Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Toivottavasti vielä löydän sinut täältä. Mieluiten löytäisin ihan muualta.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut yhdestä asiasta epärehellinen, mutta en sinulle. Sinä tiedät, mitä minulle merkitset, enkä halua väliimme valheita tai mitään muutakaan.
Missä asiassa
Vierailija kirjoitti:
Voin sanoa että valehtelusta sormus putoaa.
Kenellä näin?
Vierailija kirjoitti:
P. Mun tunteet ei ole kuollut.
💖
Vierailija kirjoitti:
En harrasta tietoista valehtelua, saatan laskea leikkiä tai kertoa asioita niin oudolla tavalla, että voi syntyä väärinkäsityksiä, mutta se ei ole tarkoituksellista. Lisäksi pidän hyvin paljon asioita itselläni, mutta sekään ei oikeastaan ole valehtelua
Mitä väärinkäsityksiä olet antanut syntyä ? Ketä kaipaat täällä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa kerran kaksi sielunkumppania. Yhden jo menetin,se oli omaksi parhaakseni. Toisen menettämistä en enää sietäisi.
Kenet menetit?
Rakkaan.
Sormus putoaa, jos on liian suuri, jos liian pieni ei mahdu sormeen. Lisäksi jää kiinni joka paikkaan. Siksi se ei kädessä näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenellä näin?
Minulla, toivottavasti kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa kerran kaksi sielunkumppania. Yhden jo menetin,se oli omaksi parhaakseni. Toisen menettämistä en enää sietäisi.
Kenet menetit?
Rakkaan.
Vaimon vai kaivatun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En harrasta tietoista valehtelua, saatan laskea leikkiä tai kertoa asioita niin oudolla tavalla, että voi syntyä väärinkäsityksiä, mutta se ei ole tarkoituksellista. Lisäksi pidän hyvin paljon asioita itselläni, mutta sekään ei oikeastaan ole valehtelua
Mitä väärinkäsityksiä olet antanut syntyä ? Ketä kaipaat täällä ?
En tiedä onko väärinkäsityksiä syntynyt, se vaatisi juttelemista, varmasti monesta pikku asiasta ainakin ja saattaa olla jostain muustakin
Et ole menettänyt, jos minusta on kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vai ei täysin rehellinen ihminen, riippuu miten asiaa tarkastelee. Kaikkea ei missään nimessä voi eikä ole tarkoitus kertoa kaikille. On myös niin, että jos ei kysytä niin en myöskään kerro. Somessa on nää mun vastakohdat, jotka kertoo kaiken seksielämästään, silmätulehduksesta ja viimeisimmästä riidasta alkaen. Sitten kun joku kysyy jotain niin vakuuttavat kovaan ääneen "ei me nyt kaikkea somessa jaeta". Jotenkin koomista mutta kukin tyylillään. Hieman surullista myös.
Nyt ei puhuta kaikista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenellä näin?
Minulla, toivottavasti kaikilla.
Tarkoitan vakavassa asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenet menetit?
Rakkaan.
Vaimon vai kaivatun?
Ei ollut kumpikaan.
Olet kyseenalaistanut minun viisauteni. Eli pidät minua tyhmänä.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä vaan menetin. Välit oli pakko laittaa taannoin poikki. Se oli minun parhaakseni.
Vierailija kirjoitti:
Wuh wuh! Nainen, kesytä minut.
Mielelläni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä vaan menetin. Välit oli pakko laittaa taannoin poikki. Se oli minun parhaakseni.
Selvä. Niinkin voi tehdä, vaikka hurja toimenpide.
Olen ollut yhdestä asiasta epärehellinen, mutta en sinulle. Sinä tiedät, mitä minulle merkitset, enkä halua väliimme valheita tai mitään muutakaan.