En uskalla kertoa työkavereille että olen irtisanoutunut
Olen ilmoittanut tästä juuri kyllä pomolle mutta hän ei meidän pisteessä työskentele. Mua jostain syystä ahdistaa kauheasti se että mun pitäis asia kertoa myös töissä työkavereille. En oo muutenkaan yhtään läheinen heidän kanssaan ja minut on jätetty ihan ulkopuoliseksi (tästä syystä juuri vaihdan työpaikkaa). Miten otan asian esille?😬
Kommentit (26)
Entisaikaan oli yleisenä tapana pitää läksiäisiä. Kesätyöntekijöillekin pidettiin pienet läksiäiset, voitiin antaa kortti ja jokin pieni lahja kuten muki.
Nykyään vakituisia ja montakin vuotta talossa olleita työntekijöitä lähtee niin, etteivät he ilmoita työkavereille mitään eivätkä halua läksiäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Entisaikaan oli yleisenä tapana pitää läksiäisiä. Kesätyöntekijöillekin pidettiin pienet läksiäiset, voitiin antaa kortti ja jokin pieni lahja kuten muki.
Nykyään vakituisia ja montakin vuotta talossa olleita työntekijöitä lähtee niin, etteivät he ilmoita työkavereille mitään eivätkä halua läksiäisiä.
Tämä näyttää siis olevan tapana nykyään, joten en olisi asiasta huolissani.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ovat tyytyväisiä, ettei tarvitse osallistua mihinkään pakkoläksiäisiin.
Mitä sinä pelkäät, kun et uskalla kertoa? Minkä takia et uskalla kertoa?
Vierailija kirjoitti:
Meillä yksi työntekijä jäi nyt eläkkeelle ja hän ihan oikeasti luulee olevansa korvaamaton työntekijä ja tulee hyvää hyvyttään kerran kuukaudessa antamaan neuvojansa. Tosi asia on, että ihan hyvin pärjätään ilman häntä, mutta johdalla ei ole pokkaa sanoa, että älä tule tänne enää neuvomaan. Kyseessä siis tosi pitkäaikainen vanha työntekijä ja säälistä päästetään vielä firman tiloihin.
Ei helv...näitä riittää jotka tulevat pyörimään työmaalle vaikka eläkkeellä jo.
Meillä yksi työntekijä jäi nyt eläkkeelle ja hän ihan oikeasti luulee olevansa korvaamaton työntekijä ja tulee hyvää hyvyttään kerran kuukaudessa antamaan neuvojansa. Tosi asia on, että ihan hyvin pärjätään ilman häntä, mutta johdalla ei ole pokkaa sanoa, että älä tule tänne enää neuvomaan. Kyseessä siis tosi pitkäaikainen vanha työntekijä ja säälistä päästetään vielä firman tiloihin.