Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti on aika mystistä, miten kaksi ihmistä voi haluta toisiaan niin järjettömästi.
Siltä tämä kokoajan tuntuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää itsenäisyys itsenäisyyspäivää minulle, onko kaikilla päivän ohjelma selvillä?
Toki. Ekaks töihin, sitten kaupan kautta kotiin. Ihan normaali päivä edessä, en ajatellut juhlia mitään sen kummemmin.
Laitan kynttilät palamaan ikkunalle sotaveteraanien muistoksi. Katselen, ehkä linnan juhlia hetkisen. Jos on tylsää, sua kaivattuni kaipailen. Halaus.
Sori, ohi. En ole kaivattusi todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko hukassa?
En. Miksi olisin?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua. En ole itsenäinen, koska tarvitsen sinua. (Juu, alkakaa huutaa. Viesti oli kaipaamalleni.)
Mihin tarvitset häntä?
Vierailija kirjoitti:
Ne kynttilät ikkunalla eivät ole sotaveteraanien muistoksi. Muistokynttilät ovat hautuumaalla.
Voi ajatella myös veteraanien muistoksi, kaikkien, jotka itsenäisyyttä ovat puolustaneet.
Vierailija kirjoitti:
Sun kaa saunomaan tänään.
En ole valitettavasti mökillä...
Tarvii kyllä aika tomeraa tunnistetta että illan meno selviää... :)
Tietäs vielä mihin ne koirat karkaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti on aika mystistä, miten kaksi ihmistä voi haluta toisiaan niin järjettömästi.
Siltä tämä kokoajan tuntuu
Mitä se kokoaja kokoaa?
Niinkuin olis tahdistimella annettu vauhtia..
'Kiitos kultaseni nn' -
ei tarkoita lepakkoa. 😅
> > Vrt. usal./engl. smalltalk
jopa basic grocery storessa
asiakkaalle: 'There you go,
my sweetheart; but of course,
my darling.' N > n vielä.. 😱
Mä oon eurooppalainen poskisuudelmia
jakava kosmopoliitti, see?🥳
Vierailija kirjoitti:
"Koska siinä luki että KAIKKI. Älä kirjoita kaikista jos et halua vastineeksi kertomia siitä, kuinka kaikki sittenkään ei."
"Kaikki jotka haluavat jotain..." Sinä et ilmiselvästi halua, sillä kaivattusi on varattu. Nih. Kannattaa opetella lukemaan ja vähentämään herneitä hengitysteissä.
Nimenomaan haluan. Miksi luulit etten haluaisi, sehän luki siellä? Lue huolellisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Tietäs vielä mihin ne koirat karkaa...
Ja hevoset
Kaipaan T:P