Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko mulle terveisiä?
Terveisiä sulle näin itsenäisyyspäivänä!
En saa susta tarpeekseni. Arvaa miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko mulle terveisiä?
Terveisiä sulle näin itsenäisyyspäivänä!
Kiitos!!!
Vierailija kirjoitti:
Sussa on jotakin samaa kuin Stubbissa.
Kiitos, toivottavasti ei ulkonäöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
No?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko joku tietty paikka minne haluaisit mennä?
Eipä ihmeempää mielessä. Pieni lenkki kivassa talvikelissä ja sitten vaikka minun luokse iltapalalle. Voitaisiin vaikka pelata korttia 😉😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko lähteä jonnekkin tänään baariin, ulos?
Oli niin huonot yöunet viime yönä, että tänään en taida jaksaa lähteä mihinkään. Muutenkin tapaisin mieluummin ihan kotioloissa. Ei tarvitse olla alkoholia tarjolla, mutta mahdollisuus päikkäreihin olisi suotavaa. 😆
Siirretäänkö myöhemmäksi vai tarjoatko kahit, lievälle tankojuopolle? Voitais vaikka elokuvaa...
Vierailija kirjoitti:
Ne on ne lasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, toivottavasti ei ulkonäöllisesti.
Mikä vika Stubbin näössä on? Valovoimaisuus oli asia.
Vierailija kirjoitti:
Varmuuden vuoksi, oliko tää kohteliaisuus?😅
Vierailija kirjoitti:
En edes osaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No?
Tämä on sitten sanoilla leikkimistä:
Koska et täytä tarpeitani. Täyttäisit kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisitko, jos pyytäisin?
Minne?
Haluaisitko olla kaksin?
Anteeksi nyt vaan, mutta tässä ei ole mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli niin huonot yöunet viime yönä, että tänään en taida jaksaa lähteä mihinkään. Muutenkin tapaisin mieluummin ihan kotioloissa. Ei tarvitse olla alkoholia tarjolla, mutta mahdollisuus päikkäreihin olisi suotavaa. 😆
Pitää kyllä paikkansa, että seura ratkaisee eikä paikka. Kotiini en päästäisi ventovierasta, eikä tämä muutoinkaan ole viihtyisä lemmenpesä, mutta yleisesti ottaen kotona on rennompaa, kuin baareissa tai julkisilla paikoilla. sivusta
Voi olla vapaammin kun ei ole juoruakkoja eikä pöydistähuutelijoita kyttäämässä.
Niinhän se on. Olepa rentona, jos naapuripöydästä kytätään jokaista sanaa, elettä ja liikahdusta.
Tulipa tässä mieleen myös työjuttuihin liittyvä kokemus aiheesta. Olin juttelemassa erään uuden tuttavuuden kanssa mahdollisuudesta liittyä heidän pändiinsä laulajana. Eräs silloinen opiskelutoveri liittyi keskusteluun ja muina naisina kertoi keskustelukumppanille, että minä olen kuulemma krapulassa useamman päivän putken jälkeen ja vietän aikani baareissa notkumalla. Kumpikaan ei pitänyt paikkaansa, mutta siihen päättyivät bändineuvottelut. Miksipä hankkia vihollisia, kun ns. ystävtkin toimivat näin? Eli ennemmin kotona, kuin baareissa pyörimässä. On näitä vastaavia käynyt myös rakkauden saralla, mutta eipä niistä enempää ja menneitä mitä menneitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ihmeempää mielessä. Pieni lenkki kivassa talvikelissä ja sitten vaikka minun luokse iltapalalle. Voitaisiin vaikka pelata korttia 😉😂
Räsypokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä sovittu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirretäänkö myöhemmäksi vai tarjoatko kahit, lievälle tankojuopolle? Voitais vaikka elokuvaa...
Siirretään. Perutaan oikeastaan kokonaan. Täysi mahdottomuus.
Haluaisin ottaa vaatteet päältäsi.
N41v. Ihana olet