Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kaipuu jatkuu 💕
Kommentit (5667)
Ihanalle pöydän toiselle puolelle rakkaat terveiset. Olet mun sydämessä yhä. Useimmiten on liian kiire, että ehtisin miettiä, mutta on niitäkin hetkiä, jolloin mietin paljon. Sun kanssa oli hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Hups. Taisi hurahtaa viini päähän. Onneksi ei ole kaivatun numeroa😂
👩🏻🤍🤍🤍🧔🏼
159 oli joskus
Kaikki on edessä, kaikki yhteinen. Sitä en tiedä, kuinka kaukana, mutta edessä kuitenkin. Kauniita unia, suloiseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka olettaa, ettei tästä tule mitään?
Tiedän tästä vielä tulevan me. Elä masenna itteäis, elä seinille piruja maalaa. Kaikki etenee.
Oot jo vuosia stalkannut sen kotikadulla ja se oli jo blokannut sut puhelimestakin? Anna olla. Ei ole tulossa teitä
Henna, kunpa pääsisin luoksesi, kertoisin miten paljon merkitset minulle. Halaisin sua. Jos sallisit ottaisin syliini. En ehkä päästäis susta kovin helposti irti.
Jatkuvasti joudun antaa numeroni saman nimiselle. Mitä tää oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä Nevo. Kaipaan sinua.
Tuleeko tää siitä että Nevö evö?
Vierailija kirjoitti:
Taivaalta sataa kaipausta, tähtitaivas on sille tausta.
Katsotaanko me vielä joskus uudestaan tähtitaivasta yhdessä?
Rakastan sinua, taas tänäänkin. Kuten joka päivä, minkäs teet. Olipa muuten sukulaispoika kättelyjonossa tänään. Onneksi hän eikä minä. Ei kie'uttu puvuista itseasiassa ollenkaan. Oli vain neljän tyypin pitämä paijausjono. Nukkukaa hyvästi ja kauniita unia itsenäisessä Suomessa<3
Meillä on kyllä erikoinen ystävyys. Vastaavanlaisia tuskin on kovin montaa. Sitä tulee aina välillä mietittyä. Oli miten oli, mutta oon onnellinen, että olet olemassa. n
Hyvää yötä halein suukoin elämäin elosalle ihmenaiselle miulta mieheltä mitättömältä täältä Ankealasta 30 km ja parin kuntarajan väärältä puolelta sinne Auvolaan. Tapaisimmepa jo pian. Huomiseen.
Hups. Taisi hurahtaa viini päähän. Onneksi ei ole kaivatun numeroa😂
👩🏻🤍🤍🤍🧔🏼