Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väärin rahasta takaisin

Vierailija
01.12.2024 |

Ostokseni maksoivat 13,30, maksoin 53,50. Sain rahasta takaisin 20 snt. Myyjä punastui, kun ilmoitin maksaneeni viisikymppisellä. Hän kyllä antoi 40 mukisematta, pahoitteluja esittämättä. Kuittiin hän oli lyönyt saaneensa 13,50. 

Ilmoitin asiasta kaupalle (K). Sain hyökkäävän vastauksen, että heidän kanssansa ovat rehellisiä. Mitä tuumitte? Yrittikö kassa sumuttaa vanhaa ihmistä? Tämä opiksi, että rahalla maksettaessa kannattaa olla tarkkana.

PS Turha tulla valittamaan, että pitäisi maksaa kortilla!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se virhe on aina noin päin? Mikseivät he koskaan anna vahingossa liikaa rahaa asiakkaalle?

Vierailija
2/4 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin joskus ostokset 200€:n setelillä ja loppusumma oli jotain n. 170€. Oli kiire ja lähdin siitä kotiin. Kotona tajusin, että kassa oli antanut vahingossa takaisin myös sen 200€:n setelin. En lähtenyt yli 100km:n päähän oikaisemaan asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksoin joskus ostokset 200€:n setelillä ja loppusumma oli jotain n. 170€. Oli kiire ja lähdin siitä kotiin. Kotona tajusin, että kassa oli antanut vahingossa takaisin myös sen 200€:n setelin. En lähtenyt yli 100km:n päähän oikaisemaan asiaa.

Se on yli 1000 vanhaa markkaa.

Vierailija
4/4 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se virhe on aina noin päin? Mikseivät he koskaan anna vahingossa liikaa rahaa asiakkaalle?

Itse palautin kerran virheellisen tuotteen arvo noin 45€ kauppaan. Ostin samalla reilusti ruokaa ym ja laskin että ostokseni ovat reilusti yli tuon 45€ mihin minulla oli palautuskupinki. Kun maksoin ostokset noin 80€ annoin ensin palautuskupongin ja olin valmis antamaan loput rahana. Myyjä ilmoitti että kupongista jää osa yli ja hän voi antaa sen rahana. Koetin kaksi kertaa selittää että ei kun minun pitää maksaa lisää mutta kun kassa ei halunnut ymmärtää virhettään ja jono takanani kasvoi niin otin sitten 20€ rahaa takaisin ja laskin että kauppa hävisi noin 50€ tuossa. Vasta kotona ymmärsin missä kassa erehtyi. Palautuskuitin liitteenä oli kassakuitti jossa oli ostettu palautetun tuotteen lisäksi muutakin eli noin 100€ ostokset. Ja myyjä hyvitti kaiken vaikka palautin vain 45€ tuotteen. Eli menee se joskus toisinkin päin mutta tarkkana saa kyllä olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi