Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En uskalla kertoa työkavereille että olen irtisanoutunut

Vierailija
01.12.2024 |

Olen ilmoittanut tästä juuri kyllä pomolle mutta hän ei meidän pisteessä työskentele. Mua jostain syystä ahdistaa kauheasti se että mun pitäis asia kertoa myös töissä työkavereille. En oo muutenkaan yhtään läheinen heidän kanssaan ja minut on jätetty ihan ulkopuoliseksi (tästä syystä juuri vaihdan työpaikkaa). Miten otan asian esille?😬

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sinun pitäisi siitä asiasta kertoa? Meillä lähti työntekijä ja pomo vaan ilmoitti, että hän on nyt lähtenyt. 

Vierailija
2/26 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvi kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ketään ei kiinnosta sun lähtemiset, joten ihan sama kerroit tai et. 

Vierailija
4/26 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde vaan ilmoittamatta. Ehkä kukaan ei edes heti huomaa, että olet lähtenyt. 

Vierailija
5/26 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne sen sitten huomaa kun et tule hommiin.

Vierailija
6/26 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen firmassa, joka hoitaa myös moniongelmaisten ihmisten asioita. 

Ajoittainn kaameiden räyhääjä- ja kiroilija-asiakkaiden ja hankalan esihenkilön vuoksi henkilökunnan vaihto on valtava, vaikka ihmiset viihtyvät ja tulevat hyvin toimeen työkaverien kanssa.

Useimmista lähtijöistä luemme vasta sen jälkeen, kun he ovat karanneet paikalta. 

Hyvää jatkoa sinulle! :)

Vierailija
7/26 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tartte kertoa. Sitten jos sulle nakitetaan jotain hommia niin sanot vaan että et ole silloin paikalla. Eikä silloinkaan tarvitse kertoa syytä. Tietysti viimeisenä työpäivänä sanot ihan kauniisti että kiitos yhteistyöstä, lähden uusiin  haasteisiin  Älä polta siltoja takana.  Parempi vain kun eivät tiedä. 

Vierailija
8/26 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, mutta todennäköisesti asiaa ei mitenkään erityisemmin noteerata kerroit sitten tai oli kertomatta. 

Vierailija
9/26 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viet viimeisenä päivänä pussillisen pullia, missä on päällä lappu "hyvää jatkoa kaikille".

Laitat sen esille iltapäivällä vähän ennen lähtöä.

Vierailija
10/26 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne sen sitten huomaa kun et tule hommiin.

No ei välttämättä. Minä en huomannut, kun työkaveria ei näkynyt vuoteen töissä. 

Vierailija
11/26 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tulee ja menee työntekijöitä eikä kyllä jaksa jokaisen lähtöön kiinnittää huomiota. 

Vierailija
12/26 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sinun tarvitse kertoa mitään vaan lähdet vaan vähin äänin pois. Miksi edes tekisit lähdöstäsi jotain numeroa? 

Vierailija
13/26 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kiinnosta. Olet ilmaa

Vierailija
14/26 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä totuus on, että EVVK. Ketään ei kiinnosta sun lähtösi. 

Vierailija
15/26 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla realiteetit nyt ihan hukassa. Itse juuri sanoit, ettet ole yhtään läheinen työkavereiden kanssa ja sinut on jätetty ulkopuoliseksi. Miksi edes mietit kertovasi lähdöstäsi? 

Vierailija
16/26 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riittää, kun kerrot vaan pomolle.

Vierailija
17/26 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan lähdin ilmottamatta samana päivänä kuin sopimuksen päättämisestä sovittiin, ei ollut edes irtisanomisaikaa, joten pakkasin vaan kamppeet ja häivyin.

Vierailija
18/26 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro. Itse oikein nautin samanlaisesta tilanteesta. Toki he saavat jossain vaiheessa tietää, mutta mitä myöhemmin, sitä parempi. Ei ole minun tehtäväni kertoa yhtään mitään.

Vierailija
19/26 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kerro. Itse oikein nautin samanlaisesta tilanteesta. Toki he saavat jossain vaiheessa tietää, mutta mitä myöhemmin, sitä parempi. Ei ole minun tehtäväni kertoa yhtään mitään.

Kyllä pomo alkaa suunnittella työvuoroja hyvissä ajoin vaikka sinä itse et kertonut työkavereille lähdöstäsi. Ei ketään kiinnosta sinun oma ilmoitus lähdöstäsi. 

Vierailija
20/26 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun työkaveri teki noin. Oli hauska huomata, että lähtöään ei hoksattu pariin kuukauteen, koska ei ollut kuukausiin tehnyt töitä. Moni luuli, että kyseessä oli ollut joku työkokeilija.