Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En uskalla kertoa työkavereille että olen irtisanoutunut

Vierailija
01.12.2024 |

Olen ilmoittanut tästä juuri kyllä pomolle mutta hän ei meidän pisteessä työskentele. Mua jostain syystä ahdistaa kauheasti se että mun pitäis asia kertoa myös töissä työkavereille. En oo muutenkaan yhtään läheinen heidän kanssaan ja minut on jätetty ihan ulkopuoliseksi (tästä syystä juuri vaihdan työpaikkaa). Miten otan asian esille?😬

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yksi työntekijä jäi nyt eläkkeelle ja hän ihan oikeasti luulee olevansa korvaamaton työntekijä ja tulee hyvää hyvyttään kerran kuukaudessa antamaan neuvojansa. Tosi asia on, että ihan hyvin pärjätään ilman häntä, mutta johdalla ei ole pokkaa sanoa, että älä tule tänne enää neuvomaan. Kyseessä siis tosi pitkäaikainen vanha työntekijä ja säälistä päästetään vielä firman tiloihin. 

Vierailija
22/26 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisaikaan oli yleisenä tapana pitää läksiäisiä. Kesätyöntekijöillekin pidettiin pienet läksiäiset, voitiin antaa kortti ja jokin pieni lahja kuten muki.

Nykyään vakituisia ja montakin vuotta talossa olleita työntekijöitä lähtee niin, etteivät he ilmoita työkavereille mitään eivätkä halua läksiäisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisaikaan oli yleisenä tapana pitää läksiäisiä. Kesätyöntekijöillekin pidettiin pienet läksiäiset, voitiin antaa kortti ja jokin pieni lahja kuten muki.

Nykyään vakituisia ja montakin vuotta talossa olleita työntekijöitä lähtee niin, etteivät he ilmoita työkavereille mitään eivätkä halua läksiäisiä.

Tämä näyttää siis olevan tapana nykyään, joten en olisi asiasta huolissani.

Vierailija
24/26 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ovat tyytyväisiä, ettei tarvitse osallistua mihinkään pakkoläksiäisiin. 

Vierailija
25/26 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä pelkäät, kun et uskalla kertoa? Minkä takia et uskalla kertoa? 

Vierailija
26/26 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä yksi työntekijä jäi nyt eläkkeelle ja hän ihan oikeasti luulee olevansa korvaamaton työntekijä ja tulee hyvää hyvyttään kerran kuukaudessa antamaan neuvojansa. Tosi asia on, että ihan hyvin pärjätään ilman häntä, mutta johdalla ei ole pokkaa sanoa, että älä tule tänne enää neuvomaan. Kyseessä siis tosi pitkäaikainen vanha työntekijä ja säälistä päästetään vielä firman tiloihin. 

Ei helv...näitä riittää jotka tulevat pyörimään työmaalle vaikka eläkkeellä jo.