu niin turhalta enkä edes tiedä mitä sinulle oikeasti kuuluu. Vain virallisimmista kuvioista vähän, sen verran mitä olet julkaissut. Haluaisin tietää mitä oikeasti ajattelit silloin kun oltiin vielä yhteyksissä ja mitä olet ajatellut sen jälkeen. Hölmöähän tämä on, tiedän.