Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Juhlat on juhlittu ja aika toivottaa Ihanaiselle hyvää yötä. Laitan vielä toisaalle muutaman viestin.
Mihin toisaalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuodesta 85
Kaivattu kävi tuolloin rippikoulun. Minä en ollut aloittanut vielä edes koulua.
Sivusta
Mun kaivattu ei ollut vielä edes syntynyt. Piiiitkään aikaan. Eri
lähetän terveiset ihmiselle, jota ei ole olemassa.
kun olin onnellinen kanssasi, olit kaikkea sitä, mitä halusinkin. Rakastin tätä ihmistä aidosti kaikesta sydämestäni ja täysin vilpittömästi. Olit aina niin kiltti, empaattinen, jaoit täysin arvomaailman kanssani. Meistä sanottiin, että kuin olisimme aina olleet yhdessä. Aina oli selittämätön tunne siitä, että näin on tarkoitettu, olemme me.
Tiedän, että tätä ihmistä ei oikeasti ole olemassakaan. Vaikka tiedän että häntä ei oikeasti ole olemassa, niin rakkauteni ja tunteeni olivat aitoja ja kaipaan vieläkin sitä ihmistä. Täysin tietäen että kaipaan jotain jota ei ole olemassa. Missään. Tämä ei ole todellinen ihminen vaan pelkkä naamio.
Haluaisin tavata sen ihmisen, mutta häntä ei ole olemassa. Hänen todellinen minänsä on jotain aivan muuta, ja tiedän sen nyt. Ja tämän todellisen ihmisen kanssa en halua olla missään tekemisissä enkä ole
Lähetän terveiset ihmiselle, jota rakastin aidosti - ja jota myös kaipaan - ja jota ei ole olemassa eikä teknisesti ottaen koskaan ollutkaan olemassa.
Näillä ihmisillä kun on se kyky luoda maski joka on juuri sinun mieleesi.
Tekisin mitä tahansa, että saisin jutella sen ihmisen kanssa - vielä edes kerran. Tavata hänet. Edes istua hänen vieressään ja valehdella itselleni että voisin kokea olevani onnellinen. Rakastaa. Rakastin häntä. Oikeasti
Mutta - häntä ei ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
miks en sua saa
Ei mua nyt saa kukaan muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Lauantai iltana ravintolaan..
Eipä ole edelleenkään varaa mennä ravntolaan, enkä liiemmin sinne kaipaa muutoinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhlat on juhlittu ja aika toivottaa Ihanaiselle hyvää yötä. Laitan vielä toisaalle muutaman viestin.
Mihin toisaalle?
2+ vai oisko joku muu missä tavattas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan hyvän miehen joka pitää musta huolta enkä tommosta höpöä.
En minäkään koe höseltävää miestä erityisemmin vetoavana. Syntyisi fiilis, että häntä joutuisi paimentamaan kuin lasta, eikä voisi luottaa hänen kykyynsä hoitaa asioita tai pitää elämäänsä järjestyksessä. Käytännössä olisi turvaton olo. sivusta
Mun puolesta saa olla vähän höpökin, enkä tarvi turvaa kenestäkään, mutta mielenkiintoinen pitää olla. Aivojen pitää miellyttää mua. Harvoin näin käy. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kantaakohan vetovoima kuinka pitkälle? Etänä on ainakin kestänyt. Musta tuntuu, että kestää, koska tavallaan se on kestänyt jo paljon pitempään kuin kaipaus.
Saisi loppua turha mietiskely, koska mitään todellista ei ole. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miks en sua saa
Ei mua nyt saa kukaan muukaan.
saapas
Vierailija kirjoitti:
Miehelle. Kaipaan tänään niin kovasti, että olen saanut harhatuntemuksia siitä, kuinka tuntisin lämpösi vieressäni ja kietoisit kätesi ympärilleni. Sitäkin hölmömpää, kun eihän me olla kuin suunnilleen hädintuskin hipaistu. Tunnista tuntiin on ikävä.
Samasta syystä en ymmärrä miksi rakastan sua.
K
Join pullo kossua nyt mentiin
Rauha sopii myös. Laita mulle wa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auta käynti optikolla, näkemiseen.
Ei tietenkään, jos toinen ei halua nähdä. On muuten hienot uudet lasit. 😎 Sivusta.
Samanmalliset kuin vanhat eri matsku. Mitä muuta uutta?
Kiertelen ja kaartelen sua. Mieluiten kulkisin kohti ja kiertäisin kädet ympärillesi. Olen aika varma, että tilanne lähtisi käsistä.
Pekun kanssa?